#1
yellowmoon zei:als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?
Of is 't uit principe, ofzo?
yellowmoon zei:als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
jaja zei:yellowmoon zei:als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?
Of is 't uit principe, ofzo?
jaja zei:yellowmoon zei:als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?
Of is 't uit principe, ofzo?

supahgrass zei:wat irritant was dat van die mohammed cartoon
het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?
altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?
ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...
IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.
zoniet, oprotten naar hun eigen land.
zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...
=> ik denk het niet <=
hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!
nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo
slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE
wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !
en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting
sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.
geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:
zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
Kim zei:ik schijt op iedere godsdienst even hard
supahgrass zei:wat irritant was dat van die mohammed cartoon
het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?
altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?
ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...
IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.
zoniet, oprotten naar hun eigen land.
zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...
=> ik denk het niet <=
hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!
nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo
slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE
wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !
en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting
sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.
geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:
zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
supahgrass zei:@ yellowmoon:
nogmaals, feit is dat je vn de paus probleemloos mag verandere van geloof, van de islam magis dit VERBODEN
en ik las deze week nog in Knack een interview met een moslima waarin ze zei dat het zo goed als onbestaand was dat een moslima met een katholiek trouwt, enkel uitzonderingen.
jullie moslim/islamieten/... zeggen dat de koran voor vrede staat maar ik vang enkel signalen van agressie op
we geven jullie een hand en je neemt een arm, dat is de agressieve politeiek van de islam.
genoeg voorbeelden van in Belgie
echt ik haat die islam zo enorm.
geef toe dat wat jullie hier kunnen en mogen nooit omgekeerd zou kunnen in landen zoals maroco (sociale zekerheid, geloof betuigen, politiek actief zijn,...).
en zijn jullie tevreden? nee hoor ze willen altijd maar meer en meer
TOT JULLIE GODVERDOMME OOK DIT LAND INGEPALMD HEBBEN
en wij ons moeten bekeren tot de islam want daar gaat het naar toe als we niet opletten
en iedereen wilt meer jij wilt ook meer van moslims dan je zou moeten geert wilders wilt zelfs dat helft koran gescheurd moet worden is dat niet veel hij wilt gewoon publiciteit trekken van mensen zoals jouw en niet andersminn zei:Ik vind wilders dapper. Ben het niet helemaal met hem eens, maar hij durft wel in ieder geval.
flashkop zei:waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim FortuinSolidius zei:De tijd zal hem leren.
billy zei:flashkop zei:waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim FortuinSolidius zei:De tijd zal hem leren.
als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord...
spacekonijn zei:deze radicale uitspraken komen puur voort uit angst voor het onbekende.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."