Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol i.c.m. wiet

Alcohol i.c.m. wiet

41 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja bij mij ook. Wordt ik zo lekker licht als een veertje en lacherig van :P Maar ben nu gestopt met blowen voorlopig. 2x heel para geworden. Snap ook goed wat TS bedoeld. Dat je zo hard gaat denken op wiet dat het soms een beetje angstig kan zijn omdat je dat niet gewend bent van wiet en dus denkt dat je gek gaat worden :P Ook wel is keertje gehad.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zazuu. zei:
Alcohol met wiet? vrij standaard

Je spaced hem gewoon lekker en je denkt na over de dingen in de wereld.
Ga je dit vertellen tegen een nuchter persoon die denk dan echt van: WTF? blijf uit me buurt gek
terwijl je maat naast je op de bank er precies hetzelfde over voelt.
Klik om te vergroten...

Als ik aangeschoten ben en ga blowen dan chill ik em gewoon, maar nadenken is toch wel veel minder dan wanneer je alleen blowt.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zazuu. zei:
Alcohol met wiet? vrij standaard

Je spaced hem gewoon lekker en je denkt na over de dingen in de wereld.
Ga je dit vertellen tegen een nuchter persoon die denk dan echt van: WTF? blijf uit me buurt gek
terwijl je maat naast je op de bank er precies hetzelfde over voelt.
Klik om te vergroten...

haha inderdaag ik space er ook altijd flink op los :P
b
bubblegum2pacLid
01-01-2024, 00:00
#4
wel ik ben 14 ben mss wel heel dom geweest of nog maarja lees het maar
toen ik met me vrienden aan de gas zaten je kent het wel gas voor aanstekers te vullen ik had al 1 hele fles leeg en ik kreeg enge gedachten enzo ja moeilijk uit te leggen luister
ik zat aande gas mijn vriend vroeg ik ook nog eens en ik kneep kij hard op die fles en hij kon ze nietb afpakken van me toen ik in die gedachten zat zo sterk was ik toen ik besefte het niet alles werd zwart en ik zag filmpjes afspelen in me hoofd van fairy odd parents op nickelodion
dat over drugs enzo ging dat ik verslaafd was enzo aan die drug en me moeder waarschuwde me vroeger alsje drugs pakt krijgje deze vizioenen zee ze ik werd bang en toen ging het over werd ik wakker en had ik bang tot de flash over was maar toen begon ik te denken over die dingens en ben ik er me gestopt heb het maar effe gedaan ong 3weekjes 2flessen per week
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
bubblegum2pac zei:
wel ik ben 14 ben mss wel heel dom geweest of nog maarja lees het maar
toen ik met me vrienden aan de gas zaten je kent het wel gas voor aanstekers te vullen ik had al 1 hele fles leeg en ik kreeg enge gedachten enzo ja moeilijk uit te leggen luister
ik zat aande gas mijn vriend vroeg ik ook nog eens en ik kneep kij hard op die fles en hij kon ze nietb afpakken van me toen ik in die gedachten zat zo sterk was ik toen ik besefte het niet alles werd zwart en ik zag filmpjes afspelen in me hoofd van fairy odd parents op nickelodion
dat over drugs enzo ging dat ik verslaafd was enzo aan die drug en me moeder waarschuwde me vroeger alsje drugs pakt krijgje deze vizioenen zee ze ik werd bang en toen ging het over werd ik wakker en had ik bang tot de flash over was maar toen begon ik te denken over die dingens en ben ik er me gestopt heb het maar effe gedaan ong 3weekjes 2flessen per week
Klik om te vergroten...
Zou je misschien volgende keer leestekens willen gebruiken, dit is bijna niet te lezen. :flushed:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dude, gooi je tv uit het raam en ga naar school .
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahaha, wiet + alcohol :beer: :stoned: is top
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een tijdje geleden gebruikte ik dikwijls wiet in combinatie met alcohol.
Altijd eerst de wiet thuis en daarna de alcohol op café (hoewel ik moet toegeven dat ik nooit heel veel alcohol erna drink, dus echt vaag ben ik nog nooit gegaan).
Ik vind het wel een leuke combinatie, maar sinds ik heb ontdekt hoe zalig stoned in bed liggen met muziek op is, hou ik het meestal bij wiet alleen als ik thuis ben, of alcohol alleen als ik uitga.

