#1
dat is helemaal waar. dat is echt de meest debiele regel....
was laatst een maatje van mij, die in zn autotje reed, er kwamen een aantal scholieren zijn richting in rijden die de aan het kloten waren, toen is het meisje dat aan de buitenkant fietste van haar fiets geknikkerd, voor de 16 inch wielen van zn auto. en hij had schuld omdat hij had moeten zien dat de fietsers aan het kloten waren en daar goed op had moeten reageren..... zoals wat??? zn auto in de berm parkeren verdomme?
fietsers zijn sowieso lastig.... wacht maar tot je n keer iets rijdt met n motor. kmerk zelf ook dat als k op de fiets stap dat k ook scheit aan heb eigenlijk, is niet goed. maarja
was laatst een maatje van mij, die in zn autotje reed, er kwamen een aantal scholieren zijn richting in rijden die de aan het kloten waren, toen is het meisje dat aan de buitenkant fietste van haar fiets geknikkerd, voor de 16 inch wielen van zn auto. en hij had schuld omdat hij had moeten zien dat de fietsers aan het kloten waren en daar goed op had moeten reageren..... zoals wat??? zn auto in de berm parkeren verdomme?
fietsers zijn sowieso lastig.... wacht maar tot je n keer iets rijdt met n motor. kmerk zelf ook dat als k op de fiets stap dat k ook scheit aan heb eigenlijk, is niet goed. maarja