Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt met bestellen van Drugs in België

Gepakt met bestellen van Drugs in België

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is wel een vreemd verhaal. Je zou verwachten dat de politie zich niet intensief met dit soort kleine cases zou bezighouden. Ze hebben toch zeker wel wat beters te doen...

Stom zeg. Sterkte en succes!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Afhankelijk vd hoeveelheid en hoe je besteld, via brief, steeds het veiligst, door de wet op het briefgeheim. Alleen is het dan vaak, bestelling zonder track & trace en dus op eigen risico. Maar uit eigen ervaring, 1 het is nog goedkoper en 2 komt vaak nog sneller aan dan een pakketje. 15g MDMA, kan in grote bruine envelop hoor. En indd voor echte grote bestellingen, had paar jaar geleden een collega, die kilo canabis uit Canada en nog wel andere stuff bestelde (via darknet) en dit steeds op andere naam, op postpunt liet leveren, nooit problemen gehad.
Klik om te vergroten...
Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄
Klik om te vergroten...
Idem hier, vroeger vooral via darknet, nu via die fijne Nederlandse webshops en in al die jaren (zijn er toch al wat), never problemen gehad, eerste malen, verschoot ik vd snelheid en discretie. En de enige x dat ik wel het juiste stofje, mr in zakje met verkeerd label erop, had ontvangen, kreeg ik binnen 3 dagen geld terug gestort.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nose Candy zei:
Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
Klik om te vergroten...
Waarom plots zorgen? Je geeft zelf aan, dat het kleine hoeveelheden zijn, dus waarschijnlijk in envelop en zelfs moest het pakketje zijn, zolang je het product niet in bezit hebt, niet zoveel aan de hand hoor. Laat je slaap er vooral niet voor liggen 😉
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nose Candy zei:
Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
Klik om te vergroten...
Is toch brievenbuspost?
No worries
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lees dit topic voor het eerst, maar ik heb nog nooit zo’n paranoia gelezen in mijn hele leven. Ik heb dagelijks agenten over de vloer gehad wetend dat er te grote hoeveelheden aan drugs in huis lagen. En ook omtrent chemicals die ik zou bestellen op naam, zal de politie totaal geen indruk op kunnen maken. Zeker om het feit dat ze alleen kunnen dreigen en geen daadwerkelijke gevolgen in kunnen zetten voor het in huis hebben van de chemicals. Tevens mag politie zelf niet eens pakketjes onderscheppen zonder aanleiding of verdenking maar douane diensten wel. Zelfs kopen op het darkweb en onderscheppen kan je je beroep zodanig aanvechten dat desbetreffende die (indien van toepassing) zelf mag beantwoorden waarom hij privé eigendom zomaar heeft geopend zonder toestemming.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
JanDeBrandweerman zei:
Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is
Klik om te vergroten...

Tot je ze een keer echt nodig hebt.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen week heeft de politie een bezoekje gebracht aan mijn broer die ik vroeg om op mijn huis te letten terwijl ik op vakantie ben de eerste week, en de post elke dag na te kijken omdat ik nog 2 bestellingen had die onderweg waren.

Mijn broer weet niets van mijn druggebruik en uit angst dat hij mijn pakketjes zou openen als ik hem niet zou vertellen dat hij ze moest dichtlaten, vertelde ik hem hierover. Ik had 3 dagen voor ik op vakantie ging besteld, en hoopte erg dat de post snel zou aankomen, wat dus niet gebeurde.

Uiteindelijk vertrok ik met een angstig gevoel in mijn hart (Ik kon niet wachten op de post omdat ik met het vliegtuig ging en al kaartjes had) en een week later kreeg ik eindelijk een update.

Mijn broer zei dat de politie was langs geweest en dat ze mij wouden spreken over een pakje dat was onderschept. Hijzelf had braafjes ja geantwoord toen de politie vroeg of ik op een bestelling was aan het wachten. eerste 10 minuten werd ik helemaal gek maar daarna kalmeerde ik mijzelf door te kijken wat de politie kon doen.

