#1
gecondoleerd,dit is voor niemand goed/leuk.
Had het al op het nieuws gezien toen vond ik het ook raar zo op de achterbank.
Had het al op het nieuws gezien toen vond ik het ook raar zo op de achterbank.
Chimera zei:Njah, ik hoorde het gister van een andere collega.. Daarna belde
mijn chef om het te melden, maar we waren allen wel sprakeloos. Want
ja wat moet je zeggen.. De oudste, Bas, had ook 2 kids. Echt zo naar dit![]()
Maar ik besef het ook nog niet denk ik, dat zal volgende week wel komen
tijdens de begrafenis..
Thanks voor de lieve reacties
r
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."