Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het wel eens geprobeerd, alleen volgens mij is het wel verdomd slecht voor je longen. Ja je kan dus heel goedkoop dronken worden, maar ik had iets teveel gedaan toen, wist niet wat ik er van moest verwachten haha."
"Ik vind Schulten Brau & Warsteiner wel lekker, Heineken is wel te doen."