Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgast eet schijt

gast eet schijt

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een stel mongolen.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daarom dat het me geen REET kan schelen, ik klik de link jamais. :)
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoorde dat zijn wiet later ook nog afgepakt is.
:grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gatverdamme
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bah, stront eten. Maar ik vind het ook echt een kutstreek om zo´n onzeker manneke van die rare dingen te laten doen. Ben benieuwd wat er nu in hem omgaat. Want dit incident zal hem waarschijnlijk wel z´n leven lang blijven achtervolgen. Als ie 80 is, weet ie dit nog.
Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychoticoverdose zei:
ik hoorde dat zijn wiet later ook nog afgepakt is.
:grin:
Klik om te vergroten...
Over geowned worden gesproken :mrgreen:


Ik vind de topic titel ook wel lekker droog, "gast eet schijt"
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
GATVER! Wat zal die gast zich genaaid voelen!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Wat een stel mongolen.
Klik om te vergroten...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
whaha ja daar is ook niet echt een toepasselijke theorie voor :tongueout:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan maar liever nuchter...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
die gast is gewoon ehh hij durft het niet met blote hand te pakken maar doet gewoon in zijn mond, ik denk dat geen enkel meisje hem zou willen zoenen , wat ik niet snap is hoe hij havo gedaan heeft, hij is gewoon fucking achterlijk denk dat hij geen gewone verstand heeft
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad, zoals eerder al gezegd zal dit zijn hele leven in z'n hoofd zitten.
Denk ik persoonlijk toch. Toen ik in de kleuterschool zat was er eens iemand die gewoon een drol opnam, maar niet opat.. :kots:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
zucht
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#14
Door schade en schande wordt men wijs :beer:


Tenminste, dat mag ik toch hopen voor hem. En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#15
De mensen om hem heen zijn een stuk triester dan hij

TeQ zei:
En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.
Klik om te vergroten...

idd
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ongelofelijk.. dit is toch niet normaal?!?!

Buiten het feit dat die jongen het stront eet.. maar ook dat iedereen hem pushed om die drol te gaan eten!! Wat een stel eikels zeg.. en dat is nog zacht uitgedrukt!

Kan hier echt pissig om worden! On-ge-lo-fe-lijk >.<


Lana zei:
Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.
Klik om te vergroten...

Ik ook... ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon toelaten.. en keihard staan te lachen en aan te moedigen. Héél laag.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind het knap van de mensen die hem zover hebben weten te krijgen, bravo jongens je hebt een vriend schijt laten eten :confused:
Fuck hoe ziek kan je zijn, dat je je vriend noemt klopt al niet eens.

maar aan de andere kant snap ik die gast ook niet, schijt eten voor 100€ aan wiet, ergens spoor je zelf dan ook niet want een normaal mens zou geen drollen eten..
neem ik aan
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')
Klik om te vergroten...
:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
GADVERDAMME.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."