#1
Aiii klote voor schranzie!!
Teveel risico genomen... Ik hoop het beste voor hem!
Teveel risico genomen... Ik hoop het beste voor hem!
Intoxicated zei:Dat die honden dus trouwens echt door die wax heen ruiken.......
Ten eerste ruiken ze door het plastic potje heen, ten tweede door een dikke berg wax,en ten derde door een zakje. Godverdomme.
Weet iemand hoe dat kan? Geuren verplaatsen zich toch door de lucht? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
zommes zei:Intoxicated zei:Dat die honden dus trouwens echt door die wax heen ruiken.......
Ten eerste ruiken ze door het plastic potje heen, ten tweede door een dikke berg wax,en ten derde door een zakje. Godverdomme.
Weet iemand hoe dat kan? Geuren verplaatsen zich toch door de lucht? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Je onderschat het reukvermogen van een hond. Voor de hond is de neus wat voor ons de ogen zijn. Ze kunnen geuren van elkaar onderscheiden. Als wij aan een pot wax met drugs ruiken, ruiken we alleen de wax omdat die geur aanweziger is. Een hond ruikt alles in stukjes en kan door concentratie ook maar 1 bepaalde geur zoeken en traceren. Erg handige eigenschap. Helaas wordt deze misbruikt door de mens.
MetaalKonijn zei:Die 3e persoon is echt wel een dikke lafbek. Beetje z'n maat laten zitten voor zijn dope.

Baukereg zei:Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
SchRaNZiEeIEe

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."