#1
15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
Tja hij bezat drugs, de mijne werden verstuurd en vervolgens heb ik ze nooit in handen gehad. Sowieso past mijn huidige situatie niet bij druggebruik dus ontkennen zal niet moeilijk zijn.Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!
Nou informatie over dit en justitie vind ik nergens. Ik vind alleen straffen voor bezit van drugs en regulering.Mag je niet in zulke dingen als dit een advocaat inschakelen/krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."