#1
@zommes; en als je dan per ongeluk de verkeerde dader hebt?
Dat is precies de reden waarom we geen doodstraf hebben. In de VS was weer eens iemand die 10 jaar vastzat vrijgeloten omdat hij compleet onschuldig was. DNA onderzoek (en daarna ook een bekentenis) wees uit dat het geheel iemand anders was.
Dat is precies de reden waarom we geen doodstraf hebben. In de VS was weer eens iemand die 10 jaar vastzat vrijgeloten omdat hij compleet onschuldig was. DNA onderzoek (en daarna ook een bekentenis) wees uit dat het geheel iemand anders was.