Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen, Ik ben enkele weken geleden gepakt in een routinecontrole na mijn werk 's avonds. De flikken hebben THC en COKE in mijn speeksel gevonden vertelden ze me. Thc kan niet, want ik blow al lang niet meer (hoogstens een CBD joint nu en dan).. Coke had ik op vrijdagavond/nacht gebruikt (hoogtens 3 lijntjes, wel A-kwaliteit). De speekseltest vondt plaats op een dinsdagavond.. Nu net de resultaten van de speekselanalyse ontvangen.. Geen THC gevonden (of toch onder de limiet), maar 820 ng/ml coke.. Ook 0,00 ng/ml Benzoylecgonine gevonden.. Dit is het afbraakproduct van Coke, dus dit zouden ze ook wel moeten hebben gevonden.. Hoe kan dit? Dit is een enorme hoeveelheid om zo lang na gebruik nog in het speeksel te hebben zitten.. Vrienden van mij zijn gepakt enkele uren na gebruik, en hun waarden liggen pakken lager (100ng/ml) Is er ergens iets misgelopen? Breekt mijn lichaam cocaine niet (of zeer traag) af? Ik ben geen regelmatige gebruiker.. Voor deze lijntjes had ik 1 keer gebruikt de week voordien, daarvoor 1,5 maand niets.. Ik ga nu een tweede test vragen.. Maar is er een mogelijkheid dat deze test toch klopt? Iemand enig idee? Gek wordt ik hiervan.. Ik rijd nooit onder invloed en krijg nu plots deze stempel op men voorhoofd geplakt."
"Inderdaad.. Is niet in beroep gaan, maar een tweede test aanvragen kan gewoon in Belgie. Dan wordt mijn speekselstaal opgestuurd naar een ander labo. In belgie wordt er geen bloedtest meer gedaan. Enkel speelseltest, en als die positief is gaan ze over tot speekselanalyse (die gaat dan naar het labo) De hoeveelheid in men speeksel klopt gewoon echt niet.. Hopelijk levert de tweede test iets op, want duur zijn ze wel.."