Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVodka mixen met wat..?

Vodka mixen met wat..?

47 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
BankIer zei:
met skittles :sunglasses:
http://ziza.ru/2008/05/30/vodka_raduga.html
Klik om te vergroten...

whahaha, maar zou het ook lekker smaken...

ik zou t met energie drink doen...

het liefst bullit

Klik om te vergroten...
ENERGY DRINK + ALCOHOL = :rockband:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet mixen, gewoon shotjes :sunglasses:
en als je het al mixt zou ik het mixen met coke of wiet, maar dat bedoelde je volgens mij niet echt
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Google cocktails, op www.cocktailz.nl kun je per drank zoeken wat je ermee kan mixen.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom zou je het puur drinken? Aan vodka hoort geen smaak te zitten, het hoort nergens naar te ruiken en kleurloos te zijn. Het brand alleen.

So i dont get the point

Tenzij je van het branden in je keel houd, maar dat valt nog heel erg mee met 40%
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou er ook energie drank bij gooien.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
taksi blauw, hoe lekker.

Niet te veel vodka erin doen natuurlijk anders kan je niet doorzuipen.

Vodka is partydrank :rockband: :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
vodka cola of vodka sinas
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vodka-Red Bull en Vodka-Cola zijn zo'n beetje mijn favorieten (zeker met Eristoff Red)

grtz
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles is wel lekker met vodka, dat is het leuke van vodka. Ik vind vodka lekker met fruitsappen of gewoon cola, cassis, fanta, alles is wel in de vodka te gooien. Ik maak mijn mixjes vaak vrij sterk, dan in een glas 1/3e vodka en 2/3 wat je er dan ook bij wilt gooien, en naar het einde van de avond komt dat vaak meer neer op bijna half/half mixjes, die overigens niet aan te raden zijn tenzij je erg goed tegen drank kan.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met tomatensap en selderijzout, heerlijk gewoon!

Ja lap, khem terug deust! Deust in een bloody marry
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Red Bull!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
vodka cola
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Alles is wel lekker met vodka, dat is het leuke van vodka. Ik vind vodka lekker met fruitsappen of gewoon cola, cassis, fanta, alles is wel in de vodka te gooien. Ik maak mijn mixjes vaak vrij sterk, dan in een glas 1/3e vodka en 2/3 wat je er dan ook bij wilt gooien, en naar het einde van de avond komt dat vaak meer neer op bijna half/half mixjes, die overigens niet aan te raden zijn tenzij je erg goed tegen drank kan.
Klik om te vergroten...
dat komt omdat vodka ook bijna geen smaak heeft :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mixen met niks, zonde van de vodka. Vooral als je goeie heb(3x of meer gefilterd).
Goedkope slechte vieze wodka zou ik zowiezo niet drinken, de goeie nu ook niet meer. Mag niet meer drinken. :(
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mayan zei:
oei ni meer mogen drinken?
En wie heeft dat verbod opgesteld?
Klik om te vergroten...

De dokter, ik dronk blijkbaar te veel, of mijn lever is over gevoelig en kon het niet meer aan. In ieder geval, de lever-waarde in het bloed bleek te hoog. Dus nu niet drinken, wachten op verbetering, om de 1,5 maand een test. Er is gelukkig al wel verbetering te zien, maar nog steeds niet goed. Hopelijk word het helemaal beter en kan ik weer van mijn borreltje genieten. Een biertje of een whisky, (OT) maar een vodkaatje gaat er ook zeker in! :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
oei klinkt niet koosjer he man :confused:
Zou het maar in ere houden en de lever verzorgen. Want als ie terug verbeterd, is dat niet teken dat je hem terug kapot moet drinken he :tongueout:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee dat weet, zo zot als het vroeger wel eens was dat zou ik nu niet meer kunnen. Gewoon een gelegenheids drinker, af en toe een pilske is lekker of een borrel. :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik ken dat.... "een" pilske :grin:
Of "een" borreltje

Ik kan allesinds niet aan alcohol beginnen of alle remmen schieten los, los de drank in.
Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan...

Ik kan echt niet met mate drinken, echt niet.
Ik kan wel zeggen, ok nu paar dagjes niet, een weekje niet, mss wel een maandje niet... maar eens een druppel door mijn keel.... oei oei
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, nee ik kan me wel redelijk beheersen. Maar ook voor mij is de verleiding altijd groot om alle remmen los te gooien. :beer:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net eentje gaan drinken se...
Kom thuis en raadpleeg al direct mijn bak...
Ik heb het nog nooit zien gebeuren, "eentje" :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."