Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik het nu meer dan 20 jaar, wel maar 1 a 2 buisjes per week en bevalt me nog steeds prima. Geen last van gewenning, geen afkick, alleen maar optimaal effect hahah"
"Mrloverdj zei: Waarom ben je eraan begonnen en doe je t nu? Klik om te vergroten... vanwege de intresse en omdat het me nog steeds bevalt."
"Ik heb in t verleden ook een keer opgenomen geweest vanwege speedverslaving en vond het maar apart werken daar in die klinieken... Echt iedereen kreeg daar diazepam tijdens de detox, maakte niet uit waar je aan verslaafd was.. Ik kreeg 4x 10mg per dag en lag daardoor grotendeels vd dag in me bed.. Daar klaagden ze dan over tegen mij, ik zei toen vind je het gek met die benzos! Ik zei geef mij er maar 2 minder per dag.. Dat deden ze dan ook wel maar vond zelf dat ze wel heel snel afbouwden naar geen 1 meer waardoor op dag 6 in de kliniek ik om het minste geïrriteerd werd en zo zonder wat te zeggen de kliniek verliet en gelijk een maat belde om me op te halen en in de auto onderweg alweer aan de speed zat haha Dus nee ik heb er niet echt goeie ervaringen met die klinieken en gebruik nog steeds speed, al sta ik daar wel zelf helemaal achter en vind het wel prima zo. Verder gebruik ik ook ghb zo gemiddeld 2 buisjes per week hooguit en dat bevalt me al jaren prima zo 👍🏼"
"Hoewel velen wel denken, hoeft G niet persee beter te zijn als deze stroperiger is. Het hoe en wat kan ik beter niet verder toelichten ivm onder andere de regels hier..."
"🐺PsyTekz zei: Denk dat we een nieuwe topic bumper hebben @GHBismijnietdebaas . En idd @De Zandman , daar blijf je beter van weg. Kijk naar de legale opiaten zoals oxy's, geraken mensen zo al hooked aan en dan is de stap naar het bruine spul dichtbij. Klik om te vergroten... Wat mij betreft ben je met oxy's al een stap voorbij hero. Het enige verschil met die 2 is dat met oxy's de euforie beter is en je word er minder lam van als hero. Voor de rest is het verschil echt minimaal."
"Houwen zo dan, want die oxy's kan ik ook wel af en toe doen maar dat andere is wel een dagelijks dingetje geworden.. al heb ik tot nog toe geen afkickverschijnselen gehad en kan er nog steeds wel een dag of wat vanaf blijven.. maarja"
"Ik vraag dit eigenlijk omdat ik ongeveer een 1,5 jaar geleden "meth" had geregeld wat na testen volgens Novadic, phentermine bleek te zijn. Nou stond ik daar ook niet echt heel raar van te kijken omdat het effect uitermate tegenviel. Geen euforie, raar/vervelend gevoel in me kop, wel strakke kaken maar hendig kunnen slapen enzo. Ik rook de "meth" b.t.w. Het zag er trouwens precies zo uit zoals je zou verwachten, crystallen pegels. Ook het roken zelf verloopt zoals het hoort, dikke rookwalm met een amphetamine-achtige nasmaak... Vervolgens kon ik het ook een keer in Belgie regelen een tijd daarna maar dit had exact dezelfde effecten. Toen heb ik de afgelopen periode via verschillende aanbieders op het darkweb weer crystal meth besteld omdat ik nu wel eens weer het echte spul te krijgen. (15 jaar geleden paar keren gehad, ook Yaba en dat werkte allemaal prima) Maar wat blijkt... stuk voor stuk allemaal (6 samples ongeveer uit NL, Duitsland, zelfs Tjechie en import Mexico) hetzelfde effect als toen ik dat sampeltje inleverde bij Novadic!! Nou ben ik wel een keer toe aan het antwoord op dit misterieuze onbeantwoorde gedoe rondom dit onderwerp. Ik neem aan dat rondom dat coronagedoe de test nog steeds gesloten is dus nogmaals laten testen is geen optie. Heb zelfs zitten denken of het niet ligt aan mijn inmiddels 20 jaar dagelijkse speedverslaving maar dat zou niet moeten kunnen lijkt mij want ik kies dan 100x liever speed boven meth... Dus... Wie o wie kan mij hierop een duidelijk antwoord geven????? Alvast bedankt"
"Ik hoop dat je de rest v je leven achterom mag blijven kijken... snitch!"
"JanDeBrandweerman zei: speciale potloden Klik om te vergroten... hahahahah"
"Beste vaccin tegen corona is dezelfde als tegen de griep: amphetamine"