Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMannen opzettelijk besmet met HIV

Mannen opzettelijk besmet met HIV

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er gaat niets boven groningen...toch:tongueout:

Psycho_Chrono zei:
van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Klik om te vergroten...

Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Er gaat niets boven groningen...toch:tongueout:

Psycho_Chrono zei:
van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Klik om te vergroten...

Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Klik om te vergroten...

Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik schrok echt van dit bericht... Woon zelf in Groningen, en ik ken alleen maar lieve homo's hier, van die feesten enzo. Een grote warme familie is het... :) Sowieso de hele xtc/ghb scene... Ik vind het echt klote dat Groningen zo in het nieuws komt, en vind het een smerige kutstreek.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Klik om te vergroten...

Je laat je toch niet vrijwillig injecteren met een naald, waar bloed in zit?! hoe wil je dat dan verklaren? :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
barebacking ftw!!!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
davie zei:
eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Klik om te vergroten...
hou je bek stakker
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Klik om te vergroten...

Kvind ook dat ze hun vrouw niet moeten bedriegen maar om daarom zo behandeld te worden ! :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weednator zei:
davie zei:
eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Klik om te vergroten...

Kvind ook dat ze hun vrouw niet moeten bedriegen maar om daarom zo behandeld te worden ! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het staat helemaal niet vast dat ál deze mannen hun vrouwen bedriegen; misschien zaten er een paar tussen, maar het zijn gewoon homo's die uitgaan en dan verkracht worden en ingespoten met besmet bloed. Dat is ernstig en ik vind het niet veel minder dan moord op termijn eigenlijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van.
Klik om te vergroten...
Niet?
nu.nl zei:
Vijf slachtoffers (homoseksuele mannen tussen de 25 en 50 jaar oud) hebben zich inmiddels bij de politie gemeld, vier hebben aangifte gedaan. De slachtoffers spraken via chatboxen af op de seksfeesten.

Daar werden ze gedrogeerd met de drug GHB, soms in combinatie met xtc, waarna ze met een injectiespuit besmet bloed kregen ingespoten.
Klik om te vergroten...
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psycho_Chrono zei:
matthijs zei:
Er gaat niets boven groningen...toch:tongueout:

Psycho_Chrono zei:
van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Klik om te vergroten...

Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Klik om te vergroten...

Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Klik om te vergroten...

Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
echt ziek man :openmouth:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Standrechtelijk fusilleren die gasten, echt hoe haal je het in je hoofd.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vader vertelde het ja. Groningen in een naar daglicht, niet goed niet goed :(

Waarom bestaan er dat soort mensen die gewoon de hele boel moeten verzieken voor anderen?
Hierdoor gaat álles werkelijk in een fout daglicht staan.

1. groningen zelf, men gaat generaliseren.
2. de homo's. Ze feesten gewoon fijn en opeens denkt iedereen dat ze HIV hebben, elkaar verkrachten, en viezerikken zijn. Wat dus totaal niet zo is.
3. De drugs GHB en XTC. Als je het normáál gebruikt is er niks aan de hand en is het leuk/fijn. Maar als op deze manier drugs in het nieuws komt, kunnen de normale mensen het ook niet meer normaal gebruiken zonder dat ze raar aangekeken worden..


Wat een gekanker. Als ik ooit dat soort mensen tegenkom, ze hebben geen ballen meer. :) Ik spuit ze in met teelbalkanker virus. Krijgen ze tieten, kunnen ze nog meer met elkaar spelen, viezerikken.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja het is zeker erg en helemaal als je zelf een slachtoffer van die klootzakken bent! :angry: (ik dus)
en ik kan nu al zeggen dit is niet iets dat in groningen gebeurd gebeurd in heel nederland arnhem tiel utrecht amsterdam ook weet ik dat dit in belgie en duitsland ook gebeurd en heb het vermoedde dat het in nog meer landen gebeurd.
lijkt wel een soort van sekte achtig iets die maar een doel heeft zo veel mogelijk mensen besmetten en zich bezig houden met het creeren van het ideale virus dat door geen hiv test herkend wordt en ik was daar een proefkonijn voor.
iedereen is als de dood voor dit virus .
de chatbox chatboy en chatgirl is door hun opgezet om dus mensen te vinden en besmetten.
want dit gebeurd niet alleen op sex feestjes maar ook bij die mensen thuis.
mijn hele leven is idd naar de kloote letterlijk en figuurlijk!
ik heb een blog geschreven om het van me af te schrijven.
en deze blog is nog maar een zwaar gestripte versie.
dat is dus ook de reden waarom het nu moeilijker gemaakt is om aan grondstoffen voor het maken van ghb te komen.
hier de link naar mijn blog.
http://thunderbunny.web-log.nl/mijn_weblog/
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ThunderBunny zei:
vlaemink zei:
Psycho_Chrono zei:
matthijs zei:
Er gaat niets boven groningen...toch:tongueout:

Psycho_Chrono zei:
van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Klik om te vergroten...

Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Klik om te vergroten...

Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Klik om te vergroten...

Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn.
Klik om te vergroten...

nou ik kan je zeggen dat kan zeker iedereen hier weet dat ik als we hier op het forum over ghb in drinken hadden dat ik een van de mensen was die schreeuwde dat je dat moest merken en proeven.
ik ben er dus zelf achter gekomen JE PROEFT HET HEEL SLECHT!!!
pas als je er echt op let proef je het.
en onveilige sex ja daar kies je zelf voor dan weetje ook wat de consequenties zijn hiv en andere soa's maar de meesten deden het juist veilig!
hun gingen ook altijd op zoek naar mensen die het veilig deden om dat ze dan wisten die zijn hiv negatief!
ga nu niet doen of homo's het zelf schuld zijn!
ik heb er ook niet om gevraagd om als laboratorium rat gebruikt te worden en verkracht te worden!!!
de meeste die ik kende van de party en waarik van wist dat ze een vrouw/vriendin hadden deden er net alles aan om niks op te lopen! en julie laten het lijken of ze alleen op zoek waren naar mannen die een vrouw/vriedin hadden niet dus daar keek men niet naar was gewoon pakken wie je pakken kan!
dus ga nu niet ons zitten beschuldigen. als ik dit van te voren geweten had, had ik nooit met mijn ex gedate laat staan naar feestjes toe gaan.

inmiddels is de eersterechtszaak geweest over geval groningen en dat ging er gruwelijk aan toe

http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0

http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel een heel super heftig verhaal. Dat zulke dingen allemaal kunnen gebeuren zeg.
Maar je lijkt ook heel erg para te zijn. Als uit de hiv-test is gekomen dat je negatief bent, dan kun je er echt gewoon vanuit gaan dat er niks aan de hand is hoor. Anders draai je helemaal door. En de dokter, wat kan die vent dan meer, dan je iedere keer een hivtest latedn doen? Die doet z'n plicht dan toch gewoon goed? In mijn ogen.
Sterkte iig.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
vlaemink zei:
Psycho_Chrono zei:
matthijs zei:
Er gaat niets boven groningen...toch:tongueout:

Psycho_Chrono zei:
van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Klik om te vergroten...

Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Klik om te vergroten...

Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Klik om te vergroten...

Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn.
Klik om te vergroten...

nou ik kan je zeggen dat kan zeker iedereen hier weet dat ik als we hier op het forum over ghb in drinken hadden dat ik een van de mensen was die schreeuwde dat je dat moest merken en proeven.
ik ben er dus zelf achter gekomen JE PROEFT HET HEEL SLECHT!!!
pas als je er echt op let proef je het.
en onveilige sex ja daar kies je zelf voor dan weetje ook wat de consequenties zijn hiv en andere soa's maar de meesten deden het juist veilig!
hun gingen ook altijd op zoek naar mensen die het veilig deden om dat ze dan wisten die zijn hiv negatief!
ga nu niet doen of homo's het zelf schuld zijn!
ik heb er ook niet om gevraagd om als laboratorium rat gebruikt te worden en verkracht te worden!!!
de meeste die ik kende van de party en waarik van wist dat ze een vrouw/vriendin hadden deden er net alles aan om niks op te lopen! en julie laten het lijken of ze alleen op zoek waren naar mannen die een vrouw/vriedin hadden niet dus daar keek men niet naar was gewoon pakken wie je pakken kan!
dus ga nu niet ons zitten beschuldigen. als ik dit van te voren geweten had, had ik nooit met mijn ex gedate laat staan naar feestjes toe gaan.

inmiddels is de eersterechtszaak geweest over geval groningen en dat ging er gruwelijk aan toe

http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0

http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja dat klopt lana maar we hebben het hier niet over een klein groepje die dit doen dit is heel erg goed georganiseert en goed gefinanceert.
ik ben met "iets" geinjecteert geworden dat is iets dat staat 100% vast heeft de huisarts zelf het wondje van gezien weet de politie ook
alleen de vraag is wat?
wat heeft men met mij uitgespookt.
en dat moet nu eerst eens onderzocht worden.
dat er meer is weet iedereen de huisarts en politie is nu alleen wat???
en daarbij vindt ik dat de huisarts me heel slecht bij helpt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gepubliceerd: 30-5-2007.

Vier verdachten zijn door de politie Groningen opgepakt voor betrokkenheid bij het opzettelijk met hiv besmetten van bezoekers van homofeesten. De slachtoffers werden gedrogeerd en verkracht. Enkelen kregen vervolgens besmet bloed ingespoten.

Dat hebben politie, Openbaar Ministerie (OM) en GGD vanmiddag bekendgemaakt. Op de feestjes voor homo's werden de slachtoffers verdoofd met GHB. Daarna hadden drie van de verdachten, die met hiv waren besmet, seks met hen. De verdachten hebben verklaard dat ze elkaar voor de kick met besmet bloed inspoten. Ze zouden dit ook bij hun slachtoffers doen. Het is nog niet duidelijk of dit bij alle slachtoffers is gebeurd. De vier kwamen via chatboxen met hun slachtoffers in contact.

Een 34-jarige man uit Groningen wordt alleen verdacht van drugshandel. Hij zou ghb en xtc aan een van de andere verdachten hebben geleverd. Bij huiszoekingen vond de politie enkele liters ghb en duizenden xtc-pillen. Twee 48-jarige mannen uit Slochteren en een 33-jarige man uit Groningen worden verdacht van het misbruiken van minstens vijf mannen.

De politie wist dat dit soort feesten in de stad Groningen werd gehouden. Het eerste signaal dat deze praktijken zich voordeden, kwam in de zomer van vorig jaar binnen. Vervolgens is een onderzoek gestart. In februari kwam de zaak aan het rollen toen een slachtoffer aangifte deed. Bezoekers van de seksfeesten zijn geïnformeerd. Vier mannen hebben nu aangifte gedaan van verkrachting en zware mishandeling.


Bron: DePers.nl
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
J.E.Z.U.S.!

Dat is.. naar. Daar mag wel een zware straf op staan (mensen aids geven dus), want het is eigenlijk gewoon iemand traag vermoorden en iemands leven totaal verpesten. Vind ik moord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."