Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel erg bad gaan op alcohol

Heel erg bad gaan op alcohol

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maddo17 zei:
Beste DF'er,

Drie dagen geleden ben ik geheel onverwachts echt heel bad gegaan. Ik kan me niks meer herinneren, behalve dat het daarvoor erg gezellig was en ik had wel veel op maar ook weer niet zoo veel dacht ik? Het zal wel...anyways, het is zo erg misgegaan dat ik ineen zakte, gewoon knockout ging op straat, nergens meer op reageerde, mensen de ambulance bijna hadden gebeld, en ik uiteindelijk naar een taxi gedragen ben. Volgende dag was ik erg ziek. Enig fragment dat ik herinner was dat het voelde alsof ik dood aan het gaan was en mensen lachten me keihard uit...(achteraf hoorde ik dat sommige mensen idd keihard zaten te lachen).

Nu ben ik nog steeds een beetje down ofzo...ik was echt heel lang niet meer uit geweest en we zouden iets vieren en dat is erg misgelopen... Daardoor willen me vrienden nu ineens niet meer uit ofzo, waardoor ik me ook niet echt veel beter voel. Ik ga nooit meer bad, het was de 1e keer; ik ben juist iemand die meestal niet veel drinkt.

Is het normaal dat je tot een paar dagen daarna nog steeds moe, futloos en een beetje down bent? Ik wil het liefst eigenlijk gewoon snel weer uitgaan om dit goed te maken en te vergeten ipv dat ik niks zit te doen...
Klik om te vergroten...
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon te veel gezopen. Ff wat fruit en wat meer NON-alcoholische dranken naar binnen gooien en het is over. (+ Goed slapen :wink: )

Je heb keer te veel gedronken. NOU EN, geloof mij maar het zal heus niet de laatste keer zijn.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@ lolnoob. Ja het is allang over hoor. Jajaaa ben iemand die normaal gesproken niet veel drinkt. Maar we hadden iets te vieren + was 2 maanden lang niet meer uit geweest

@ jcutter; ha...ha...ha...lachen gieren brullen. De avond was zeker komisch, maar niet mijn gedeelte.

@ Flameon. 18 hoezo?

@ Matheson. Kan best, het pakte gewoon erg verkeerd uit. Denk wel dat ik zo'n 15 reageerbuisjes verspreid over 2 uur tijd binnen heb gehad.

@ Veggel. Oh hell no, once in a lifetime dit :grin: Nooit meer knockie gaan hoor.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
kheb n jaar of 2 geleden wat vergelijkbaars meegemaakt, eerst niks voelen om vervolgens keihard om te vallen. zelfde verhaal met de ambulance etc. en de momenten die ik me herriner zag ik allemaal silhoutten van vrienden om me heen staan, sommige lachend andere bezorgd.
gewoon te veel gedronken ben ik bang. ik zelf had hiervoor ook 3 maanden niet gedronken en denk dat het daardoor een beetje onderschat was. in elk geval nooit meer (in de buurt van) zo een situatie (gekomen).

heb zelf trouwens geen enkele kater ervaren erna maar het nodige was er dan ook al uitgekomen
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je eigen 'vrienden' waren gewoon aan het lachen? Ik zou ze nooit meer aankijken. Dat doe je gewoon niet. Sommige mensen zijn echt zielig en ziek in hun kop en vinden dit vermaak :wink: Als ik iemand zo zie vind ik het alleen maar triest en idd lozerlike...

Ik vind het wel echt iets wat je gewoon maar 1x kan overkomen. Maar wtf voor lozer ben je als het je op je 40e(wat je op straat weleens wilt zien)nog overkomt? Als je zelfs dan je grenzen nog niet kent... :rolleyes:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zegt dat je niks voelde....

