#1
ik deed dit vroeger wel (toen ik nog 13-14 was )maar ik drink allang niet meer zoveel als vroeger

Nick de Neger zei:'t onvermijdelijke zei:space scientist zei:zeker wel gedaan, maar dat was in een moeilijke periode, gewoon om alles te vergeten, geen problemen meer te hebben. Nu zuip ik me alleen klem met vrienden![]()
Dat is het ook bij de meeste denk ik als je jezelf de tering in zuipt, samen is veel gezelliger![]()

Solidius zei:Ja. Soms ben ik na een avondje 'druggen' niet moe te krijgen, en dan zuip ik mezelf in slaap.
matthijs zei:Nog nooit gedaan. Wel meerdere malen intens stoned geworden in mijn eentje![]()

Maar dat had dan ook zo zijn redenen. Of dat ik een keer terug kwam van een avondje bier drinken en thuis besloot dat ik nog niet zat genoeg was. Dus een komische DVD er in en hopla daar gaat de rum of de whisky.En dan voornamelijk naakt.Eier zei:Vaak genoeg.
lekker slap ouwehoeren :Pspace scientist zei:zeker wel gedaan, maar dat was in een moeilijke periode, gewoon om alles te vergeten, geen problemen meer te hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."