Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aiii klote voor schranzie!!
Teveel risico genomen... Ik hoop het beste voor hem!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxicated zei:
Dat die honden dus trouwens echt door die wax heen ruiken.......
Ten eerste ruiken ze door het plastic potje heen, ten tweede door een dikke berg wax,en ten derde door een zakje. Godverdomme.
Weet iemand hoe dat kan? Geuren verplaatsen zich toch door de lucht? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Klik om te vergroten...

Je onderschat het reukvermogen van een hond. Voor de hond is de neus wat voor ons de ogen zijn. Ze kunnen geuren van elkaar onderscheiden. Als wij aan een pot wax met drugs ruiken, ruiken we alleen de wax omdat die geur aanweziger is. Een hond ruikt alles in stukjes en kan door concentratie ook maar 1 bepaalde geur zoeken en traceren. Erg handige eigenschap. Helaas wordt deze misbruikt door de mens.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
wel lullig van die 3e persoon ja dat die niet eerlijk is.
maar alsnog dom om 60 pillen in je tas te verstoppen als je naar het buitenland gaat,zoveel heb je er toch niet nodig voor met zn 3en?
iig veel sterkte gewenst en ik hoop dat ie snel weer vrij is..
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een sealtje met wiet is ook luchtledig, en toch ruik je het daar doorheen. Het lijkt me dat die theorie dus niet helemaal op gaat. Ik weet het niet zeker dus pin me er niet op vast XD
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
Intoxicated zei:
Dat die honden dus trouwens echt door die wax heen ruiken.......
Ten eerste ruiken ze door het plastic potje heen, ten tweede door een dikke berg wax,en ten derde door een zakje. Godverdomme.
Weet iemand hoe dat kan? Geuren verplaatsen zich toch door de lucht? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Klik om te vergroten...

Je onderschat het reukvermogen van een hond. Voor de hond is de neus wat voor ons de ogen zijn. Ze kunnen geuren van elkaar onderscheiden. Als wij aan een pot wax met drugs ruiken, ruiken we alleen de wax omdat die geur aanweziger is. Een hond ruikt alles in stukjes en kan door concentratie ook maar 1 bepaalde geur zoeken en traceren. Erg handige eigenschap. Helaas wordt deze misbruikt door de mens.
Klik om te vergroten...

Maar ik dacht dat geuren zich verplaatsen door de lucht. En als het in wax ingesmolten zit lijkt het me toch volledig luchtdicht.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die 3e persoon is echt wel een dikke lafbek. Beetje z'n maat laten zitten voor zijn dope.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Die 3e persoon is echt wel een dikke lafbek. Beetje z'n maat laten zitten voor zijn dope.
Klik om te vergroten...

eens :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat is mooi kut,ik ben bang dat ie wel ff blijft zitten bij de vito's.

Vind het wel knap dat jullie switzerland hebben gepasseerd,iedereen weet toch dat jonge lui in een auto worden gecheckt op drugs,vooral nederlander en belgen :wave:

Switserland en Italie controleren alle wagens van jonge personen op drugs
en vooral als men er al een beetje als gebruiker uit ziet natuurlijk. :wave:

Ik hoop dat ie snel vrij komt,maar denk dat het wel wat maandjes kan gaan duren 60 pillen,10gr speed zien ze echt als invoer voor verkoop in italie en niet als eigen gebruik.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
tuurlijk is het wel lomp van die derde persoon maar!!!! daarom moet je gewoon nooit drugs van andere mensen vervoeren, je weet dat je dan hierop kan rekenen! en zeker niet in zulke hoeveelheden.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij vervoert het voor die persoon de grens over, dus het lijkt me eigenlijk sterk dat het enkel & alleen van die derde persoon was... Anders ben je wel vrij dom bezig zo'n grote hoeveelheid te vervoeren voor iemand.

Verder heeft het ook niet zoveel zin als die maat gaat roepen dat het van hem was, dan wordt hij gewoon OOK gepakt, maar misschien niet eens, schranz vervoerde die shit en was daarvan op de hoogte.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Baukereg zei:
Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is natuurlijk waar. Feitelijk ist ook z'n eigen schuld natuurlijk, maar die maat had best z'n verantwoording kunnen nemen, en dat ie later zegt dat 't van hun alledrie is helemaal dom, ga dan gewoon niét.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar weet je,hij dacht wrs dat er een kleine kans was dat hij gepakt ging worden.
En met die kleine kans heeft hij pech gehad.

Ik zou denken --wrm niet ineens genoeg dope meenemen, het moet toch toeval zijn als ze juist mij der uit zoue kiezen.Zo gaan er veel denken.


En als je dan toevalig die 1ne persoon bent dat er uit word gekozen...pech.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
^WAT een geluk :mrgreen: :rock: SchRaNZiEeIEe
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#15
-> GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-
zijn mama heeft me juist gebeld, ze hebben schranz plots opeens vrijgelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is onderweg nu naar het vliegveld om eindelijk richting Belgie te komen....

Tot strakjes schranzzzzzzzzzzzzzzzzzz
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#16
beter voor die gast :grin: al ken ik hem niet eens :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
WOEHOEEE!!!
als ik nog zou blowen zou ik daar een jointje op roken!!
Supêr :grin:

we zullen hem binnenkort wel zien :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahaha hij heeft geluk, ben benieuwd wat ie me allemaal gaat vertellen :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
mazzelaar, kben erg blij voor hem (jullie)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik hoop het ook niet, maar denk het wel.. voor zo veel drugs moet je toch ergens voor komen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."