Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie ontdekt grootste drugsopslagplaats ooit in nl

Politie ontdekt grootste drugsopslagplaats ooit in nl

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#1
270kg amfetamine wat een zonde, ik wou ze wel gaan ophalen hoor!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonde maarja er blijft toch wel genoeg :sunglasses:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
:openmouth: :cry:
waarom, waarom dan toch...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
En die smeris die gooit het terug "het drugsmilieu" in en daarom wordt alles godverdomme zo duur, niks inflatie.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jezus, echt niet normaal dit
wel zonde :(
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Van zulke berichten word ik niet vrolijk :(
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nee ik ook niet :( khad wel een likje MDMA gewild.. of een schepje.. of eigelijk een hele kruiwagen vol ofzo :mrgreen:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
geef mij maar die 270 kilo amphetamines :hearteyes:

edit : al ben ik al een tevreden met een kilootje :mrgreen: niet te gulzig willen zijn :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
spijtig van de hasj, de rest is toch maar bucht
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
spijtig van de hasj, de rest is toch maar bucht
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Nou dan doe mij maar een kruiwagentje bucht!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Politie ontdekt grootste drugsopslagplaats ooit
Uitgegeven: 23 mei 2007 14:18

VELDHOVEN - De Nationale Recherche en de FIOD-ECD hebben dinsdag de grootste drugsopslagplaats ooit in Nederland gevonden. Hier werd een ongekend grote partij synthetische drugs aangetroffen, laat het landelijk parket van het Openbaar Ministerie woensdag weten.

In een loods op een bedrijventerrein in Veldhoven ontdekte de politie in totaal 800 kilo MDMA-poeder, 2,5 miljoen MDMA-tabletten, 270 kilo amfetamine en 210 kilo hasj in emmers en houten kisten aan.



Van een kilo MDMA-poeder kunnen 10.000 XTC pillen worden gemaakt. De straatwaarde van de in beslag genomen drugs wordt geschat op enkele tientallen miljoenen euro's.

Aanwijzingen

De politie kwam de enorme hoeveelheid drugs op het spoor na aanwijzingen in een onderzoek naar synthetische drugs. "We kregen aanwijzingen en zijn toen direct in actie gekomen", licht een woordvoerster van het landelijk parket toe.

De vangst is inmiddels vernietigd. De Landelijke Faciliteit Ontmantelen (LFO) heeft de opslagplaats ontmanteld.

Verdachten

In deze zaak zijn nog geen verdachten aangehouden. Of die al in beeld zijn, kan de woordvoerster in belang van het onderzoek niet zeggen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ow zonde..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Owwwwwwww zo zonde, hier hadden we met z'n alle zoveel plezier van kunnen hebben. :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zonde! Al gebruik ik geen xtc; het is wel heel erg zonde.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
WTF wrom hebben ze mijn schuurtje leeggehaald ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gelukkig maar is harstikke verslavend drugs ....

:wave:


Zal wel even mijn neef sms 'sen dat ie weer bij de lopendeband naar de oven moet gaan wachten.

:hearteyes:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
gelukkig was het geen heroine deze keer.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik wil die opslagplaats :openmouth: (met goederen dan wel :grin: )
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat lijkt me het heerlijk om dan politieagent te zijn. Even in je pauze stiekem je zakken vullen :hearteyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delirium zei:
Wat lijkt me het heerlijk om dan politieagent te zijn. Even in je pauze stiekem je zakken vullen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
helaas word daar behoorlijk op gecontroleerd, hoorde ik van een vriendin van me bij de pliesie .. anders zou ik vandaag nog ff een CV opsturen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."