#1
Rc legaal in BelgiΓ«? πik houd me in ieder geval niet met verboden zaken bezig rc zijn hier legaal dus het mag hier besteld worden zodra dit middel verboden zal ik het dan ook niet meer bestellen
Waar staat dat?π
Of ik herken geen sarcasme.
Rc legaal in BelgiΓ«? πik houd me in ieder geval niet met verboden zaken bezig rc zijn hier legaal dus het mag hier besteld worden zodra dit middel verboden zal ik het dan ook niet meer bestellen
Edit :Rc legaal in BelgiΓ«? π
Waar staat dat?π
Of ik herken geen sarcasme.
Paar flinke bommetjes en het is op joh πWeekje of 2?
Even een cake ervan maken.
Serieus: Jezus wat een hoeveelheid.
Misschien een tijdskluis kopen als je bang bent voor binges?
Slaap er wat langer over πPaar flinke bommetjes en het is op joh π
kzit te twijfelen, eigenlijk moet ik gewoon leren om er met mn poten (of neus) vanaf te blijven maar dat idee heb ik al vaker gehad en het is me nog nooit gelukt, dus waarom zou het nu wel lukkenπ§
K zal et nog eens een nachtje over slapen.
Ik gebruik al sinds Juli 2020 geen 4mmc meer. Hell, ik gebruik zelfs maar zelden nog drugs πHad echt een time-safe gekocht dan haha.
Voor jou ook..
πMisschien met een hele groep kopen, krijgt iedereen korting![]()
Aan zoiets zat ik dus ook te denken π¬Wss dat ik dit bericht later weghaal π maar om te beginnen ---gr incoming
Een tijdkluis gaat mij echt niet tegenhouden als ik ergens bij wil komen hoor.Had echt een time-safe gekocht dan haha.
π vrij normaal om daaraan te denken πAan zoiets zat ik dus ook te denken π¬
jazekerEdit :
Mis gelezen. Excusi.
Je bent NL vermoed ik nu π
π vrij normaal om daaraan te denken π
We denken hetzelfde ππ dacht ook nog om et anderen blij mee te maken maar daarachter aan weet ik ook wel dat ik het allemaal zelluf op maak πHet leek me echt veel te weinig, maar toen schaamde ik me... Begon het al goed te praten voor mezelf dat ik er anderen misschien nog blij mee kon maken na een tijdje (voor de driedubbele prijs dan, zij blij, ik blij π)
Als ik tegen die tijd echt heel heel veel bestel en iemand om me heen vraagt waarom ik zo veel bestel, dan zeg ik gewoon: ik hou van veel.
Gewoon omdat het kan π
Ik zal het maar als een compliment opvatten , wil iemand dit even vertalen naar ABN aub? ππJullie Nederlanders zijn toch dikke chanchaaars se, gll zΓ© het epicentrum van al wa god verbiedπ€£ Daarom houden wij zo van onze Noorderburen β€οΈ
Iets met nederland en yolo. En de nuchterheid om veel drugs te nemen. En dat dat leuk is. Daar kan ik me in vinden! We houden ook van jullie hoor, let niet op de grapjes. Maar die maken jullie vast ookIk zal het maar als een compliment opvatten , wil iemand dit even vertalen naar ABN aub? ππ
Het is ook complimentπ Chanchaaars=gelukzakken π Met oa smartshops, coffeeshop en dan nog eens online...hier stijgeren ze al bij het woordje cbd-olie of vapenπ€¦Ik zal het maar als een compliment opvatten , wil iemand dit even vertalen naar ABN aub? ππ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."