#1
Als je wakker wordt eb een glas whiskey bij je ontbijt drinkt .. nee ver daarvoor al natuurlijk maar mijn ex van me ma (35jaar terug) stond zo letterlijk op. Gelukkig kwam toen mijn pa na de scheiding 😇
OpmI drink
I get drunk
No problem!
100% problematisch. Wil niet zeggen dat het onomkeerbaar is. Een gouden tip die ik je meegeef is eens te zoeken op het web naar het boek 'stoppen met drinken' van de heer, de god en redder Allen Carr. Desnoods met een blikje whisky cola. Das duur joh. Je maakt je brouwsel toch beter zelf?Met als gevolg dat ik de laatste week bijna dagelijks vier à vijf blikjes van die Jack & Coke of Captain Morgan & Coke koop. En soms een volledige fles Wodka/Whiskey/Wijn.
Goed, je hebt ze gekocht, en dan?Met als gevolg dat ik de laatste week bijna dagelijks vier à vijf blikjes van die Jack & Coke of Captain Morgan & Coke koop. En soms een volledige fles Wodka/Whiskey/Wijn.
Dan haal je maar gauw nieuwe, anders hebben wij een groot probleem!Vanaf wanneer de alcohol op is.. hihi
Noot:Ehhhh. Het kotsen duidt niet per se op een alcohol probleem. Ik heb ook een vet zwakke maag en ben bijvoorbeeld groot fan van het tactische barfje. Maar eerlijk is eerlijk. Uiteindelijk is het een teken van je lichaam dat je (teveel) vergif tot je hebt genomen. De een kan daar gevoeliger voor zijn dan de ander.
Ik zou eerder vraagtekens zetten bij hoeveel alcohol je drinkt en de frequentie... Een paar avonden rustig genieten van een wijntje of een paar mixdrankjes mot kenne, en af en toe goed de remmen los wat mij betreft ook, maar elke dag een fles wijn of whiskey is wel wat problematisch.
Doe je altijd coke, wanneer je dagelijks drinkt...? Want dat - het zal je verbazen - is ook niet goed voor je gezondheid TEVENS verslavend🤷🏻♀️
Als dit gewoon toeval was omdat je een week vakantie had ofzo, vergeet mn bericht dan maar. Maar zo niet kun je wel spreken van een alcoholprobleem ja.
Heh. Ik? Of de meneer die ík citeer?Noot:
Je bent aardig op weg om een alcohol verslaving op te bouwen. Kap ermee nu dit nog kan!
Zei je wat miss wijninfuus? Kan 't niet goed verstaan. Je praat met een 6 dubbele tongHeh. Ik? Of de meneer die ík citeer?
Lekkere pof van de pijp onder de brug. Ik neem een paar kartonnen dozen mee om op te tweaken dan kunnen we de hele nacht blijven roken.Maar ff zonder grappen, trek in crack guys?😏 (damens mogen ook meepoffen)
Mijn reactie is bedoeld voor de meneer die je citeert, ik heb mijn citaat idd bij de verkeerde persoon geciteerd.Heh. Ik? Of de meneer die ík citeer?
Je liet me even schrikken! Ik kan er ook wat van hoor, maar met mijn nog geen kwart eeuw mag ik van mezelf nog even genieten.Mijn reactie is bedoeld voor de meneer die je citeert, ik heb mijn citaat idd bij de verkeerde persoon geciteerd.
Dus, die boodschap is niet voor jouw bedoeld....sorry
Zei je wat miss wijninfuus? Kan 't niet goed verstaan. Je praat met een 6 dubbele tong
Dit is grappigmiss wijninfuus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."