Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJägermeister fantopic

Jägermeister fantopic

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan misschien eens het proberen waard, maar pas als de jagermeister op is
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit is ook zoooo lekker.lekker kruidig en zoet...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
:kots:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jägermeister is de shit. Juttertje is ook wel fijn, maar lang niet zo chill als Jägermeister. In Hongarije verkopen ze deze:



Dikke Jäger rip-off, maar zeker wel nice. Ook een stuk goedkoper.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Escoban zei:
Jägermeister is de shit. Juttertje is ook wel fijn, maar lang niet zo chill als Jägermeister.
Klik om te vergroten...

Niet iedereen heeft zo'n goede smaak
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@ Escoban: Heb ik toen ik in Hongarije woonde daar inderdaad ook wel vaak zien liggen. Maar het is niet heel populair. Men drinkt daar toch vooral 'Zwack Unicum', wat (zeg maar) de betere Hongaarse variant is op Jägermeister. Heb nog wel een fles hier staan, het is best lekker.

k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
jagermeister met redbull is ook wel n redelijke combinatie,,, ligt alleen niet zo lekker op je maag
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb eigenlijk niks meer met jagermeister. :( eerste keer dat ik het dronk vond ik het heerlijk! maar da's toen ook meteen uit de hand gelopen. de keer dat ik het daarna dronk was het al wat voorzichtiger maar door de hoeveelheid bier is die avond ook niet helemaal schoon geeindigd.
ik assoscieer jagermeister dus eigenlijk met overgeven en ben een beetje bang om het te drinken. moet zelfs kokhalzen als ik de geur ruik :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat had ik eerst ook, maar ik heb me er over hen weten te zetten :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
is het eigenlijk mogelijk om je maag te trainen vraag ik me af?
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk het niet,

denk dat het meer een 'instinct' is van je lichaam om giftige stoffen zo snel mogelijk af te voeren??

OT: lekker hoor, Jägermeister, maar dan wel goed koud !
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casplantje. zei:
Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook! :grin:
Klik om te vergroten...

Heb je geen diepvries :wink:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Te drinken, maari k heb liever een echte kruidenbitter.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Casplantje. zei:
Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook! :grin:
Klik om te vergroten...

Heb je geen diepvries :wink:
Klik om te vergroten...

Een vriesvakje in de koelkast.... maar die ligt al vol met brood en vlees, dus geloof me, dit was de beste oplossing.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casplantje. zei:
Flameon zei:
Casplantje. zei:
Gisteren vroor het nog en toen had ik aan het begin van de avond de fles Jägermeister op het balkon gezet. Om 10 uur kreeg ik bezoek en hebben we heerlijk wat glaasjes weggewerkt. Gevaarlijk lekker drankje is het toch ook! :grin:
Klik om te vergroten...

Heb je geen diepvries :wink:
Klik om te vergroten...

Een vriesvakje in de koelkast.... maar die ligt al vol met brood en vlees, dus geloof me, dit was de beste oplossing.
Klik om te vergroten...

ik geloof je niet
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
is het eigenlijk mogelijk om je maag te trainen vraag ik me af?
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel. Je lichaam is redelijk goed in aanpassen. Ik denk dat je best een specifiek soort trainingsschema moet volgen, maar het zou moeten kunnen.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
Casplantje. zei:
Flameon zei:
Heb je geen diepvries :wink:
Klik om te vergroten...

Een vriesvakje in de koelkast.... maar die ligt al vol met brood en vlees, dus geloof me, dit was de beste oplossing.
Klik om te vergroten...

ik geloof je niet
Klik om te vergroten...
Ik geloof niet dat je me niet gelooft.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben zaterdag nog zo ziek geweest van dat spul.

1bier, 1jagermeister, 1bier, 1jagermeister
en zo maar door..................


bah
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Ben zaterdag nog zo ziek geweest van dat spul.

1bier, 1jagermeister, 1bier, 1jagermeister
en zo maar door..................


bah
Klik om te vergroten...

Daar wordt je sterk van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."