#1
Beste leden!
Ik heb hier nog wat vodka staan, om precies te zijn Sobieski (40%).
Kunnen jullie miij iets aanraden om mee te mengen?
En welke verhoudingen?
Gr,
Lolzornatd.
Ik heb hier nog wat vodka staan, om precies te zijn Sobieski (40%).
Kunnen jullie miij iets aanraden om mee te mengen?
En welke verhoudingen?
Gr,
Lolzornatd.


