#1
Als we het dan toch over de titel hebben, dan valt me iets kenmerkends op. Namelijk dat de media het altijd wel erg makkelijk om te schrijven "Kind gedood door ... ". Zo was er een tijdje geleden een jongetje geelectrocuteerd door een Game Boy. NEEN. Het jongetje kwam net uit het zwembad of iets dergelijks en had zijn handen niet gedroogd. De ouders hadden het waarschijnlijk nagelaten hun kind te vertellen dat water en electriciteit bijzonder slecht samen gaan. Ik denk dat dit ook de reden is dat ouders vaak de schuld bij iemand neerleggen die er niets aan kan doen; door een schuldgevoel.
Ik heb denk ik mijn angst voor de dood voor een groot deel overwonnen tijdens een paddotrip, want NIET wil zeggen dat ik er meteen een einde aan maak. In TEGENDEEL! Dit meisje was dus waarschijnlijk al ernstig depressief. Zoals wij weten versterken drugs alle gevoelens, zeker paddo's. Misschien is het vreemd dat minderjarigen in een smartshop kunnen kopen wat ze willen, alhoewel dit niet in elke smartshop kan. Ik denk dat de meeste smartshops geen Peyote gaan verkopen aan minderjarigen.
Al met al moet mij van het hart dat ik me bijzonder erger aan de manier waarop dit trieste nieuws door de media verkocht wordt. Ik zou een "eerlijk" artikel over dit onderwerp veel meer kunnen waarderen, maar helaas verkoopt dat lang niet zo goed als angst. Het is een zieke wereld.
Ik heb denk ik mijn angst voor de dood voor een groot deel overwonnen tijdens een paddotrip, want NIET wil zeggen dat ik er meteen een einde aan maak. In TEGENDEEL! Dit meisje was dus waarschijnlijk al ernstig depressief. Zoals wij weten versterken drugs alle gevoelens, zeker paddo's. Misschien is het vreemd dat minderjarigen in een smartshop kunnen kopen wat ze willen, alhoewel dit niet in elke smartshop kan. Ik denk dat de meeste smartshops geen Peyote gaan verkopen aan minderjarigen.
Al met al moet mij van het hart dat ik me bijzonder erger aan de manier waarop dit trieste nieuws door de media verkocht wordt. Ik zou een "eerlijk" artikel over dit onderwerp veel meer kunnen waarderen, maar helaas verkoopt dat lang niet zo goed als angst. Het is een zieke wereld.

) M.a.w. een mening is onderbouwt met argumenten!