Jeeeezus, ik word hier gewoon niet goed van. Wat een hel moet dat zijn voor die ouders? Ik mag er niet aan denken mocht mijn zus zo iets gebeuren.
#2
pff wat voor een ziek geesten lopen er hier nie rond jong
#3
Mijn hemel, wat een toestand Mijn medeleven naar familie en vrienden van dit meisje.
Sterkte.
#4
Iedereen die haar kende gecondoleerd en veel sterkte met de verwerking.
#5
Verschrikkelijk! Hoe krijgt iemand het in z'n hoofd om zoiets te doen? En zeggen dat die dader nu nog vrij rond loopt. Die zit nu nog op zijn gemak het nieuws te volgen... Ik hoop dat ze hem snel pakken!
#6
Ik kan maar 1 woord uitbrengen: KUTWERELD.
#7
wat voor zieke gedachten moet je hebben om iemand te vermoorden
dat ze die persoon of persoonen maar snel te pakken krijgen !!!
#8
>Hallo iedereen,
>
>Zoals jullie allemaal al zullen weten wordt er op dinsdag 8 mei een
>stille optocht georganiseerd voor Annick Van Uytsel.
>Dit zal een tocht zijn die gaat langs de vermoede route die Annick
>genomen heeft van Schaffen naar Diest. De tocht begint om 19.00h aan
>de Gildezaal in Schaffen.
#9
sterkte aan familie vrienden en bekenden.
De wereld is soms zo ziek!!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.