#1
Dag iedereen,
Ik ben enkele weken geleden gepakt in een routinecontrole na mijn werk 's avonds.
De flikken hebben THC en COKE in mijn speeksel gevonden vertelden ze me.
Thc kan niet, want ik blow al lang niet meer (hoogstens een CBD joint nu en dan)..
Coke had ik op vrijdagavond/nacht gebruikt (hoogtens 3 lijntjes, wel A-kwaliteit). De speekseltest vondt plaats op een dinsdagavond..
Nu net de resultaten van de speekselanalyse ontvangen.. Geen THC gevonden (of toch onder de limiet), maar 820 ng/ml coke.. Ook 0,00 ng/ml Benzoylecgonine gevonden.. Dit is het afbraakproduct van Coke, dus dit zouden ze ook wel moeten hebben gevonden..
Hoe kan dit? Dit is een enorme hoeveelheid om zo lang na gebruik nog in het speeksel te hebben zitten.. Vrienden van mij zijn gepakt enkele uren na gebruik, en hun waarden liggen pakken lager (100ng/ml)
Is er ergens iets misgelopen? Breekt mijn lichaam cocaine niet (of zeer traag) af? Ik ben geen regelmatige gebruiker.. Voor deze lijntjes had ik 1 keer gebruikt de week voordien, daarvoor 1,5 maand niets..
Ik ga nu een tweede test vragen.. Maar is er een mogelijkheid dat deze test toch klopt? Iemand enig idee?
Gek wordt ik hiervan.. Ik rijd nooit onder invloed en krijg nu plots deze stempel op men voorhoofd geplakt.
Ik ben enkele weken geleden gepakt in een routinecontrole na mijn werk 's avonds.
De flikken hebben THC en COKE in mijn speeksel gevonden vertelden ze me.
Thc kan niet, want ik blow al lang niet meer (hoogstens een CBD joint nu en dan)..
Coke had ik op vrijdagavond/nacht gebruikt (hoogtens 3 lijntjes, wel A-kwaliteit). De speekseltest vondt plaats op een dinsdagavond..
Nu net de resultaten van de speekselanalyse ontvangen.. Geen THC gevonden (of toch onder de limiet), maar 820 ng/ml coke.. Ook 0,00 ng/ml Benzoylecgonine gevonden.. Dit is het afbraakproduct van Coke, dus dit zouden ze ook wel moeten hebben gevonden..
Hoe kan dit? Dit is een enorme hoeveelheid om zo lang na gebruik nog in het speeksel te hebben zitten.. Vrienden van mij zijn gepakt enkele uren na gebruik, en hun waarden liggen pakken lager (100ng/ml)
Is er ergens iets misgelopen? Breekt mijn lichaam cocaine niet (of zeer traag) af? Ik ben geen regelmatige gebruiker.. Voor deze lijntjes had ik 1 keer gebruikt de week voordien, daarvoor 1,5 maand niets..
Ik ga nu een tweede test vragen.. Maar is er een mogelijkheid dat deze test toch klopt? Iemand enig idee?
Gek wordt ik hiervan.. Ik rijd nooit onder invloed en krijg nu plots deze stempel op men voorhoofd geplakt.