En voor welk festival zou ik dan een kaartje moeten kopen?Voor mij alleen nog maar festivals waar alle mannen leggings dragen en geen shirt 😂
En voor welk festival zou ik dan een kaartje moeten kopen?Voor mij alleen nog maar festivals waar alle mannen leggings dragen en geen shirt 😂
Het genderneutrale topless legging festival natuurlijk.En voor welk festival zou ik dan een kaartje moeten kopen?
De gay pride?En voor welk festival zou ik dan een kaartje moeten kopen?
Elke euro die het kaartje kost, dan zit je al op 250 redenen. Tel daarnaast de euro's aan slappe pils en lauwe patat bij elkaar op en je komt aardig in de buurt.Challenge accepted
Oh ja als je elke stap op het terrein als reden opvoert dan zit je er al wel snel aan inderdaad 😂Elke euro die het kaartje kost, dan zit je al op 250 redenen. Tel daarnaast de euro's aan slappe pils en lauwe patat bij elkaar op en je komt aardig in de buurt.
Om van die kruistocht naar camping en de ellenlange rijen niet te spreken.
Duurste camping van heel EuropaOh ja als je elke stap op het terrein als reden opvoert dan zit je er al wel snel aan inderdaad 😂
Bij drugszaken moet er gerede twijfel op de persoon zijn; dus een concrete verdenking van zware drugsvergrijpen over een langere tijd. Meestal is het dan het importeren van coke of productie van MDMA ofzo.
Undercovers gaan in ieder geval niet een beetje lukraak rondlopen om te kijken of ze nog ergens wat user-dealers kunnen vinden. Want dan is er geen sprake van een verdenking op een persoon, en ook geen zwaarwegende reden voor het overschrijden van rechtsbeginselen.
![]()
Hoe ver mag de undercoveragent gaan? - Open Universiteit - Open Universiteit
nieuws, artikelen, media, onderzoek, kennis, wetenschap, resultatenwww.ou.nl
Kutste wat er isIk ben op 1 van mijn eerste feesten ooit.. Multigroove in zaandam.. door iiiiedereen aangekeken en achterna gezeten. Echt iedereen had het over me en lachten me uit etc.. Ik werd er echt gek van!!! whhhaaaa maargoed ik had dan ook veeeeeeel te veeel speed genomen en was paranoia. Rond 23:30 zat ik al in me auto om te wachten op de rest van me vrienden die vrolijk doorgingen tot 06:00 uur ofzo. Ik wist dat ik het me inbeelde maar het was zo echt dat ik het echt niet kon handelen haha. Daarna echt nooit meer gehad gelukkig
![]()
Oh no! Whatskeburt?Had ik maar iets meer paranoia, dan was ik dit weekend misschien niet gepakt op Decibel 😅
Had je nog RC's bij je die onder de opiumwet vallen?Ketamine valt onder de geneesmiddelenwet en staat niet op de opiumlijst. Het is me niet helemaal duidelijk of dat verschil gaat maken.
Kort gezegd zijn er drugs gevonden bij controle bij het naar binnen gaan. Ging ff een maatje ophalen buiten het terrein en was helemaal vergeten dat ik die drugs nog bij me had, dus liep regelrecht de security in, super dom natuurlijk.Oh no! Whatskeburt?
Kort gezegd zijn er drugs gevonden bij controle bij het naar binnen gaan. Ging ff een maatje ophalen buiten het terrein en was helemaal vergeten dat ik die drugs nog bij me had, dus liep regelrecht de security in, super dom natuurlijk.
Hangt ervan af wat je met de politie hebt afgehandeld.Ging om een gram ket en een zooitje RC's. Na afhandeling bij de politie mocht ik na overleg met de festival leiding het terrein weer op 🥳.
(..)
Ketamine valt onder de geneesmiddelenwet en staat niet op de opiumlijst. Het is me niet helemaal duidelijk of dat verschil gaat maken.
Nee, enkel legale stoffen.Had je nog RC's bij je die onder de opiumwet vallen?
Ik ben in ieder geval niet ter plekke akkoord gegaan met een schikking. Dus waarschijnlijk gaat de officier van justitie kijken naar m'n zaak en dan bepalen hoe verder. In principe zou het bezit van ongeveer 0.9gram ketamine mijn enige overtreding zijn, gezien de RC's legaal zijn.Hangt ervan af wat je met de politie hebt afgehandeld
Ik heb er afstand van gedaan. Had in eerste instantie gevraagd of ik het terug mocht en hij wilde het gaan overleggen. Maar toen bedacht ik me dat ik misschien niet met m'n geluk moest spelen door opnieuw dingen mee naar binnen te nemen. M'n vrienden hadden toch nog genoeg drugs voor me.neem aan dat je alles moest inleveren geen idee hoe dat gaat met rc's
Ja of het rc is of verboden drug, dat maakt alles uit.Flink, schrikken dus. Maar voorlopig lijkt het nog best gunstig afgelopen, hoewel je moet afwachten hoe het staartje wordt. Gaaf dat je terug mocht !
Wat ik me hierbij afvraag: wordt er bij de constatering en afhandeling nog enig onderscheid gemaakt tussen verboden middellen en (nog) vrij verkrijgbare RC's ? Hebben de functionarissen überhaupt enig idee omtrent dat onderscheid ?
Voor de justitiële kant is het verschil heel relevant. Tegelijk is moeilijk ter plekke te constateren of datgeen wat in een met (bijv.) 2F-DCK gelabeld zakje zit, ook daadwerkelijk dát is of toch iets illegaals.
Voor de festival kant maakt het denk ik weinig uit: ook de RC's tellen dan als dingen die je niet mee naar binnen mag nemen, volgens de festivalvoorwaarden. RC's, al dan niet inmiddels verboden, tellen gewoon als "drugs".
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."