Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnnick van Uytsel, 18 jaar, vermoord

Annick van Uytsel, 18 jaar, vermoord

68 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
@zommes; en als je dan per ongeluk de verkeerde dader hebt?

Dat is precies de reden waarom we geen doodstraf hebben. In de VS was weer eens iemand die 10 jaar vastzat vrijgeloten omdat hij compleet onschuldig was. DNA onderzoek (en daarna ook een bekentenis) wees uit dat het geheel iemand anders was.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
@deadlock: Datzelfde geldt ook voor justitie.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn, hopelijk komt alles goed.. maar zoals Midway al zei lijkt de kans vrij klein :(
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is echt zo goor.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Klik om te vergroten...

Dit meen je niet serieus lijkt me.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
zommes zei:
Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Klik om te vergroten...

Dit meen je niet serieus lijkt me.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychopath zei:
matthijs zei:
zommes zei:
Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Klik om te vergroten...

Dit meen je niet serieus lijkt me.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!
Klik om te vergroten...

Dat misschien wel maar dat betekent nog niet dat het goed is.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#9
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Klik om te vergroten...
Dat is appelen met peren vergelijken.
Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een disco :confused: zie geen verband hoor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychopath zei:
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Klik om te vergroten...
Dat is appelen met peren vergelijken.
Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een disco :confused: zie geen verband hoor
Klik om te vergroten...

Ik wel want het zinj beide kansen die je aan kan grijpen om eerwraak te nemen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
barry zei:
zommes zei:
Psykaholik zei:
njah, ik hoop voor hun da ze het rap ontdekken wat er mee gebeurd is.
al die vragen wa er nu in da meisje hun ouders en vrienden hun kop afspelen
da is gewoon voor gek van te worden.
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.
gelijk ellen derstrak zij, da is een nachtmerrie die echt aan het gebeuren is.
Klik om te vergroten...

Die journalisten heb je inderdaad ook nog. Dat soort mensen mogen ze van mij ook gewoon van een afstand (of dichtbij) met een automatisch wapen door hun kop schieten. Totaal geen gevoel voor eer of andermans leed. (dit gaat over een geval in NL met 2 Telegraaf(randdebielekrant) journalisten die opgesloten waren omdat ze zich met collaborateurs hadden begeven)

Als ze dan een keer bij het OM worden opgesloten moeten wij allemaal in een stuip liggen om ze te gaan helpen. Jammer dat ze toen zelf niet doodgemarteld zijn.
Klik om te vergroten...

hier geef ik je volledig gelijk in zommes, die journalisten kan je zekr in zo een situatie missen als de pest. elke vraag van zo een journalist is een steek in het hart.

ik hoop dat ze ze zonder schade terug vinden.

wat ik me afvraag is of ze als ze naar huis moest door het bos moest? want om een volwassen meisje een bos in te sleuren moet je toch al vrij sterk zijn dunkt me
Klik om te vergroten...
het is ook niet letterlijk in een bos geweest da signaal.
waren gewoon wegen waar ook verkeer door komt maar waar ook veel bossen en beken enz. aan gelegen zijn.
ze hebben nog altijd niks gevonden dus ik vrees ervoor dat dit een zaak gaat worden die lang kan duren of wie weet niet opgelost word.
zolang ze niet gevonden is is er nog hoop maar in de tussentijd blijven de ouders enz. wel met veel vragen zitten
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
zijn ze er zeker van dat ze niet kan zijn weg gelopen en dat ze zich nu even schuil houdt bij een vriend?

edit: srr nu ik erover nadenk is dit een domme vraag
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb net haar moeder op de radio gehoord. Ben er echt ni goed van... :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De kans wordt helaas wel steeds kleiner dat ze gevonden zal worden, dat is ook het nare, dan bouwt er voor haar bekenden zo'n vreselijke spanning op van 'komt het goed? Komt het ooit nog goed?' en dat is vreselijk.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil iedereen die er iets mee te maken heeft echt heel veel sterkte wensen. Het lijkt me werkelijk verschrikkelijk om zoiets door te moeten maken..
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
is er al wat bekend?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Ik wel want het zinj beide kansen die je aan kan grijpen om eerwraak te nemen.
Klik om te vergroten...

reactie verwijderd & nieuw topic over eerwraak geopend.

Bij nader inzien lijkt me het geen goed idee om hier over dat onderwerp te gaan discussieren.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
@deadlock: Datzelfde geldt ook voor justitie.
Klik om te vergroten...
Daar heb je echt helemaal gelijk in. Maar de dood is niet terug te draaien.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
Psychopath zei:
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Klik om te vergroten...
Dat is appelen met peren vergelijken.
Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een disco :confused: zie geen verband hoor
Klik om te vergroten...

Ik wel want het zinj beide kansen die je aan kan grijpen om eerwraak te nemen.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat je het verschil begrijpt.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
barry zei:
zijn ze er zeker van dat ze niet kan zijn weg gelopen en dat ze zich nu even schuil houdt bij een vriend?

edit: srr nu ik erover nadenk is dit een domme vraag
Klik om te vergroten...

der is geen enkele aanwijzing waarom ze zou kunnen zijn weggelopen.
kon perfect met haar ouders opschieten.
heeft goede vrienden enz. dus weglopen zit er niet echt in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."