Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

72 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
shihuandgi zei:
turk steekt jongen neer voor mp3 of vreemdeling vermoord belg,

de media is ook de grote fout in al het gebeuren...achja, het zal wel nooit goedkomen?
Klik om te vergroten...

JIJ bent de grote fout in dit gebeuren, de mp3-speler moord was door twee POLEN gedaan, geen moslims. Als je gewoon jezelf had laten informeren op een normale manier dan is de media helemaal niet fout. Hoe kan je de schuld daar op afschuiven als je het niet eens goed begrepen hebt?

Mensen kramen gewoon de meest achterlijke bullshit uit en geven daarna de media de schuld omdat die een gekleurd beeld geven. Dat is misschien wel zo, maar dan ben je zelf toch degene die de kleur over neemt of zoals bij bovenstaande poster het geval is: gewoon te achterlijk is om na tientallen nieuwsberichten over de befaamde mp3-speler moord NOG NIET TE BEGRIJPEN WAT ER TOEN IS GEBEURD !?!

Damn hier word ik nou agressief van op de vroege ochtend.

Trouwens, paar moskeetjes doe ik niet moeilijk over hoor. Weer een hoop mensen extra tevreden en gratis koffie & thee voor mij. Turkije staat bovendien helemaal vol met kerken, dus nou niet gaan ouwehoeren dat het daar niet mag.
Klik om te vergroten...

stomme noob, da bedoel ik net!

de media gaf de schuld meteen aan turken terwijl het polen waren!!!

voor dat ze die jongens hadden opgepakt dacht heel belgie, dat marrokanen of turken die jongen hadden vermoord, en waarom? toch omdat de media zei dat het een marrokaan of een turk was terwijl het niet zo was?

aarrgghh!!!

en ik zeg ook niet dat daar geen kerken mogen staan!

maar ik wil niet dat wij kerken gaan bouwen daar!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als hun moskee's niet in dergelijke hoeveelheden zijn dat het straatbeeld echt érg verranderd vind ik het best, zolang je maar kan zien dat het hier nederland is; en dat kan je nog wel met een paar tientalle moskees in het land; van mij mogen ze ze gerust neerzetten.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
shihuandgi zei:
stomme noob, da bedoel ik net!

de media gaf de schuld meteen aan turken terwijl het polen waren!!!

voor dat ze die jongens hadden opgepakt dacht heel belgie, dat marrokanen of turken die jongen hadden vermoord, en waarom? toch omdat de media zei dat het een marrokaan of een turk was terwijl het niet zo was?

aarrgghh!!!

en ik zeg ook niet dat daar geen kerken mogen staan!

maar ik wil niet dat wij kerken gaan bouwen daar!
Klik om te vergroten...

Stomme noob? Ik schrijf tenminste in zodanig Nederlands dat het helder is wat de boodschap is.

Maar als je dat bedoelde heb je wel ergens gelijk, alleen gaat mijn verhaal nog steeds op.

Over die kerken, 'wij' bouwen daar geen kerken, maar Turkse christelijken wel. Zoals hier dus de Nederlandse/Belgische moslims dat eventueel doen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
shihuandgi, door mensen zoals jij welke niet opletten en op deze manier moslims de schuld geven terwijl zij het niet gedaan hebben zorgen voor het imago van moslims. Bij zoveel delicten welke in het nieuws geweest zijn hoor je weer 'volgens mij was het een moslim' en de degene wie dit gehoord heeft denkt dat het door een moslim gebeurd is. Dit veroorzaakt de grootste scheefgroei, afkoms of religie noemen in de media natuurlijk ook maar ze publiceren echt niet alleen maar van moslims dit, moslims dat, moslims zus, moslims zo.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
JewCookie zei:
shihuandgi, door mensen zoals jij welke niet opletten en op deze manier moslims de schuld geven terwijl zij het niet gedaan hebben zorgen voor het imago van moslims. Bij zoveel delicten welke in het nieuws geweest zijn hoor je weer 'volgens mij was het een moslim' en de degene wie dit gehoord heeft denkt dat het door een moslim gebeurd is. Dit veroorzaakt de grootste scheefgroei, afkoms of religie noemen in de media natuurlijk ook maar ze publiceren echt niet alleen maar van moslims dit, moslims dat, moslims zus, moslims zo.
Klik om te vergroten...


Lees het nog een keertje door :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat gebeurt nou weer hier :mrgreen:

hey mensen wanneer zullen we nou achterkomen dat een religie of afkomst niet de schuld kan krijgen zeg maar dat het mp3 instinct door een moslim turk of marokaan was gedaan en dan geef de schulden aan alle turken en marokkanen en plus moslims denken jullie echt dat dat in koran staat of zo dat je voor een mp3 iemand mag vermoorden :grin: ook al het is door een ander soort freaks gebeurt betekent ook niet dat polen allemaal dieven zijn (mischien een grote deel wel maar jah :grin:)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien ben ik de enige, maar ik kan echt helemaal niks opmaken uit bovenstaand stuk tekst. Misschien is een tekst voor jezelf teruglezen wel een aardig idee als je wilt dat anderen het begrijpen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat je geen mp3 spelers mag vermoorden
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vat er de ballen van :confused:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ :grin:

hoofd gedachte is dat als een moslim iemand ooit vermoord voor een mp3 speler, dat het niet de schuld is van koran maar schuld is van de dader :grin:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
jaja zei:
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
Klik om te vergroten...

mag niet van zn geloof
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaja zei:
yellowmoon zei:
als ik stoned ben weet ik zelf ook niet wat ik allemaal typ
Klik om te vergroten...

Maar wat weerhoudt je van 't gebruik van wat leestekens in je teksten?

Of is 't uit principe, ofzo?
Klik om te vergroten...

omdat ik het handiger vind :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."