#1
Ja, als het een label zou moeten hebben.
Wiet en hasj zijn ondertussen zo sterk, 't zou niet veel meer schelen in de hokjes.
Wiet en hasj zijn ondertussen zo sterk, 't zou niet veel meer schelen in de hokjes.
Berbatov zei:Wat hier gebeurt is bepalen of iets een harddrug is aan de hand van een persoonlijke mening met een grens die door een persoon zelf getrokken is.
Berbatov zei:Naar mijn weten wordt iets overigens een harddrug genoemd als het onaanvaardbare schade aan jou aanricht, niet als het hard te keer gaat in je lichaam.
Inhale zei:Berbatov zei:Wat hier gebeurt is bepalen of iets een harddrug is aan de hand van een persoonlijke mening met een grens die door een persoon zelf getrokken is.
Berbatov zei:Naar mijn weten wordt iets overigens een harddrug genoemd als het onaanvaardbare schade aan jou aanricht, niet als het hard te keer gaat in je lichaam.
Zeer merkwaardig.
Berbatov zei:..Bepaald door de overheid, niet door het individu. Dat heb je even weggeknipt voor het gemak zodat het lijkt of ik mezelf tegenspreek.
speeseend zei:Berbatov zei:..Bepaald door de overheid, niet door het individu. Dat heb je even weggeknipt voor het gemak zodat het lijkt of ik mezelf tegenspreek.
Ik bepaal, als individu, dat alcohol een harddrug is! En dit baseer ik op de wetenschap die ik inmiddels ook bezit, dankzij de wetenschap. Toedels![]()

plantenbak zei:Berbatov, iedereen weet dat met deze stelling bedoeld wordt of JIJ het een harddrug vindt of niet.
Ook al wordt dit door de overheid bepaald en kun je dit eigenlijk niet zo stellen.
Maak overal eens niet zo'n punt van...![]()
Berbatov zei:Bepaald door de overheid, niet door het individu. Dat heb je even weggeknipt voor het gemak zodat het lijkt of ik mezelf tegenspreek.
Berbatov zei:..Wat ik aan wil geven; deze discussie slaat nergens op! Dit is zo door de overheid bepaald en de risico's zijn per drug verschillend en hangen ook af van de mate van het gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."