#1
waarom denk je dat er bij zelfzorgmiddelen een bijsluiter zit,waarop een maximale dagdosis staat?
omdat t bij hoger gebruik wel degelijk schadelijk is!
dan kan je wel weten wat erin zit,t wil nog niet zeggen dat t veilig is..
deze middelen zijn alleen veilig als je je aan de dagdosis houd,bij meer is het wel degelijk schadelijk!
zelf bij teveel ' onschuldige' paracetamolletjes kun je al ernstige leverbeschadigingen krijgen.
en waarom denk je dat de mensen die deze middelen verkopen ervoor moeten leren en mensen advies moeten geven?
omdat t bij hoger gebruik wel degelijk schadelijk is!
dan kan je wel weten wat erin zit,t wil nog niet zeggen dat t veilig is..
deze middelen zijn alleen veilig als je je aan de dagdosis houd,bij meer is het wel degelijk schadelijk!
zelf bij teveel ' onschuldige' paracetamolletjes kun je al ernstige leverbeschadigingen krijgen.
en waarom denk je dat de mensen die deze middelen verkopen ervoor moeten leren en mensen advies moeten geven?
