#1
shihuandgi zei:waarom? wat heeft ie misdaan?
bush is de grootste faggot van alles, die zou zo moete sterven of erger!
...? Dat Bush óók erg is, betekend niet dat Saddam niks misdaan heeft. Maar waarschijnlijk probeer je nu weer te provoceren.
'Sterven of erger' is inderdaad wat mensen willen zien bij evil personen, maar dat gaat natuurlijik helemaal nergens over. Degene die dat het hardst roepen zijn degene die niet geleden hebben. De noodzaak om iemand te martelen en te geven wat hij zogenaamd verdient is alleen maar een gevolg van onbegrip en onwetendheid. Alsof iemand daar beter van wordt.