#1
Cliche.
reggae-weedjunk zei:Het zou mooier zijn om hem eerst te martelen
Play_bunny zei:Justice is served.
Hij heeft de doodstraf zeker verdiend.
Maar via ophaning? Dat is zo middeleeuws. Mens-onwaardig ook eigenlijk.
Ok, hij heeft ook heel veel mensen een pijnlijke dood tegemoet laten gaan, als je daarnaar kijkt is het aan de ene kant wel een beetje rechtvaardig. Maar toch, ophanging is toch niet meer van deze tijd?
Saivy zei:Hij komt er toch wel makkelijk vanaf.
Saivy zei:Hij komt er toch wel makkelijk vanaf.
mathijs zei:Fijn dat mensen in Nederland niet hetzelfde gedachtengoed hebben als Sadam Hussein

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."