#1
Wat een stel mongolen.
Over geowned worden gesprokenPsychoticoverdose zei:ik hoorde dat zijn wiet later ook nog afgepakt is.
![]()
MetaalKonijn zei:Wat een stel mongolen.

TeQ zei:En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.
Lana zei:Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.
Solidius zei:Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."