#1
Daar ben ik het niet mee eens. Maar dat hoeft niet. We zijn niet allemaal hetzelfde.Noot:
Nee. Dit klopt niet . Zolang je het bij " af en toe" houdt, en er niet iedere dag weer naar hunkert, en zonder dat biertje uitstekend functioneert, dan ben je imo géén alcoholist.
Het woord alleen al impliceert dit.
Alcoholisme is een ziekte.