Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

72 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
er is nooit alles goed in een land
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook niet over "alles" , ik heb t over de gasten in ons land. Daarbij; aan iets wat niet goed gaat moet gewerkt worden. Ook al wordt het nooit 100%. Het probleem links laten liggen, of laten voor wat het is maakt het van kwaad tot erger.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het probleem links laten liggen is wel een heel toepasselijke uitspraak in deze kwestie :P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
supahgrass zei:
wat irritant was dat van die mohammed cartoon

het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen?

altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel?

ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen...

IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen.

zoniet, oprotten naar hun eigen land.

zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,...

=> ik denk het niet <=

hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!!

nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo

slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE

wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden !


en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist
zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting

sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam.

geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin:

zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm"
Klik om te vergroten...


Wat een zieke sneue praatjes....Het idee van allochtoon-autochtoon en integratie is zooo beperkt...Altijd gedacht dat gebruikers van middelen wat ruimdenkender waren... Wilders gestemd :mrgreen: of iets teveel supergrass gerookt en geen hersencel meer over?? zou Zommes zijn commentaren nog eens lezen, kun je wat van leren....Geloof vooral wat de media je wijsmaken! en lik de hielen van USA....

kleine geesten praten over mensen
middelmatige geesten praten over gebeurtenissen
grote geesten praten over ideeen
universele geesten praten over alles, en staan open voor alles!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
spacekonijn zei:
er is nooit alles goed in een land
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook niet over "alles" , ik heb t over de gasten in ons land. Daarbij; aan iets wat niet goed gaat moet gewerkt worden. Ook al wordt het nooit 100%. Het probleem links laten liggen, of laten voor wat het is maakt het van kwaad tot erger.
Klik om te vergroten...
ik zie geen grote problemen of gevaren in deze mensen nee, dat mensen die het slecht hebben sneller de criminaliteit ingaan is natuurlijk logisch.
dat iets meer allochtonen het slecht hebben is ook een feit.
maargoed daar kun je iets aan doen, maar angst zaaien zoals wilders dat probeert is vrij kansloos en werk 100% zeker alleen maar averechts
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we de helft van alle joden, blanken, negers, engelsen, ieren, belgen, honden, katten, kanaries, duitsers, hongaren, roemenen, italianen, polen, australiërs, aboriginals, spanjaarden, portugezen, nederlanders, slaven, bazen, knechten, managers, tekenaars, schrijvers, in de oven schuiven, omdat ze misschien wel een ander denkbeeld hebben.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
BillyBilo zei:
Laten we de helft van alle joden, blanken, negers, engelsen, ieren, belgen, honden, katten, kanaries, duitsers, hongaren, roemenen, italianen, polen, australiërs, aboriginals, spanjaarden, portugezen, nederlanders, slaven, bazen, knechten, managers, tekenaars, schrijvers, in de oven schuiven, omdat ze misschien wel een ander denkbeeld hebben.
Klik om te vergroten...

Dit gaat nergens over, het gaat erom dat de koran een boek uit een totaal andere tijd is. Deze tijd had totaal andere denkbeelden en bijvoorbeeld straffen als we in deze tijd 'normaal' vinden. Ik zeg niet dat ze nu allemaal dood moeten oid, maar de koraan enigszins met de tijd mee laten gaan of interpreteren mag van mij best. Alleen doet het deel waar dit voor bedoeld is dat niet. Heeft niks met een bevolking vermoorden om andere denkbeelden te maken, alleen met het feit dat een deel van een bevolking een tekst niet met de huidige tijd en maatschappij kan interpreteren maar alleen letterlijk opneemt..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedoel je niet de "huidige westerse maatschappij"?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ten eerste.. zijn de meeste moslims die ik ken (klasgenoten etc.) waar ik mee heb gepraat helemaal niet zo erg, de meesten geloven thuis en proberen gewoon rond te komen in hun leven met hun families, en ze doen niet zo veel kwaad, niet veel meer dan de meeste nederlanders.
De massa der moslims is echt geen probleem, en gekken heb je overal (kijk naar de Amish, in amerika).
Qua geloof zijn ze niet erger dan christenen. Allebei afhankelijk van hun geloof, van hun god, stellen ze zich zwak op, en dat vind ik persoonlijk gewoon walgelijk, maar dat geld voor beide religies. Eigenlijk alle religies. Ik hou niet van dergelijke zwakte, ietsisten zijn trouwens MINSTENS zo erg (en mensen die eeuwig blijven zoeken naar 'de zin van het leven'; zeikerds, waarom moet het nou weer zo nodig zin hebben?
Maar dat is een probleem van religies, en niet van moslims, dat is een probleem van alle religies, met name de monotheistische religies.
Om eerlijk te zijn: Ik vind christenlijk Amerika eigenlijk nog enger dan de moslim immigranten en nakomenlingen van immigranten hier.

