Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgast eet schijt

gast eet schijt

60 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een stel mongolen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Havoscholier eet hondendrol voor weddenschap

ASSEN - Een havoscholier van het Dr. Nassau College in Assen heeft vrijdag een hondendrol opgegeten, zo meldde dinsdag woordvoerder Koos Neuvel namens de school. De jongen, die volgens Neuvel gemakkelijk te beïnvloeden is, heeft zich door medescholieren laten opjutten en overhalen.

Hem werd 100 euro aan wiet in het vooruitzicht gesteld. Andere scholieren hebben het weerzinwekkende voorval gefilmd met mobiele telefoons en deze beelden op internet gezet. Volgens de woordvoerder is het slachtoffer gezond. ,,Naar verwachting komt hij op 8 januari weer op school. Dit gebeurt in overleg met de familie.'' Of de jongen gepest wordt, wilde Neuvel niet zeggen.

Wel geeft hij aan dat de havoleerling moeite zou hebben met het bepalen van zijn grenzen. Er wordt over gedacht de jongen psychiatrische hulp te bieden. De scholieren die het betreft, zijn volgens Neuvel allemaal 16 en 17 jaar. Het afgelopen weekeinde hebben ze thuis een verslag moeten schrijven over hun rol bij het bizarre incident. ,,We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen'', aldus Neuvel.
-----------------------------------------------------------------------------

Las ergens dat hij uiteindelijk maar 20 euro heeft gekregen :tongueout:
Voor het filmpje, klik hier (echt fokking goor): http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html


bron: http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=3515845
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je houd altijd mensen die overal schijt aan hebben.


Ik vind er in ieder geval geen drol aan. Flauwe grappen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wou dat ik niet op die link had geklikt. :kots:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Belgen doen dat dagelijks

Ik vind het wel lachen dat men zo laag kan zinken.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim zei:
Belgen doen dat dagelijks

Ik vind het wel lachen dat men zo laag kan zinken.
Klik om te vergroten...

Probleem met de achterlijke bezigheden van de Belgen?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijkbaar niet.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
baah die filmpje is echt vies! brr (gister gezien niet zo vroeg op de morgen hoor) :kots: :kots:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eenzaam triest.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wou dat ik ook mensen zo ver kon krijgen :)
domme, domme jongen.
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#12
In Jack Ass 2 eet die gast ook paardenstront, die is er wel rijk mee geworden.
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
fucking achterlijke mogool dat et is :confused:
wat mensen allemaal doen om er bij te horen
ik kan me der echt aan irriteren
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die moet ferm verslaafd zijn om shit te eten :angry: :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
man , ze hebben die kerel wss gewoon 100 trips gegeve en hem wijsgemaakt dat ie een vlieg was fzow
zo fucking ranzig man, voor 100€ wiet?????
ok ik zou dat zeker ook doen, maar dan wel voor 25 000 000€
proost :beer: :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij komt er bij die gozer nog steeds een graflucht uit z´n muil.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hij zal zich wel flink in zn bek gescheten voelen
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omfg. Waar gaat het toch heen met de wereld. :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Ik wou dat ik niet op die link had geklikt. :kots:
Klik om te vergroten...
idd kwerd er ook efkes mottig van :kots:

wel grappig maar hel vuil :tongueout:
ik vidn dat gulder beetje overdreven reageerd trouwens ze.. er zijn er die hun eigen stront opeten voor te overleven.. was een weddenschap hé, dus nog min of meer begrijpelijk al zou ik het nie kunne en wille
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja smaken verschillen hè :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."