Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is helemaal waar. dat is echt de meest debiele regel....
was laatst een maatje van mij, die in zn autotje reed, er kwamen een aantal scholieren zijn richting in rijden die de aan het kloten waren, toen is het meisje dat aan de buitenkant fietste van haar fiets geknikkerd, voor de 16 inch wielen van zn auto. en hij had schuld omdat hij had moeten zien dat de fietsers aan het kloten waren en daar goed op had moeten reageren..... zoals wat??? zn auto in de berm parkeren verdomme? :angry:
fietsers zijn sowieso lastig.... wacht maar tot je n keer iets rijdt met n motor. kmerk zelf ook dat als k op de fiets stap dat k ook scheit aan heb eigenlijk, is niet goed. maarja
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, ach vertel die gasten uberhaupt iets....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
-ToXiC- zei:
ja, ach vertel die gasten uberhaupt iets....
Klik om te vergroten...

ook zo. dat soort kijkt alleen naar 'eigen' soort.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaja mensen. Laten we elke vorm van bestuur afschaffen. :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mathijs zei:
Jaja mensen. Laten we elke vorm van bestuur afschaffen. :confused:
Klik om te vergroten...

dat zeggen we niet maar in mijn ogen is t wel zo dat de rijken rijker worden en de arme armer. (of in een ander context: de foute zijn niet fout, de goede doen t fout in de zin van de fietser en de auto)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
vvd sucks
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
vvd sucks
Klik om te vergroten...

ik denk niet dat je de enige bent ie er op dit forum zo over denkt :wink:

en @ caatje: het is niet het doel van de politieke partijen om arme mensen te naaien he. Zij hebben gewoon andere, soms klote, oplossingen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
het zal hun doel niet zijn maar t lijkt er wel op.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
vvd komt er opzich wel eerlijk voor uit hoe asociaal ze zijn , beter dan de achterbakse pvda die links lullen maar t valt allemaal wel mee
Klik om te vergroten...

jij hebt helemaal gelijk!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
vvd komt er opzich wel eerlijk voor uit hoe asociaal ze zijn , beter dan de achterbakse pvda die links lullen maar t valt allemaal wel mee
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb niet zo vaak problemen met politie, stel we zijn in een groep bijvoorbeeld voorwerk aant afsteken, zijn er altijd wel 2 die helemaal nix bij hu hebben, zodra politie komt rennen die 2 naar de agenten, roepen HO, hier is onze id! en de agenten gaan met ons een praatje maken, we worden gefouilleerd op vuurwerk, de rest van de groep is weg, en we noemen een paar 'namen' van onze vrienden.

Zo simpel is het.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook een hekel aan politie. Ben een keer gepakt met openbaar blowen, 125 euro boete... en zondag kreeg ik 20 euro boete voor geen licht op m'n fiets hebben, waar ik iets beter in kan komen, hoewel je dan op die radio ook hoort dat er mensen in elkaar worden geslagen in de stad en dat zij mij 10 minuten in de kou laten staan omdat ze hun bonnenboekje niet kunnen vinden... HAAT.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.

En over het licht op de fiets: sinds ik zelf autorijd denk ik wel 3x na voordat ik zonder licht fiets. Als een fietser die bewust zonder licht fietst iets overkomt lig ik daar niet wakker van. Die fietsers brengen anderen in gevaar en dat is t h'm nou juist.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mary zei:
Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik hou er nooit zo van om bang te zijn voor mensen.....En zeker niet als die mensen mij moeten beschermen.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
De politie is een klein beetje stom want laatst werd er een gast echt voor mijn deur tegen de vlakte geslagen...ik kwam net aan fietsen en er stoneden taxi chaffeurs tegen mij te zeggen dat ik mnaar ziekenhuis moet brengen of tenminste ambulance bellen....halo t zijn gaten...ik klein meisje kan nie alles op lossen.
maar goed ik dus die gare gast aanspreken...bleek dat ie al zijn ( engelse hooligan ) vrienden kwijt te zijn inc.portomonaie etc.
goed die taxigasten zij n weggegaan en ik zat opgescheept met die gast du s ja ik begin richting dichtsbijzijnde politie bureau te lopen en onedrweg kwam ik twee jonge agentjes tegen en ik leg ze t verhaal uit....weet je wat ze zeiden?!
ja\\ eeh,...dame weet uje waar t bureau is?
breng m daar maar ff heen!
Ik had zoiets van ja ho ff ik ben al zo ver gekomen jullie nemen t maar over...ja toch?
Dus ja de pollitie iseen vbeeeetje stom....soms oom wel behulpzaam maar vaak een beetje onkundig.
de rechercheurs daarintegen zij n wel vakbekwaam en begrijpend!
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pasquali zei:
Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)
Klik om te vergroten...


Hehe Klopt die leipe fransen woute zijn erg,schrijven zo een bon uit van 90 eurie voor het niet dragen van de gordel die ik net af deed om de weg aan ze te vragen.Denk je de weg te vragen pakken ze me rijbewijs af en kan ik in the middel of knowhere gaan wisselen omdat zij niet mogen wisselen,ik had een half uurtje zei die nog met ze vieze franse schimmelkaaskop.

Die lui wanen zich letterlijk de judge van de omgeving.
Was meteen de laatste keer dat ik in frankrijk was heb het meteen gehad met ze.

Hier in nederland gaat de politie huilen in de rechtzaal...mwe mwe die blik in ze ogen hij wou me echt vermoorden...*n.a.v. aktie Mohammed B*
Lopen ze heel stoer in de warmoestraat met pistooltje aan de zij en gaan ze huilen als er dan een keer echt wat gebeurt.Nee dan versta je je vak niet denk ik.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dzy zei:
Ik heb ook een hekel aan politie. Ben een keer gepakt met openbaar blowen, 125 euro boete... en zondag kreeg ik 20 euro boete voor geen licht op m'n fiets hebben, waar ik iets beter in kan komen, hoewel je dan op die radio ook hoort dat er mensen in elkaar worden geslagen in de stad en dat zij mij 10 minuten in de kou laten staan omdat ze hun bonnenboekje niet kunnen vinden... HAAT.
Klik om te vergroten...
ik dacht dat blowen buiten gewoon mocht .. ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Emo zei:
ik fiets altijd zonder licht :smilingimp:
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja en weet je wat balen is? Dat als ik langs kom tuffen in mn autootje en ik jou omver rijdt dat ik nog de grote foute ben ook. En das klote. Iedereen moet t voor zichzelf weten wat ie doet maar dit is gewoon totaal niet eerlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."