Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel erg bad gaan op alcohol

Heel erg bad gaan op alcohol

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MissieNHLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je drie dagen later nog steeds moe voelen is aan de lange kant,
Klik om te vergroten...

Een stevige kater kan wel 3 dagen duren hoor...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zei ik impliciet ook hoor...
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
En het downvoelen is de zogenaamde morele kater die erger kan zijn dan de lichamelijke.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
Klik om te vergroten...

Ja we letten ook op elkaar maar omdat ik juist degene ben die altijd weinig drinkt en weet wanneer te stoppen, werd er nooit op mij gelet. We waren die avond eigenlijk op 1 meisje aan het letten XD

Anyways, ben weer uitgeweest en weinig gedronken. Voelde tot mijn verbazing amper wat, terwijl ik normaal gesproken bij die hoeveelheid echt wel wat voel. Maar ik vond het wel goed zo, het feest was nuchter ook leuk genoeg.
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zelf ben ik donderdag ook bad gegaan en dat voel ik nu nog indetrdaad, naarmayte word het minder maar het kan iig wel....
M
Mr.WLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook een keer falikant hard voor lul gestaan omdat ik te dronken was. Het was voor een schoolfeest en ik was 15, had voor het eerst gezopen maar ik was zo onverstandig als ik was begonnen met wisky na 5 biertjes. Ik was zo nokkie dat ik niet meer goed kon praten, niet rechtop kon staan en dat voor een schoolfeest. Ik werd niet binnengelaten, er zaten een aantal kanker kakkers, want ik zit op het gymnasium, me uit te laggen. Ik hoop nog een keer dat ik ze kankerhard kan vernederen om ze terug te pakken. Maarja voor de rest stond ik voor 100 man voor lul, de volgende maandag op school was ik opeens de dronkenlap etc.

Maarja ik heb ervan geleerd, ben de eerste keer bad gegaan maar daarna nooit meet, ben nu 17 en geniet ongelooflijk veel van drank hasj en wiet ieder weekend, heb er 3 keer van gekotst maar voor de rest heb ik altijd genoten.
Maarja, ik dacht ik laat mijn verhaal even horen zodat je weet dat je niet de enige bent die zo voor lul heeft gestaan in een dronken bui!

Grz, Mr.W
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#8
De laatste tijd merk ik dat mijn alcoholtolerantie behoorlijk laag is. Ik heb het afgelopen jaar niet veel gedronken, vind wiet meestal relaxter. Maar sinds een maandje ofzo zit ik weer vaker lekker te zuipen met vrienden, maar heb daardoor al 2 keer keihard moeten kotsen, terwijl me dat eerder haast nooit gebeurde. Eerder zat ik van bier zeg maar vol voordat ik er dronken van werd, tegenwoordig ben ik van 3 halve liters en een jointje erbij al flink van de kaart.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Maddo17 zei:
Diezelfde vrienden heb ik ook geholpen toen zij kotsend niet meer op hun eigen benen kunnen staan. That's what friends are for. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter zoek je vrienden die je behoeden voor zulke dingen.
Klik om te vergroten...
Beter gaan ze gewoon met elkaar zuipen, hoeven wij ook geen plassen kots aan te kijken
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap trouwens ook niet wat er zo grappig is aan iemand die ligt te kotsen op straat. Van die mensen die anderen uitlachen omdat ze dronken zijn zijn standaard echt losers. Van de kant mekaar aantikken als ze iemand dronken zien :kots: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."