Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgast eet schijt

gast eet schijt

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
Wat een stel mongolen.
Klik om te vergroten...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
whaha ja daar is ook niet echt een toepasselijke theorie voor :tongueout:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#3
dan maar liever nuchter...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
die gast is gewoon ehh hij durft het niet met blote hand te pakken maar doet gewoon in zijn mond, ik denk dat geen enkel meisje hem zou willen zoenen , wat ik niet snap is hoe hij havo gedaan heeft, hij is gewoon fucking achterlijk denk dat hij geen gewone verstand heeft
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, zoals eerder al gezegd zal dit zijn hele leven in z'n hoofd zitten.
Denk ik persoonlijk toch. Toen ik in de kleuterschool zat was er eens iemand die gewoon een drol opnam, maar niet opat.. :kots:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
zucht
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#7
Door schade en schande wordt men wijs :beer:


Tenminste, dat mag ik toch hopen voor hem. En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#8
De mensen om hem heen zijn een stuk triester dan hij

TeQ zei:
En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.
Klik om te vergroten...

idd
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongelofelijk.. dit is toch niet normaal?!?!

Buiten het feit dat die jongen het stront eet.. maar ook dat iedereen hem pushed om die drol te gaan eten!! Wat een stel eikels zeg.. en dat is nog zacht uitgedrukt!

Kan hier echt pissig om worden! On-ge-lo-fe-lijk >.<


Lana zei:
Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.
Klik om te vergroten...

Ik ook... ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon toelaten.. en keihard staan te lachen en aan te moedigen. Héél laag.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het knap van de mensen die hem zover hebben weten te krijgen, bravo jongens je hebt een vriend schijt laten eten :confused:
Fuck hoe ziek kan je zijn, dat je je vriend noemt klopt al niet eens.

maar aan de andere kant snap ik die gast ook niet, schijt eten voor 100€ aan wiet, ergens spoor je zelf dan ook niet want een normaal mens zou geen drollen eten..
neem ik aan
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')
Klik om te vergroten...
:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
GADVERDAMME.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet zeggen dat ik weinig medelijden met die gast heb. Zolang hij geestelijk 100% is (de vraag is of dat kan als het alleen al bij je opkomt als je schijt eet) moet hij zelf aande rem trekken en het niet eten. Is sowieso fokking dom.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lot zei:
ik vind het knap van de mensen die hem zover hebben weten te krijgen, bravo jongens je hebt een vriend schijt laten eten :confused:
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat met vrienden te maken?
Vrienden doen zoiets niet.

lol zei:
ergens spoor je zelf dan ook niet want een normaal mens zou geen drollen eten..
neem ik aan
Klik om te vergroten...
Je klinkt zo schattig, haha :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:kots: :kots: :kots:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is dat hier met dat medelijden? Je kiest er toch zelf voor om stront te eten of niet.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Wat is dat hier met dat medelijden? Je kiest er toch zelf voor om stront te eten of niet.
Klik om te vergroten...

Vind dat dus ook. En als je niet sterk in je schoenen staat dan is dat gewoon heel erg kut.
En daarom, als die hier niet van heeft geleerd dan verdiend ie het ook.
Dan moet je maar de ballen hebben om ajuus te zeggen tegen die losers die je aanmoedigen om zoiets achterlijks te doen. En zich je vrienden noemen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nouja...hij leert er waarschijnlijk wel van. Over een maandje is iedereen het hier op het forum al vergeten, zit die kerel op een andere school en kan hij weer verder gaan. :P
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet er niet aandenken welke ziektes je daar allemaal van kan krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."