Een paar weken geleden dacht ik dat het een goed idee zou zijn om na een avond drinken een joint te roken.
Ik was vrij dronken, maar niet dronken genoeg om de dag erna er een kater aan over te houden, dus ik dacht dat een joint me wel goed zou vallen.
Meteen erna was ik zeer stoned, en voelde ik mijn hart kloppen, hard en snel.
Ik heb dat wel meer, maar nog nooit zo hard als toen.
Ik wist wel dat zoiets kon gebeuren, dus ik panikeerde niet ofzo, het was alleen niet zo comfortabel.
Ik ging naar bed en besloot rustig te genieten van wat muziek.
Hoe meer ik me concentreerde op dat "gevoel" van één zijn met muziek, hoe meer ik me voelde draaien. Ik heb kort daarna ook een keer overgegeven (een heel klein beetje maar), en hoewel ik vastbesloten was de volle 4 uur te gebruiken om naar muziek te luisteren, ben ik er zeker van dat ik maar 1 of 2 liedjes heb gehoord, en daarna gewoon out ging en de volgende dag wakker werd.
De volgende dag heb ik er geen kater meer aan over gehouden ofzo, maar sindsdien weet ik dat de volgorde zeer belangrijk is :grin:
L
LifeStyleLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet :stoned: + alcohol :beer: = PartyLife :grin: :rock:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet dan wel altijd opassen met wiet, dat kan dan behoorlijk hard inslaan. Maar een paar trekjes kan wel :stoned: .
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Snap je
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
altij oplette als je al zat bent en je gaat smokeeee.. sommige mense kunne ertege maar soms kan je er ook ontzettebnd ziek van worde
0
013TYLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het juist lekker om stoned en dronken te zijn, je ogen voor 90% dicht en je kan niet meer recht lopen. Teveel blowen bij het zuipen is voor mij alleen geen combo. 1tje als ik dronken ben oke, maar als ik aan de 2e begin....
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik drink tegenwoordig de helft van wat ik vroeger dronk, alleen blow ik er 4 keer zo veel bij, 3 gram op een avond met 5 biertjes, vroeger dronk ik in met een eigen fles wijn.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij hangt het er van af hoeveel ik gedronken heb. Als ik enkele pintjes gedronken heb en dan rook ik er een joint op, word ik echt super chill, maar als ik goed doorgedronken heb, kan het al eens voorvallen dat alles begint te draaien als ik ook maar 2 keer trek.. Echt misselijk word ik er normaal niet van omdat ik op tijd voel dat het verkeerd gaat en dan gewoon stop, maar als ik dan zou doorroken denk ik niet dat ik alles zou kunnen binnenhouden.

Hangt beetje af van persoon tot persoon denk ik. Het is in elk geval een bijzondere combinatie.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik deze combinatie gebruik ga ik bijna altijd eerst drinken en dan blowen. Anders vind ik dat je je stonedheid gewoon wegdrinkt en is het niet echt een combinatie meer.

Het vreemde aan deze combinatie is dat het soms heel goed uitpakt (echt met grote lachkicks en dat soort onzin :beer: ) maar soms ook slecht. Dit kan variëren van te erg spacen dat je liever gewoon wilt zitten/liggen of ontzettend veel kotsen.

Gelukkig overkomt dat kotsen me nauwlijks :) , maar ik heb nu ik er over nadenk nooit echt de zekerheid hoe het nou precies uit gaat pakken als ik na het drinken ga blowen.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik wel chill vind is het gewoon tegelijk doen.. Komt misschien ook omdat wij normaal vrij veel sterke drank drinken en nauwelijks bier. Dan wordt je per slokje steeds meer aangeschoten en met ieder trekje steeds meer high/stoned, heeft ook nog nooit tot kotsen geleid :mrgreen:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#18
bubblegum2pac zei:
wel ik ben 14 ben mss wel heel dom geweest of nog maarja lees het maar
toen ik met me vrienden aan de gas zaten je kent het wel gas voor aanstekers te vullen ik had al 1 hele fles leeg en ik kreeg enge gedachten enzo ja moeilijk uit te leggen luister
ik zat aande gas mijn vriend vroeg ik ook nog eens en ik kneep kij hard op die fles en hij kon ze nietb afpakken van me toen ik in die gedachten zat zo sterk was ik toen ik besefte het niet alles werd zwart en ik zag filmpjes afspelen in me hoofd van fairy odd parents op nickelodion
dat over drugs enzo ging dat ik verslaafd was enzo aan die drug en me moeder waarschuwde me vroeger alsje drugs pakt krijgje deze vizioenen zee ze ik werd bang en toen ging het over werd ik wakker en had ik bang tot de flash over was maar toen begon ik te denken over die dingens en ben ik er me gestopt heb het maar effe gedaan ong 3weekjes 2flessen per week
Klik om te vergroten...
Gas is een brain-killer, met dit topic als prachtig bewijs.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaa het is een lekkere combi, alleen ik merk wel dat het bij mij met wiet sneller fout gaat dan wanneer ik hasj rook, dus meestal als ik gedronken heb alleen hasj voor mij (of een klein beetje wiet :P) Anderen die dit ook hebben?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dat wel vaker als ik heel erg veel blow ja, samen met alcohol nog nooit gehad.. dat valt nooit zo goed bij mij. -> :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."