Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaja zei:
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
Klik om te vergroten...

mag niet van zn geloof
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja zei:
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
Klik om te vergroten...

omdat ik het handiger vind :mrgreen:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat dit soort acties alleen maar meer spanning tussen beide kanten zal vormen, en dat is in ieder geval niet goed
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij zegt het gewoon te bot, en zijn oplossing, daar stop je de problemen niet mee, maar wakker je ze juist aan. Stel dat iedre moslim zijn koran zou moetten verscheuren, ze zouden alleen maar extremistischer worden peisk.

Wel vind ik de islam de godsdienst die men het meest in het oog moet houden. Zeker als je weet dat 25% van al de moslims in de wereld fundamentalist is. Daarmee bedoelt men niet dat 25 % vn de moslims aanslagen zou plegen, maar wel dat 25% letterlijk de koran interpreteert i p v bvb de symboliek in de verhalen en relazen te zien. En dat vind ik wel gevaarlijk.

En indd in de bijbel staat ook een grote hoop nonsens, maar christenen die vandaag echt zouden moorden omdat iemand bvb een stom grapje maakt over Jezus, zo'n dingen zie ik nog niet direct gebeuren. Je kan er niet over heen dat van de 5 wereldgodsdiensten de Islam nu zeker voor het meest problemen zorgt en dat het de extreme kant op gaat.

Eigenlijk zeer vreemd, aangezien de Islam-(landen) 1000 jaar geleden het verst van al stonden qua wetenschap,filosofie, uitvindingen, . . . en wij eig ttoen (en nu nog altijd) veel van hun hadden te danken. Toen waren wij (W europa) de achterlopers. De Islam (gebieden waar ze vnm islamitisch zijn) boert echt enorm achteruit. Dat extremisme meot zeker bestreden worden, alleen is het niet op de manier van korans verscheuren.

Mijn gedacht ervan
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat irritant was dat van die mohammed cartoon

het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?

altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?

ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...

IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.

zoniet, oprotten naar hun eigen land.

zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...

=> ik denk het niet <=

hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!

nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo

slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE

wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !


en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting

sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.

geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:

zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#7
supahgrass zei:
wat irritant was dat van die mohammed cartoon

het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?

altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?

ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...

IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.

zoniet, oprotten naar hun eigen land.

zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...

=> ik denk het niet <=

hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!

nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo

slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE

wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !


en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting

sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.

geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:

zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
Klik om te vergroten...

Ik ben het vrij hard met jou eens, maar religie hoeft niet perse altijd negatief te zijn, zo komen er uit religieuze overtuigingen bvb vaak goede doelen uit de grond. Vbv inzamelacties vr arme landenenzo.

Voor de rest ben ik ook atheist maar religie is niet alleen negatief!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik schijt op iedere godsdienst even hard
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim zei:
ik schijt op iedere godsdienst even hard
Klik om te vergroten...

? ok christendom,jodendom en islam begrijp ik nog wel, maar bvb boedhismevalt tog goed mee? Met boedhisten tog nog nooit echt probs mee gehad eig :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd dat ze dieje vettige koran maar gans in het vuur gooien en da ze er dan direct de bijbel der maar achter aan gooien.
geloof is zever, ik geloof wa ik zie.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
supahgrass zei:
wat irritant was dat van die mohammed cartoon

het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?

altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?

ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...

IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.

zoniet, oprotten naar hun eigen land.

zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...

=> ik denk het niet <=

hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!

nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo

slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE

wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !


en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting

sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.

geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:

zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
Klik om te vergroten...

de kritiek over mohammed cartoon is anders dan jezus cartoons alhoewel je mag bij ons ook niet met andere profeten inc jezus voor gek houden met domme tekeningen bij ons mag je immers niet eens een foto of een tekening maken van mohammed laat staan een cartoon van maken

respect tonen voor autochtonen ik heb respect tegen iedereen, heb zat autochtone vriendjes , maar hoeft niet per se voor elke idioot respect te tonen ik maak zelf wel uit wie ik wil respecteren

over naar marokko weet ik het niet maar in turkije heb je zat kerken meer dan er mensen komen zelfs zeggen we , en ik heb meer dan zat turkse vriendinnen gehad die met een nederlander relatie had, in turkije mag je alles geloven wat er bestaat in elk geval , en als je 5 jaar in turkije woon mag je ook in turkse elftal spelen zelf :grin:

een moslim man mag volgens koran wel met christelijke of een joodse vrouw trouwen , voor vrouwen mag dat niet maar heb zat vrouwen gezien die het wel doen

als je met moslim vrouw wil trouwen moet je niet per se moslim worden ofzo en in welke heilige boek staat er nou bekeren tot een andere godsdienst is toegestaan :mrgreen:

iedereen heeft recht op meningsuiting mar wel met mate hoewel ik als moslim opgevoed ben, heb ik zelf ook weinig geloof in islam of andere godsdiensten maar toch hou wel respect voor allemaal en weet dat niet elke moslim katholiek of jood hetzelfde is
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
ik schijt op iedere godsdienst even hard
Klik om te vergroten...


