Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ff inhaken op dit topic. Aanstaande woensdag ga ik alleen naar :https://partyflock.nl/party/378753:We-Love-Retro-House-XL Vlakbij Brussel, kaartje rond de 30.- euro, acceptabel voor mij. Voor mij is het inmiddels een jaar of 10 geleden dat ik nog ergens alleen naar toe ga, ik zal wel zien hoe het gaat (6-APB). Zeker een voordeel omdat je zelf kunt plannen en niet aan iemand vastplakt, zeker icm drugs. Behalve als je iemand zo goed kent (en andersom) dat je weet wat je aan elkaar hebt en aankunt. Veelal gebeurd dat ik mensen ergens naar toe nam, en die hun shit niet konden 'handelen'.. er bij blijven en handje vasthouden.. (stomme verantwoordelijkheidsgevoel) grr.. daar gaat je eigen trip weer. Mocht er nog iemand ook die kant opgaan, laat het even weten. Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed! *deleted"
"Oeps, sry. De regels niet goed gelezen. Ik heb mijn mijn laatste vraag verwijderd."
"Ik ga nog zien of ik een fatoenlijk trip report ga maken. Het feest gaat voor mij even voor het report"
"Prachtige oogst!!"
"? Wtf bijna een kilo? Nice, ga je ze drogen?"
"oeps, sry niet goed opgelet."
"Mooi verslag, je kunt goed schrijven. 'waar de gemiddelde zware Van Nelle-verslaafde zeehond jaloers op zou zijn.' Woeha!! DMT is voor mij echt een van de beste stofjes geweest. Onverklaarbaar sterk en diep. Zonder kater (schorre keel misschien). Ik zou deze stof graag nog verder willen verkennen."
"Vraagje, ik heb nu inmiddels bij 3 verschillende vendors wat speed gehaald.. Ik vermoed dat het een slechte kwaliteit is. 250mg in een capsule, dan voel ik me een beetje 'wakkerder' en begin wat meer aan multitasking. Maar ik heb geen last van een kaakklem o.i.d. Ik mag bij deze hoeveelheid toch wel wat meer verwachten? (en nee, geen tolerantie tot nu.)"
"Blijven doorzetten!! Ook al heb je een terugslag, blijf goed bezig!"
"je kunt ook gewoon de handel weer voortzetten: https://nos.nl/artikel/2297251-drug...stival-sziget-twee-nederlanders-opgepakt.html"