Een tijdje geleden gebruikte ik dikwijls wiet in combinatie met alcohol.
Altijd eerst de wiet thuis en daarna de alcohol op café (hoewel ik moet toegeven dat ik nooit heel veel alcohol erna drink, dus echt vaag ben ik nog nooit gegaan).
Ik vind het wel een leuke combinatie, maar sinds ik heb ontdekt hoe zalig stoned in bed liggen met muziek op is, hou ik het meestal bij wiet alleen als ik thuis ben, of alcohol alleen als ik uitga.
Een paar weken geleden dacht ik dat het een goed idee zou zijn om na een avond drinken een joint te roken.
Ik was vrij dronken, maar niet dronken genoeg om de dag erna er een kater aan over te houden, dus ik dacht dat een joint me wel goed zou vallen.
Meteen erna was ik
zeer stoned, en voelde ik mijn hart kloppen, hard en snel.
Ik heb dat wel meer, maar nog nooit zo hard als toen.
Ik wist wel dat zoiets kon gebeuren, dus ik panikeerde niet ofzo, het was alleen niet zo comfortabel.
Ik ging naar bed en besloot rustig te genieten van wat muziek.
Hoe meer ik me concentreerde op dat "gevoel" van één zijn met muziek, hoe meer ik me voelde draaien. Ik heb kort daarna ook een keer overgegeven (een heel klein beetje maar), en hoewel ik vastbesloten was de volle 4 uur te gebruiken om naar muziek te luisteren, ben ik er zeker van dat ik maar 1 of 2 liedjes heb gehoord, en daarna gewoon out ging en de volgende dag wakker werd.
De volgende dag heb ik er geen kater meer aan over gehouden ofzo, maar sindsdien weet ik dat de volgorde zeer belangrijk is
![:grin:]()