#1
Maddo17 zei:Beste DF'er,
Drie dagen geleden ben ik geheel onverwachts echt heel bad gegaan. Ik kan me niks meer herinneren, behalve dat het daarvoor erg gezellig was en ik had wel veel op maar ook weer niet zoo veel dacht ik? Het zal wel...anyways, het is zo erg misgegaan dat ik ineen zakte, gewoon knockout ging op straat, nergens meer op reageerde, mensen de ambulance bijna hadden gebeld, en ik uiteindelijk naar een taxi gedragen ben. Volgende dag was ik erg ziek. Enig fragment dat ik herinner was dat het voelde alsof ik dood aan het gaan was en mensen lachten me keihard uit...(achteraf hoorde ik dat sommige mensen idd keihard zaten te lachen).
Nu ben ik nog steeds een beetje down ofzo...ik was echt heel lang niet meer uit geweest en we zouden iets vieren en dat is erg misgelopen... Daardoor willen me vrienden nu ineens niet meer uit ofzo, waardoor ik me ook niet echt veel beter voel. Ik ga nooit meer bad, het was de 1e keer; ik ben juist iemand die meestal niet veel drinkt.
Is het normaal dat je tot een paar dagen daarna nog steeds moe, futloos en een beetje down bent? Ik wil het liefst eigenlijk gewoon snel weer uitgaan om dit goed te maken en te vergeten ipv dat ik niks zit te doen...
