Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWienig slaap

Wienig slaap

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je flink gaat drinken en je moet vroeg op, dan voel je je gewoon kut s'ochtends. En daar is niks tegen te doen nee. Have fun :grin:
F
F-ektLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo. Is er nou echt geen tip of iets, die je kunt gebruiken als je flink gaat drinken, maar toch vroeg op moet.. Ik ga vanavond namelijk naar een feestje, maar moet morgen vroeg om 8:00 weer op.
Kan ik er niet iets aan doen morgenvroeg, of vanavond zodat ik toch van 8:00 tot 13:00 normaal functioneer? of in iedergeval er zelf geen last van heb.

Alvast bedankt
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
behalve niet te veel drinken en niet te laat je laatste drankje is er geen tip
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of door drinken tot 13 uur ... maar gezien ik vermoed dat je moet werken ofzo is dat geen mogelijkheid. Dan had je vanavond gewoon een paar biertjes moeten drinken en voor de rest aan de cola oid gaan
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wondermiddel als je lang door moet :sunglasses:
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet dat je er nu nog wat aan hebt maar in mijn geval maakte het altijd heel erg veel uit of ik één uur slaap of helemaal niet. Na zelfs één uur slaap is het aangeschoten/dronken gevoel in mn hoofd weg en heb ik nog wel een ritmegevoel, alleen fysiek ben ik helemaal kapot. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 glazen water drinken als je thuiskomt schijnt te werken(zelf weet ik het niet, ik spring altijd meteen in bed). Ook heb ik eens gehoord dat je voordat je gaat drinken een glas melk moet drinken, ook totaal geen idee of dat werkt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Das om een kater te voorkomen kerel. Maar moe word je evengoed en ook die kegel ruik je
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#9
kleine dosis mdma wilt ook nog wel eens helpen om je weer redelijk te voelen :rock:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vind het altijd wel leuk beetje naar de klote op werk te zijn :tearsofjoy: ! Moeten zij mij maar niet op de zaterdag neerzetten toch :openmouth: . Ben een student hoor!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xeloc zei:
Vind het altijd wel leuk beetje naar de klote op werk te zijn :tearsofjoy: ! Moeten zij mij maar niet op de zaterdag neerzetten toch :openmouth: . Ben een student hoor!
Klik om te vergroten...

Ik vind het niks aan als ik naar de klote ben op mijn werk. Maargoed als student en een bijbaantje is het wel anders. Ik draag nogal wat verantwoordelijkheid en een kater kan ik daar bij eigenlijk niet gebruiken .... zeg niet dat het nooit voor komt hoor :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Vind het altijd wel leuk beetje naar de klote op werk te zijn :tearsofjoy: ! Moeten zij mij maar niet op de zaterdag neerzetten toch :openmouth: . Ben een student hoor!
Klik om te vergroten...


zelfde probleem maar leuk is t nu ook weer niet maajja ze zijn het gewend van me
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tegen de kater werkt water drinken wel goed, maar verder kun je niets doen.

Ik drink na uitgaan trouwens altijd 2 glazen water als ik thuiskom en ik zet een flesje water naast mijn bed voor de volgende dag, behalve als ik echt te lam ben om dit nog te doen (en dan is de volgende dag ook echt kut)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Water helpt bij mij ook goed ja ... en als je wakker owrdt met de droge bek gelijk drinken inderdaad. En als je dan al hoofdpijn hebt snel wat pcm's naar binnen gooien en verder slapen. Als ik goed zuip en gelijk het bed in ga zonder water of wat te drinken dan is de dag erna de kater niet te overzien :P
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wordt altijd wakker van die droge bek... Liefst heb ik een pak drinken naast mijn bed inderdaad, anders moet ik helemaal bed uit! Na wat te drinken te hebben lekker door slapen. Zondag middag staat er altijd soep klaar dus daar kom ik mijn bed wel voor uit :hearteyes: !
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat vind ik altijd het ergste, als je niets te drinken hebt als je wakker wordt. Ik heb dan hele discussies met mezelf, ga ik eruit om wat te drinken of blijf ik liggen... Na een uur ga ik er dan toch meestal maar uit :P
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Neem voordat je op gaat zuipen 1 banaan.
Drink als je terug komt 1/2 liter water met zout. dat zorgt dat je vocht vasthoud. Hoe meer je 's nachts of 's ochtends gaat zeiken, hoe erger de koppijn. Daarnaast is het wel belangrijk dat je tenminste een paar uur slaapt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
en na dat uur is het te laat :P
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt maar daarvoor ben ik echt te kapot om eruit te gaan :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is maar voor 5 uurtjes, dus niet té laat naar bed gaan, 's ochtends goed ontbijten, koffie drinken en dan zou je het toch een paar uur vol moeten kunnen houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."