Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedo Gezocht

Pedo Gezocht

74 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is idd een psychische ziekte/afwijking, en ik denk zeker dat mensen daarmee kunnen leren omgaan, maar hoe kun je daar zeker van zijn?

Het belangrijkste in het straffen van deze mensen is het risico op herhaling zo klein mogelijk maken. Naar mijn idee kan dit alleen door levenslange opsluiting, of de dood. De dood is natuurlijk een lastige omdat we er met zijn allen nog steeds niet zeker van zijn wat er dan met je gebeurd. Wie weet beland iedereen gelijk in het paradijs.

Mij lijkt de dood toch de beste oplossing, omdat levenslange opsluiting enorm veel geld kost, en voor de persoon zelf ook niks oplost. Terug de maatschappij in is geen optie, en zeker niet tegenover een basisschool als tussen de middag hulp, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
First things first: pedofielen zijn mensen met een afwijking. Het is niet acceptabel dat ze kinderen fysiek en mentaal beschadigen met hun sexuele voorkeuren.

Ik ben het met Wacky eens.
Maar ik denk niet dat de doodstraf, levenslange opsluiting of sociale controle de oplossing is.

- Opsluiting kost alleen maar geld, terwijl zo iemand nog steeds normaal kan functioneren.
- Sociale controle werkt ook niet, omdat zo iemand nooit geaccepteerd zal worden door de maatschappij.
- De doodstraf is alleen een oplossing voor de radelozen.

Je moet een pedofiel beschermen voor zichzelf.
Hak zijn pik er af, doe er een gordel om of plaats hem in een afgezonderde samenleving zonder kinderen (bijvoorbeeld een klooster). Ontneem hem de mogelijkheid om aan zijn voorkeuren toe te geven. Geef hem een 'kinderslot'.

Trouwens, hoe bepaal je of iemand pedofiel is? Ze komen er zelf pas achter in hun puberteit.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
:sunglasses:
Niettes!!
Welles
Niettes!!

Ik kan gewoon slecht handelen met mijn geniale geest :mrgreen:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem. .
Klik om te vergroten...
Pedo's, verkrachters en seriemoordenaars zijn niet te vergelijken.

Pedofilie en necrofilie zijn aangeboren hersenafwijkingen. Pedoseksualiteit en necroseksualiteit zijn de praktiserende vormen.

Bij seriemoordenaars en verkrachters heb je het automatisch over praktiserende idioten, maar met een psychisch probleem dat daaraan ten grondslag ligt.

Mensen die pedofiel of necrofiel zijn; tjah, je kan er niets tegen doen. Je kan er geen flikker aan doen dat iemand zich aangetrokken voelt tot dergelijke vormen van seksueel contact. Het punt is vooral dat het niet in de praktijk gebracht moet worden. Ik heb geen idee wat we met pedoseksuelen moeten. Wat ik alleen weet is dat het onmogelijk is dat een kind voor zichzelf kan besluiten of het seksueel actief kan zijn. Om van de lichamelijke consequenties nog maar te zwijgen (meisjes met kapotte baarmoeders, vagina en soms zelfs hele vulva, zelfs tot op het niveau dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen).
Ik denk dat de knappe koppen in de penitentiaire wereld maar eens bij elkaar moeten gaan zitten, met wat psychologen en psychiaters er bij.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Achter de junkies, zit vaak ook een psychisch probleem :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
^

Achter sommigen op dit forum ook.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij heeft de pedo smile

hint: maddox
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maddox??

Maarre, kennen jullie de scene met de duivel die in de gevangenis zit uit de film: Waking life?
Zijn fictie mag hij waar maken op dit soort stuk tuig.
Hmm, met mijn creatieve gestoorde geest; zou ik perfect functioneren als beul in een kamp waar het legaal is om dit soort lui een vertraagde overgang naar de dood creeéren :hearteyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Hmm, met mijn creatieve gestoorde geest; zou ik perfect functioneren als beul in een kamp waar het legaal is om dit soort lui een vertraagde overgang naar de dood creeéren :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+666
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alleen voor diegene waarvan het bewezen is dat ze het verdienen :hearteyes:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die pedo heeft dan wel veel macht over jou...hij haalt immers de beul in jou naar boven.
Tja, stel ik zou kinderen hebben, en die zijn het slachtoffer geworden van dit soort praktijken, dan zou ik ook wel door kunnen draaien, met weet ik veel wat tot gevolg.

Maar aangezien pedo's waarschijnlijk eeuwig blijven bestaan, kun je jezelf dus eeuwig verliezen in de rol als beul. Lijkt me toch niet echt een rijk bestaan. Zou wel een slimme set zijn van 'de duivel': gewoon wat pedo's uit zetten in de wereld om zo zieltjes te winnen.

Heeft dit ook nog een link met drugs, of is dat niet een vereiste
Anyway, dit soort nieuws is slecht voor mijn gezondheid...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, dat heb je cool gezien :sunglasses:
Maar het mocht me baan wel wezen :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon slagen tot ie dood is.. no mercy
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
achja..tof is anders...maar doodstraf?...
nu ken ik zijn verhaal niet, en als hij inderdaad puur kwaadaardig. machtslustig, kinderen opsluitend , met zwepenslaand en spiritbreaking bezig is geweest.. tja.. zon doelbewust destructieve geest mag van mij ook langzaam sterven.
maar pedo kan nog zoveel meer betekenen dan dat. Ik heb in mijn leven 2 pedos gekent.. 1tje was de overbuur van een vriend, de ander was de wekelijkse host van een vriendengroep van dat moment.
Bieie waren hele leuke mensen.. bij die buur hebben we bv regelmatig gebarbequed, die buur bleek achteraf jaren actief te zijn geweest als iemand die kleuters sexiueel misbruikte nadat hij plots werd opgepakt. Die host was nog verwikkeld in een rechtzaak over het sexueel misbruiken van een kind...maargoed..
dan heb je nog de 15 jarige meisjes die er als 25 uitzien (en zeker na een paar glaasjes)... het pubermeisje zoekt vervolgens aandacht en hoppa..ze is verkracht...zegt ze..maargoed.. ik loop niet pro pedo te zijn, ik loop anti hang'm up te zijn.. die mensen die ik hierboven beschreef hebben geen van allen de doodstraf verdiend.. hoe slecht, egoistisch en emotionele schade berokkenend ze ook bezig zijn geweest.

Mensen die de doodstraf verdienen zijn mensen die oorlogen starten voor economische groei, of imperialisme, bestuursleden die besluiten dat het een goed idee is om onze kinderen in oorlogen te laten participeren en op te leiden tot moordenaar, mensen die bloeien op het beschadigen van andere etc etc..maar pedos.. tja..nuances..
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik dacht even dat het weer zon grap van jcutter was,


als jcutter een topic start met pedo gezocht vrees ik al het ergste
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pedofielen die hulp zoeken voordat ze over gaan op actie; heb ik respect voor! Ik ben voor een organisatie die pedofielen helpen om hun onmenselijke drang onder controle te houden. Een organisatie waar pedofielen anoniem zich aan kunnen melden. Dit zou best nog wel eens wat shit kunnen voorkomen.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
kent iemand het fenomeen oubliette?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://verbaljam.nl/index.php?itemid=2254

Nu wel :) Dankke :sunglasses:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter123 zei:
Tja, dat pas niet echt bij deze tijd.
Klik om te vergroten...

boeiend! het is effectief!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."