#1
Heerlijk
, als 't even kan gooi ik in 't een glas met was ijs en cola (50/50). En dan lekker drinken maar! Dan ben ik voor ik 't weet zat
.
Manonnie zei:Alleen als tie ijs en ijs koud is!

Escoban zei:Jägermeister is de shit. Juttertje is ook wel fijn, maar lang niet zo chill als Jägermeister.
Casplantje. zei:Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook!![]()
Flameon zei:Casplantje. zei:Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook!![]()
Heb je geen diepvries![]()
Casplantje. zei:Flameon zei:Casplantje. zei:Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook!![]()
Heb je geen diepvries![]()
Een vriesvakje in de koelkast.... maar die ligt al vol met brood en vlees, dus geloof me, dit was de beste oplossing.
knolselderij zei:is het eigenlijk mogelijk om je maag te trainen vraag ik me af?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."