Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik deed dit vroeger wel (toen ik nog 13-14 was )maar ik drink allang niet meer zoveel als vroeger
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel gedaan, niet al te vaak, maar vaak genoeg. En dan niet helemaal klem, maar gewoon goed aangeschoten. Liefst nog een jointje er achteraan dan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou nu is alles weer oke, maar heb geen idee hoe of wat. Ik had gister gewoon een goede bui tot ik begon te drinken. Toen de alcohol echt inkickte belande ik in een diepe dip. Terwijl ik dat al maanden niet meer heb gehad. I blame the alcohol. :P
x
xedLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mn eentje zuipen is bij gebrek aan beter prima te doen. Heb vanavond al een paar bieries gehad en dat bevalt prima.
T voelt wel een beetje eenzaam though...
Maarja dat ben ik ook wel :rock:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
't onvermijdelijke zei:
space scientist zei:
zeker wel gedaan, maar dat was in een moeilijke periode, gewoon om alles te vergeten, geen problemen meer te hebben. Nu zuip ik me alleen klem met vrienden :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat is het ook bij de meeste denk ik als je jezelf de tering in zuipt, samen is veel gezelliger :mrgreen:
Klik om te vergroten...


waarom zo een bekrompen mening?
Natuurlijk is het samen gezelliger, is met speed toch ook zo maar hoeveel van jullie hebben al eens alleen speed gedaan en dit dan een aantal dagen na mekaar.

wat is het verschil tussen alleen zuipen of alleen blowen of snuiven of weet ik wat.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Das toch geen bekrompen mening? :confused: Maar soms als je je gewoon ff kut voeld is het ook wel lekker om in je eentje naar de klote te gaan en dan lekker alle tijd van de wereld voor jezelf hebben, na te kunnen denken over van alles en nog wat (of juist niet meer natuurlijk) :)
Ik heb ook wel eens alleen speed gedaan en dat was puur om gewoon lekker een nachtje door te kunnen trekken zonder moe te worden, en lekker tijd voor jezelf te hebben... en als je het met maten doet is het gewoon gezelliger kan je om / met elkaar lachen en wasted zijn :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
njah je zei dat de meeste die alleen zuipen dat deon om hun problemen weg te werken.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt mij echt totaal niks..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, maar dat kan ook komen door de mensen waarmee ik omga ofzo. Ik weet wel dat bij ons de meeste mensen die zich alleen thuis bezatten dat wel doen :) niet dat het bij ons een groot drama is ofzo :P gebeurt zo goed als nooit. Maar dan heb ik het niet over gewoon een lekker glaasje drank maar gewoon jezelf helemaal weg zuipen zeg maar :) Savonds een biertje derbij of als je uit je werk komt is normaal toch :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat heb ik zeker wel eens gedaan.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iedereen hier die met mij naar Lowlands is geweest zal be-amen dat ik me *KEURIG* een delirium kan zuipen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Ja. Soms ben ik na een avondje 'druggen' niet moe te krijgen, en dan zuip ik mezelf in slaap.
Klik om te vergroten...
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
Nog nooit gedaan. Wel meerdere malen intens stoned geworden in mijn eentje :stoned:
Klik om te vergroten...

idd :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Te vaak. :beer: Maar dat had dan ook zo zijn redenen. Of dat ik een keer terug kwam van een avondje bier drinken en thuis besloot dat ik nog niet zat genoeg was. Dus een komische DVD er in en hopla daar gaat de rum of de whisky.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eier zei:
Vaak genoeg.
Klik om te vergroten...
En dan voornamelijk naakt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Bespaar ons de details maar.. :openmouth:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mwa, niet echt de tyfus in gezopen.. met anderen is het veel gezelliger :beer: lekker slap ouwehoeren :P

En zelfs dan gaan we niet echt helemaal naar de klote.. het moet wel leuk blijven :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
space scientist zei:
zeker wel gedaan, maar dat was in een moeilijke periode, gewoon om alles te vergeten, geen problemen meer te hebben.
Klik om te vergroten...

Dat, deed dit regelmatig voor ik in contact kwam met andere drugs.. Gelukkig weet ik nu wel dat het niet helpt..
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel gedronken in mijn eentje, maar niet echt gezópen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
laatste tijd wel wat vaker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."