Kan het toevallig zijn dat je veel koffie of iets anders met cafeïne had gedronken voordat je ging zuipen of tijdens het zuipen? Cafeïne zorgt er namelijk voor dat je het niet zo goed voelt als je bezopen bent. Dus heb je bijvoorbeeld vodka en energiedrank ofzo gehad of veel koffie ofzo?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Uhh nee had daarvoor gewoon warm gegeten. En in het cafe zat ik de hele tijd. Pas na anderhalf uur ofzo stond ik op en toen dacht ik; hmm voel m toch aardig zitten.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat heb ik ook. Alcohol slaat bij mij altijd ontzettend laat in. Daarom heb ik ook een aantal keer goed moeten nekken van alcohol. Nu weet ik hoe ik er mee om moet gaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tearsofjoy:

Wel weer jammer dat die vrienden van je je moesten helpen, beetje egoïstisch vind je niet?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@ Matheson. Bij mij juist altijd vrijwel meteen. Dit keer blijkbaar niet.

@ Oom Klaas. Klopt, zeker kut dat ik de avond heb verpest. Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:

@ Flameon. Veel beter. Maar gewoon nog steeds niet uit geweest, echt kut. Bijna iedereen kan niet of heeft 'de behoefte' niet -_-
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe voel je je nu?
M
MissieNHLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je drie dagen later nog steeds moe voelen is aan de lange kant,
Klik om te vergroten...

Een stevige kater kan wel 3 dagen duren hoor...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zei ik impliciet ook hoor...
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
En het downvoelen is de zogenaamde morele kater die erger kan zijn dan de lichamelijke.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
Klik om te vergroten...

Ja we letten ook op elkaar maar omdat ik juist degene ben die altijd weinig drinkt en weet wanneer te stoppen, werd er nooit op mij gelet. We waren die avond eigenlijk op 1 meisje aan het letten XD

Anyways, ben weer uitgeweest en weinig gedronken. Voelde tot mijn verbazing amper wat, terwijl ik normaal gesproken bij die hoeveelheid echt wel wat voel. Maar ik vond het wel goed zo, het feest was nuchter ook leuk genoeg.
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
zelf ben ik donderdag ook bad gegaan en dat voel ik nu nog indetrdaad, naarmayte word het minder maar het kan iig wel....
M
Mr.WLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook een keer falikant hard voor lul gestaan omdat ik te dronken was. Het was voor een schoolfeest en ik was 15, had voor het eerst gezopen maar ik was zo onverstandig als ik was begonnen met wisky na 5 biertjes. Ik was zo nokkie dat ik niet meer goed kon praten, niet rechtop kon staan en dat voor een schoolfeest. Ik werd niet binnengelaten, er zaten een aantal kanker kakkers, want ik zit op het gymnasium, me uit te laggen. Ik hoop nog een keer dat ik ze kankerhard kan vernederen om ze terug te pakken. Maarja voor de rest stond ik voor 100 man voor lul, de volgende maandag op school was ik opeens de dronkenlap etc.

Maarja ik heb ervan geleerd, ben de eerste keer bad gegaan maar daarna nooit meet, ben nu 17 en geniet ongelooflijk veel van drank hasj en wiet ieder weekend, heb er 3 keer van gekotst maar voor de rest heb ik altijd genoten.
Maarja, ik dacht ik laat mijn verhaal even horen zodat je weet dat je niet de enige bent die zo voor lul heeft gestaan in een dronken bui!

Grz, Mr.W
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#19
De laatste tijd merk ik dat mijn alcoholtolerantie behoorlijk laag is. Ik heb het afgelopen jaar niet veel gedronken, vind wiet meestal relaxter. Maar sinds een maandje ofzo zit ik weer vaker lekker te zuipen met vrienden, maar heb daardoor al 2 keer keihard moeten kotsen, terwijl me dat eerder haast nooit gebeurde. Eerder zat ik van bier zeg maar vol voordat ik er dronken van werd, tegenwoordig ben ik van 3 halve liters en een jointje erbij al flink van de kaart.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
Klik om te vergroten...
Beter gaan ze gewoon met elkaar zuipen, hoeven wij ook geen plassen kots aan te kijken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."