#1
spacekonijn zei:er is nooit alles goed in een land
Ik heb het ook niet over "alles" , ik heb t over de gasten in ons land. Daarbij; aan iets wat niet goed gaat moet gewerkt worden. Ook al wordt het nooit 100%. Het probleem links laten liggen, of laten voor wat het is maakt het van kwaad tot erger.
of iets teveel supergrass gerookt en geen hersencel meer over?? zou Zommes zijn commentaren nog eens lezen, kun je wat van leren....Geloof vooral wat de media je wijsmaken! en lik de hielen van USA....