Ik zou nog 3 weken in een ander continent zitten, ze hadden mijn nummer wel maar ik had een andere terwijl ik op vakantie was dus mijn telefoon konden ze niet bespioneren en zolang ik mijn harde schijf, alle postverpakking vernietigde, de drugs bracht naar een vriend en mijn simkaart nooit meer opnieuw gebruikte als ik thuis was hadden ze geen bewijsmateriaal. Volgens mij kon ik ook niet worden beschuldigd van bezit want het pakket heb ik nooit ontvangen.

Het enige waar ik me zorgen over moet maken is mijn broer die ze misschien gaan ondervragen, mijn internetgeschiedenis en mijn adres dat ik nooit meer opnieuw kan gebruiken omdat de kans groot is dat ze alles wat binnenkomt nu gaan controleren.

De kans dat ik betrapt werd was klein omdat ik alles versleutelde en een aparte pc gebruikte om te bestellen. De enige reden waarom ik gepakt ben is zeer waarschijnlijk doordat mijn pakket toevallig is beschadigd of doordat de verkoper mijn pakket slecht had ingepakt.

Mocht je ooit gepakt worden met bestellen net als mij, vernietig al het bewijsmateriaal, bestel nooit meer naar je eigen adres, blijf van alle drugs af voor een bepaalde tijd en vertrouw niemand op het internet, en blijf ontkennen.

De politie klopt aan op je deur om te praten omdat ze denken dat je dan makkelijker toegeeft, WAT JE NOOIT MOET DOEN. Ze kunnen niet eeuwig met je bezig zijn en zullen na een tijd de zaak opgeven. Misschien zullen ze je ook bang proberen te maken en strafvermindering beloven, maar trap daar vooral niet in.

Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is en dat ze jouw vrijheid willen afpakken omdat je een stof wilt opnemen waar jezelf voor hebt gekozen.

Dit bericht is geplaatst onder een andere naam uit veiligheidsmaatregelen.

P.S.: Volgens mijn gezond verstand is deze post niet in strijd met de forumregels omdat ik geen tips heb gegeven over hoe drugs te smokkelen of waar drugs te kopen. Om drugs te bestellen van het darknet is een bepaalde kennis nodig en zonder deze heeft de politie je binnen een maand op te pakken. Ik wil alleen dat niemand dezelfde fout maakt als mij en dat niemand opgepakt wordt door het bestellen van drugs.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Roze Olifant

Ik had gewoon een brief verwacht in de brievenbus waar op stond dat mijn pakket was onderschept maar de Belgische politie vindt het weer nodig om de doodstraf op te leggen voor zaken i.v.m. drugs. Die vettige minister van gezondheid van ons heeft liever dat we alcohol zuipen en tegen een boom rijden dan dat we drugs gebruiken.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
@De Dunne klopt voor een deel. Als mijn fiets gestolen wordt of mijn buren herrie lopen te maken om 3 uur s nachts zeggen ze wel dat ze het gaan bekijken en daarna krijg je nooit meer antwoord. Die agenten zijn te druk met prostituees te betalen met het geld van de staat.

Pas als er in mijn huis is ingebroken of ik ben overvallen overwegen ze serieuze maatregelen.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mag ik vragen wat voor categorie drugs dit waren? Research chemcicals. hard drugs of soft drugs?
Grote of kleine hoeveelheid..?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bestel geen pakketjes maar gewoon gebruikershoeveelheden die zo de brievenbus in kunnen voor België. Gaat je minder problemen bezorgen en de pakkans verlagen..
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
mod4fun zei:
Mag ik vragen wat voor categorie drugs dit waren? Research chemcicals. hard drugs of soft drugs?
Grote of kleine hoeveelheid..?
Klik om te vergroten...
15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillen :(
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#15
JanDeBrandweerman zei:
15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillen :(
Klik om te vergroten...
Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
mod4fun zei:
Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
Klik om te vergroten...
15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
mod4fun zei:
Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
Klik om te vergroten...
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag je niet in zulke dingen als dit een advocaat inschakelen/krijgen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
JanDeBrandweerman zei:
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
Klik om te vergroten...
Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."