#1
oooo ik vrees het ergste
ik zou echt gek worden...alleen de gedachte al..
ik hoop dat ze weer terecht komt
ik zou echt gek worden...alleen de gedachte al..
ik hoop dat ze weer terecht komt
Psykaholik zei:njah, ik hoop voor hun da ze het rap ontdekken wat er mee gebeurd is.
al die vragen wa er nu in da meisje hun ouders en vrienden hun kop afspelen
da is gewoon voor gek van te worden.
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.
gelijk ellen derstrak zij, da is een nachtmerrie die echt aan het gebeuren is.
zommes zei:Psykaholik zei:njah, ik hoop voor hun da ze het rap ontdekken wat er mee gebeurd is.
al die vragen wa er nu in da meisje hun ouders en vrienden hun kop afspelen
da is gewoon voor gek van te worden.
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.
gelijk ellen derstrak zij, da is een nachtmerrie die echt aan het gebeuren is.
Die journalisten heb je inderdaad ook nog. Dat soort mensen mogen ze van mij ook gewoon van een afstand (of dichtbij) met een automatisch wapen door hun kop schieten. Totaal geen gevoel voor eer of andermans leed. (dit gaat over een geval in NL met 2 Telegraaf(randdebielekrant) journalisten die opgesloten waren omdat ze zich met collaborateurs hadden begeven)
Als ze dan een keer bij het OM worden opgesloten moeten wij allemaal in een stuip liggen om ze te gaan helpen. Jammer dat ze toen zelf niet doodgemarteld zijn.
zommes zei:Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!matthijs zei:zommes zei:Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Dit meen je niet serieus lijkt me.
Psychopath zei:Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!matthijs zei:zommes zei:Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.
Dit meen je niet serieus lijkt me.
Dat is appelen met peren vergelijken.paupie zei:hopelijk komt t goed....
@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Psychopath zei:Dat is appelen met peren vergelijken.paupie zei:hopelijk komt t goed....
@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een discozie geen verband hoor
het is ook niet letterlijk in een bos geweest da signaal.barry zei:zommes zei:Psykaholik zei:njah, ik hoop voor hun da ze het rap ontdekken wat er mee gebeurd is.
al die vragen wa er nu in da meisje hun ouders en vrienden hun kop afspelen
da is gewoon voor gek van te worden.
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.
gelijk ellen derstrak zij, da is een nachtmerrie die echt aan het gebeuren is.
Die journalisten heb je inderdaad ook nog. Dat soort mensen mogen ze van mij ook gewoon van een afstand (of dichtbij) met een automatisch wapen door hun kop schieten. Totaal geen gevoel voor eer of andermans leed. (dit gaat over een geval in NL met 2 Telegraaf(randdebielekrant) journalisten die opgesloten waren omdat ze zich met collaborateurs hadden begeven)
Als ze dan een keer bij het OM worden opgesloten moeten wij allemaal in een stuip liggen om ze te gaan helpen. Jammer dat ze toen zelf niet doodgemarteld zijn.
hier geef ik je volledig gelijk in zommes, die journalisten kan je zekr in zo een situatie missen als de pest. elke vraag van zo een journalist is een steek in het hart.
ik hoop dat ze ze zonder schade terug vinden.
wat ik me afvraag is of ze als ze naar huis moest door het bos moest? want om een volwassen meisje een bos in te sleuren moet je toch al vrij sterk zijn dunkt me
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."