Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 collega's van mij overleden :(

2 collega's van mij overleden :(

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
gecondoleerd,dit is voor niemand goed/leuk.
Had het al op het nieuws gezien toen vond ik het ook raar zo op de achterbank.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gecondoleerd man, wat een vreemde dood ook. Dat ze beiden op de achterbank zijn aangetroffen enzo :confused:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gecondoleerd, dit wens je niemand toe, zeker die kids niet
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeetje, gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Dat zal inderdaad een heel vreemd idee zijn. :(
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo gek om dit te zien.. En om me dan voor te stellen dan of Bas of
Ronald onder het kleed ligt :( Ik hoorde het gisteren van een andere
collega, maar ook al zie ik deze beelden en herken ik de auto, ik kan
er nog niet bij dat het hun zijn :confused:

http://schermer.nieuws.nl/link/regionieuws/399122
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gecondoleerd ....

Het ergste van de dood is:

Geen afscheid kunnen nemen van je geliefdes en kunnen zeggen wat je laatste gedachtes zouden zijn.

Sterkte

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whoa.. gecondoleerd.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeh rillingen.. Gecondoleerd Rem.. Lijkt me heel erg raar om zoiets te zien terwijl je hen kent..
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Njah, ik hoorde het gister van een andere collega.. Daarna belde
mijn chef om het te melden, maar we waren allen wel sprakeloos. Want
ja wat moet je zeggen.. De oudste, Bas, had ook 2 kids. Echt zo naar dit :(

Maar ik besef het ook nog niet denk ik, dat zal volgende week wel komen
tijdens de begrafenis..

Thanks voor de lieve reacties

r
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Njah, ik hoorde het gister van een andere collega.. Daarna belde
mijn chef om het te melden, maar we waren allen wel sprakeloos. Want
ja wat moet je zeggen.. De oudste, Bas, had ook 2 kids. Echt zo naar dit :(

Maar ik besef het ook nog niet denk ik, dat zal volgende week wel komen
tijdens de begrafenis..

Thanks voor de lieve reacties

r
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chimera zei:
Njah, ik hoorde het gister van een andere collega.. Daarna belde
mijn chef om het te melden, maar we waren allen wel sprakeloos. Want
ja wat moet je zeggen.. De oudste, Bas, had ook 2 kids. Echt zo naar dit :(

Maar ik besef het ook nog niet denk ik, dat zal volgende week wel komen
tijdens de begrafenis..

Thanks voor de lieve reacties

r
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je ergens je steun in kan vinden. Dit soort dingen wens je natuurlijk niemand toe, en papa met 2 kinderen... Ik heb er geen woorden voor. :(
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is wel erreug rot voor je man, sterkte...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gecondoleerd man.

Het is wel een moeilijk voor te stellen situatie, ook bizar dat ze op de achterbank zijn aangetroffen.

(Heb je misschen een artikel wat je bij de hoofdpost kan zetten?)
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gecondoleerd , veel sterkte kerel !!
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Gecondoleerd man, ik weet hoe het is om iemand te verliezen in een ongeluk. hou je sterk.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel sterkte kerel.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gecondoleerd
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gecondoleerd, veel sterkte toegewenst...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gecondoleerd!! sterkte aan de familie!
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad, gecondoleerd en sterkte. Echt zwaar beroerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."