#1
Dat is wel een vreemd verhaal. Je zou verwachten dat de politie zich niet intensief met dit soort kleine cases zou bezighouden. Ze hebben toch zeker wel wat beters te doen...
Stom zeg. Sterkte en succes!
Stom zeg. Sterkte en succes!
Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄Afhankelijk vd hoeveelheid en hoe je besteld, via brief, steeds het veiligst, door de wet op het briefgeheim. Alleen is het dan vaak, bestelling zonder track & trace en dus op eigen risico. Maar uit eigen ervaring, 1 het is nog goedkoper en 2 komt vaak nog sneller aan dan een pakketje. 15g MDMA, kan in grote bruine envelop hoor. En indd voor echte grote bestellingen, had paar jaar geleden een collega, die kilo canabis uit Canada en nog wel andere stuff bestelde (via darknet) en dit steeds op andere naam, op postpunt liet leveren, nooit problemen gehad.
Idem hier, vroeger vooral via darknet, nu via die fijne Nederlandse webshops en in al die jaren (zijn er toch al wat), never problemen gehad, eerste malen, verschoot ik vd snelheid en discretie. En de enige x dat ik wel het juiste stofje, mr in zakje met verkeerd label erop, had ontvangen, kreeg ik binnen 3 dagen geld terug gestort.Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄
Waarom plots zorgen? Je geeft zelf aan, dat het kleine hoeveelheden zijn, dus waarschijnlijk in envelop en zelfs moest het pakketje zijn, zolang je het product niet in bezit hebt, niet zoveel aan de hand hoor. Laat je slaap er vooral niet voor liggen 😉Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
Is toch brievenbuspost?Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is
15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillenMag ik vragen wat voor categorie drugs dit waren? Research chemcicals. hard drugs of soft drugs?
Grote of kleine hoeveelheid..?
Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillen![]()
15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."