Wel vind ik dat ze goed nederlands moeten spreken en een basis-respect tonen voor de oorspronkelijke nederlandse bevolking; een systeem van met rust laten zolang er samen te leven valt, en ik denk dat dat best kan.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ach,

die mensen, als ze hier willen wonen (nederland of belgie) moeten ze zich aanpassen aan onze cultuur of alleszins begrip tonen,

we zijn christelijk opgevoed, dus ze hoeven hier geen moskees te bouwen of hun religie te prezen boven onze,

maar... ik verwacht niet dat ze onze religie aanpassen! sterker nog, ik zou het niet aanvaarden moesten ze zich genoodzaakt voelen om ook christelijk te worden, alleen begrip tonen,

als ik naar hun land ga, ga ik ook geen kerk bouwen, of hun onze religie aanbieden, ik zou ook niet willen dat ze dat zouden aanvaarden,

en hun koran kapotscheuren, is gewoon schandalig,wat is het nut?

het boek is heilig voor hun! dan hebben wij niet het recht om hun te vragen om de koran kapot te scheuren, net zo min als zij het recht hebben om hier in hun taal te praten en ons hun god laten aanbidden...

respect hebben voor elkaars cultuur en samen leven als naasten is de stap naar de goede richting, maar dan is er ook weer de media, die ons tegen elkaar opzetten, door vanalle dingen te zetten zoals:

turk steekt jongen neer voor mp3 of vreemdeling vermoord belg,

de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
BillyBilo zei:
bedoel je niet de "huidige westerse maatschappij"?
Klik om te vergroten...

Ook goed, hoe je het ook maar wil noemen. Huidige westerse maatschappij is toch echt de maatschappij waar zij zijn komen wonen met onze huidige cultuur van dien..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
shihuandgi zei:
turk steekt jongen neer voor mp3 of vreemdeling vermoord belg,

de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?
Klik om te vergroten...

JIJ bent de grote fout in dit gebeuren, de mp3-speler moord was door twee POLEN gedaan, geen moslims. Als je gewoon jezelf had laten informeren op een normale manier dan is de media helemaal niet fout. Hoe kan je de schuld daar op afschuiven als je het niet eens goed begrepen hebt?

Mensen kramen gewoon de meest achterlijke bullshit uit en geven daarna de media de schuld omdat die een gekleurd beeld geven. Dat is misschien wel zo, maar dan ben je zelf toch degene die de kleur over neemt of zoals bij bovenstaande poster het geval is: gewoon te achterlijk is om na tientallen nieuwsberichten over de befaamde mp3-speler moord NOG NIET TE BEGRIJPEN WAT ER TOEN IS GEBEURD !?!

Damn hier word ik nou agressief van op de vroege ochtend.

Trouwens, paar moskeetjes doe ik niet moeilijk over hoor. Weer een hoop mensen extra tevreden en gratis koffie & thee voor mij. Turkije staat bovendien helemaal vol met kerken, dus nou niet gaan ouwehoeren dat het daar niet mag.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

Uitgegeven: 13 februari 2007 06:00
DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er "genoeg verschrikkelijke dingen" in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. "Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen", zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.


De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het "grootste gevaar is dat ons bedreigt". Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. "Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel", aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: "Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!"
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo iets mag je echt niet zeggen over iemand zijn geloof, het kan zo zijn er gebeuren aanslagen maar laat dan zien dat je zelf slimmer bent, ze zouden degene die deze uitspraak heeft gedaan gdvdmme het land uit moeten gooien met pek en veren.
De bijbel staat ook vol bullshit en wat te denken van de kruistochten, dat is net hetzelfde als de jihad, alleen zijn zij wat later...
Onze kerk was ook volledig op totale macht uit, zo'n stommiteit doet elk geloof...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hij zal na deze uitspraken niet langer dan een jaar leven hoor :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zal wel meevallen, anders was hij allang kapot geweest.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
De tijd zal hem leren.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
De tijd zal hem leren.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hij is goed beveiligd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het probleem was dat ze de moordenaar de kans gaven. Dat zouden ze bij Geert Wilders niet doen.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt zowiets als een sniper en dan nog, pim fortuin was dat ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."