Ik moet ook nodig.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ yellowmoon:

nogmaals, feit is dat je vn de paus probleemloos mag verandere van geloof, van de islam magis dit VERBODEN

en ik las deze week nog in Knack een interview met een moslima waarin ze zei dat het zo goed als onbestaand was dat een moslima met een katholiek trouwt, enkel uitzonderingen.

jullie moslim/islamieten/... zeggen dat de koran voor vrede staat maar ik vang enkel signalen van agressie op

we geven jullie een hand en je neemt een arm, dat is de agressieve politeiek van de islam.

genoeg voorbeelden van in Belgie

echt ik haat die islam zo enorm.

geef toe dat wat jullie hier kunnen en mogen nooit omgekeerd zou kunnen in landen zoals maroco (sociale zekerheid, geloof betuigen, politiek actief zijn,...).

en zijn jullie tevreden? nee hoor ze willen altijd maar meer en meer

TOT JULLIE GODVERDOMME OOK DIT LAND INGEPALMD HEBBEN

en wij ons moeten bekeren tot de islam want daar gaat het naar toe als we niet opletten
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
supahgrass zei:
@ yellowmoon:

nogmaals, feit is dat je vn de paus probleemloos mag verandere van geloof, van de islam magis dit VERBODEN

en ik las deze week nog in Knack een interview met een moslima waarin ze zei dat het zo goed als onbestaand was dat een moslima met een katholiek trouwt, enkel uitzonderingen.

jullie moslim/islamieten/... zeggen dat de koran voor vrede staat maar ik vang enkel signalen van agressie op

we geven jullie een hand en je neemt een arm, dat is de agressieve politeiek van de islam.

genoeg voorbeelden van in Belgie

echt ik haat die islam zo enorm.

geef toe dat wat jullie hier kunnen en mogen nooit omgekeerd zou kunnen in landen zoals maroco (sociale zekerheid, geloof betuigen, politiek actief zijn,...).

en zijn jullie tevreden? nee hoor ze willen altijd maar meer en meer

TOT JULLIE GODVERDOMME OOK DIT LAND INGEPALMD HEBBEN

en wij ons moeten bekeren tot de islam want daar gaat het naar toe als we niet opletten
Klik om te vergroten...

het is een paradox over bekeren tot een andere godsdienst als je bekeert tot een andere godsdienst dan geloof je dus niet in koran of bijbel of what the fuck dan ook dus dat het verboden is geld eigenlijk niet meer wat wel probleem is de sociale samenleving omdat mensen die tot islam bekeren of iets anders discrimineerd worden door hun eigen mensen , ik ben zelfs gediscrimineerd door marokkanen omdat ik geen ramadan meedeed

elke godsdienst zegt dt ze voor vrede staan maar elke heeft zijn agressieve kanten kruistochten naar oosten was ook niet bedoeld voor vrede ofwel

als je echt bang ben dat nederland massaal tot islam zal bekeren noem ik het gewoon paranoia :mrgreen: en iedereen wilt meer jij wilt ook meer van moslims dan je zou moeten geert wilders wilt zelfs dat helft koran gescheurd moet worden is dat niet veel hij wilt gewoon publiciteit trekken van mensen zoals jouw en niet anders
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Ik vind wilders dapper. Ben het niet helemaal met hem eens, maar hij durft wel in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ik vind wilders echt de grootste angsthaas van nederland, Hoe bang kun je zijn voor mensen waar je totaal niks vanaf weet.

deze radicale uitspraken komen puur voort uit angst voor het onbekende.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Partij wilders








stelletje freaks bij elkaar als je t mij vraagt
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#17
flashkop zei:
Solidius zei:
De tijd zal hem leren.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin
Klik om te vergroten...

als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord...
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#18
pim fortuyn bedoel ik
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
billy zei:
flashkop zei:
Solidius zei:
De tijd zal hem leren.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin
Klik om te vergroten...

als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord...
Klik om te vergroten...

Nee, maar wel om zijn mening. Het is hetzelfde principe, alleen word er door iedereen een deel van de totale groep als gevaar gezien. Maar dat komt mede dankzij de media.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
deze radicale uitspraken komen puur voort uit angst voor het onbekende.
Klik om te vergroten...

Of hebben ze een vooruit ziend blik? Wil je vertellen dat er niks mis is met Nederland en haar gasten? Vind jij dat alles wel oke is zoals het is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."