#1
zommes zei:shihuandgi zei:turk steekt jongen neer voor mp3 of vreemdeling vermoord belg,
de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?
JIJ bent de grote fout in dit gebeuren, de mp3-speler moord was door twee POLEN gedaan, geen moslims. Als je gewoon jezelf had laten informeren op een normale manier dan is de media helemaal niet fout. Hoe kan je de schuld daar op afschuiven als je het niet eens goed begrepen hebt?
Mensen kramen gewoon de meest achterlijke bullshit uit en geven daarna de media de schuld omdat die een gekleurd beeld geven. Dat is misschien wel zo, maar dan ben je zelf toch degene die de kleur over neemt of zoals bij bovenstaande poster het geval is: gewoon te achterlijk is om na tientallen nieuwsberichten over de befaamde mp3-speler moord NOG NIET TE BEGRIJPEN WAT ER TOEN IS GEBEURD !?!
Damn hier word ik nou agressief van op de vroege ochtend.
Trouwens, paar moskeetjes doe ik niet moeilijk over hoor. Weer een hoop mensen extra tevreden en gratis koffie & thee voor mij. Turkije staat bovendien helemaal vol met kerken, dus nou niet gaan ouwehoeren dat het daar niet mag.
stomme noob, da bedoel ik net!
de media gaf de schuld meteen aan turken terwijl het polen waren!!!
voor dat ze die jongens hadden opgepakt dacht heel belgie, dat marrokanen of turken die jongen hadden vermoord, en waarom? toch omdat de media zei dat het een marrokaan of een turk was terwijl het niet zo was?
aarrgghh!!!
en ik zeg ook niet dat daar geen kerken mogen staan!
maar ik wil niet dat wij kerken gaan bouwen daar!