#1
Als je wakker wordt eb een glas whiskey bij je ontbijt drinkt .. nee ver daarvoor al natuurlijk maar mijn ex van me ma (35jaar terug) stond zo letterlijk op. Gelukkig kwam toen mijn pa na de scheiding 😇
Goed, je hebt ze gekocht, en dan?Met als gevolg dat ik de laatste week bijna dagelijks vier à vijf blikjes van die Jack & Coke of Captain Morgan & Coke koop. En soms een volledige fles Wodka/Whiskey/Wijn.
Dan haal je maar gauw nieuwe, anders hebben wij een groot probleem!Vanaf wanneer de alcohol op is.. hihi
Noot:Ehhhh. Het kotsen duidt niet per se op een alcohol probleem. Ik heb ook een vet zwakke maag en ben bijvoorbeeld groot fan van het tactische barfje. Maar eerlijk is eerlijk. Uiteindelijk is het een teken van je lichaam dat je (teveel) vergif tot je hebt genomen. De een kan daar gevoeliger voor zijn dan de ander.
Ik zou eerder vraagtekens zetten bij hoeveel alcohol je drinkt en de frequentie... Een paar avonden rustig genieten van een wijntje of een paar mixdrankjes mot kenne, en af en toe goed de remmen los wat mij betreft ook, maar elke dag een fles wijn of whiskey is wel wat problematisch.
Doe je altijd coke, wanneer je dagelijks drinkt...? Want dat - het zal je verbazen - is ook niet goed voor je gezondheid TEVENS verslavend🤷🏻♀️
Als dit gewoon toeval was omdat je een week vakantie had ofzo, vergeet mn bericht dan maar. Maar zo niet kun je wel spreken van een alcoholprobleem ja.
Heh. Ik? Of de meneer die ík citeer?Noot:
Je bent aardig op weg om een alcohol verslaving op te bouwen. Kap ermee nu dit nog kan!
Zei je wat miss wijninfuus? Kan 't niet goed verstaan. Je praat met een 6 dubbele tongHeh. Ik? Of de meneer die ík citeer?
Lekkere pof van de pijp onder de brug. Ik neem een paar kartonnen dozen mee om op te tweaken dan kunnen we de hele nacht blijven roken.Maar ff zonder grappen, trek in crack guys?😏 (damens mogen ook meepoffen)
Mijn reactie is bedoeld voor de meneer die je citeert, ik heb mijn citaat idd bij de verkeerde persoon geciteerd.Heh. Ik? Of de meneer die ík citeer?
Je liet me even schrikken! Ik kan er ook wat van hoor, maar met mijn nog geen kwart eeuw mag ik van mezelf nog even genieten.Mijn reactie is bedoeld voor de meneer die je citeert, ik heb mijn citaat idd bij de verkeerde persoon geciteerd.
Dus, die boodschap is niet voor jouw bedoeld....sorry
Zei je wat miss wijninfuus? Kan 't niet goed verstaan. Je praat met een 6 dubbele tong
Dit is grappigmiss wijninfuus
wanneer heb je dat gevoel dan? Als ik em heb zitten dan denk ik ook morgen stop ik, dit gaat nu al 20 jaar zo elke dag manjana, nu aan de baclofen werkt als een trein maar ik kan niet meer zeiken als ik het neem, dus ik krijg 100 mg maar gebruik maar 12.5 of 25 mg, het is een spierverslapper dus je voelt je blaas niet meer, ja tot ie barstense vol zit dan welHallo
Ik zou mezelf zeker niet beschrijven als een grote drinker. Want ik kan niet zoveel aan op vlak van alcohol.
Maar de laatste tijd lust ik bij mijn lijntjes cocaine ook wel het lekker verdovende gevoel van alcohol.
Met als gevolg dat ik de laatste week bijna dagelijks vier à vijf blikjes van die Jack & Coke of Captain Morgan & Coke koop. En soms een volledige fles Wodka/Whiskey/Wijn.
Nu, als je met vrienden op stap gaat naar een feest of fuif en jezelf net iets overschat of laat meeslepen waardoor je moet kosten, is het nog vrij sociaal aanvaard. Maar ik heb de voorbije weken gemerkt dat mijn alcohol-consumptie omhoog is gegaan, en afgelopen week heb ik al tweemaal moeten overgeven van de alcohol (alleen gebruik).
Zouden jullie dit beschrijven als een alcohol-probleem of gewoon niet veel aankunnen? Zelf heb ik het gevoel dat ik perfect zonder alcohol zou kunnen voor de rest van mijn leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."