Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt met bestellen van Drugs in België

Gepakt met bestellen van Drugs in België

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
mod4fun zei:
Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?
Klik om te vergroten...
15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
mod4fun zei:
Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?
Klik om te vergroten...
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mag je niet in zulke dingen als dit een advocaat inschakelen/krijgen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanDeBrandweerman zei:
Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.
Klik om te vergroten...
Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!
Klik om te vergroten...
Tja hij bezat drugs, de mijne werden verstuurd en vervolgens heb ik ze nooit in handen gehad. Sowieso past mijn huidige situatie niet bij druggebruik dus ontkennen zal niet moeilijk zijn.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Mag je niet in zulke dingen als dit een advocaat inschakelen/krijgen?
Klik om te vergroten...
Nou informatie over dit en justitie vind ik nergens. Ik vind alleen straffen voor bezit van drugs en regulering.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."