Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedo Gezocht

Pedo Gezocht

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Straf is heel simpel.. hakkie stjakkie weg pik met zakkie
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2



Interpol heeft zopas een wereldwijde oproep gedaan om te helpen bij de opsporing van een westerse man die Aziatische jongetjes heeft misbruikt en afbeeldingen van zijn sekspraktijken op het internet heeft verspreid.

Het is de tweede keer dat de internationale politieorganisatie zo'n actie onderneemt. Vorig jaar oktober werd een 32-jarige Canadese pedofiel aangehouden na een oproep van Interpol.

De man wordt ervan verdacht drie jongens van tussen de zes en tien jaar oud te hebben misbruikt. Het gaat om een man met blondgrijs haar van tussen de 50 en 70 jaar oud. Op een aantal foto's draagt hij een bril. (mvl)

Als u informatie hebt over de man in kwestie, contacteer dan Interpol.
http://www.interpol.int/Public/ICPO/Pre ... 200814.asp
___________________________________
Nouja, ik heb zo weer iets te doen :) :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geef hem niet aan bij interpol, martel hem dood!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij heeft de pedo smile

hint: maddox
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maddox??

Maarre, kennen jullie de scene met de duivel die in de gevangenis zit uit de film: Waking life?
Zijn fictie mag hij waar maken op dit soort stuk tuig.
Hmm, met mijn creatieve gestoorde geest; zou ik perfect functioneren als beul in een kamp waar het legaal is om dit soort lui een vertraagde overgang naar de dood creeéren :hearteyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Hmm, met mijn creatieve gestoorde geest; zou ik perfect functioneren als beul in een kamp waar het legaal is om dit soort lui een vertraagde overgang naar de dood creeéren :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+666
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen voor diegene waarvan het bewezen is dat ze het verdienen :hearteyes:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die pedo heeft dan wel veel macht over jou...hij haalt immers de beul in jou naar boven.
Tja, stel ik zou kinderen hebben, en die zijn het slachtoffer geworden van dit soort praktijken, dan zou ik ook wel door kunnen draaien, met weet ik veel wat tot gevolg.

Maar aangezien pedo's waarschijnlijk eeuwig blijven bestaan, kun je jezelf dus eeuwig verliezen in de rol als beul. Lijkt me toch niet echt een rijk bestaan. Zou wel een slimme set zijn van 'de duivel': gewoon wat pedo's uit zetten in de wereld om zo zieltjes te winnen.

Heeft dit ook nog een link met drugs, of is dat niet een vereiste
Anyway, dit soort nieuws is slecht voor mijn gezondheid...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, dat heb je cool gezien :sunglasses:
Maar het mocht me baan wel wezen :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem.

Dit soort misdaden zijn dan ook geen afweging meer voor de dader. Wanneer iemand besluit al dan door rood te rijden (in volledig veilige situatie), drugs te gebruiken of wild te kamperen (en je rommel netjes op ruimen), is dit een simpele kosten baten afweging zijn. Morele bezwaren zijn hierbij niet aanwezig. Het gaat puur om wat er te winnen valt en wat de risicos zijn. Wanneer morele bezwaren niet van belang zijn heb ik dus mijn vraagtekens bij het bestaan van de wet, maargoed, als je zo een wet wil handhaven is het dus zaak een straf te hanteren die genoeg is zodat het voor veel mensen niet meer lonend is om betreffende overtreding te begaan. Voor sommige mensen gaat de morele vrijheid wat verder zoals bijvoorbeeld stelen van de gemeenschap (belastingfraude) omdat dat niet van 1 duidelijk persoon is, of fietsen stelen omdat dit maatschappelijk eigenlijk wel geaccepteerd is. Ook hier gaat het voor betreffende overtreder nog om een risico analyse.

Bij de misdaden waar we het hier over hebben is dat niet het geval. Zwaarder straffen is dus niet direct zinvol om te voorkomen dat mensen het weer doen. Straffen uit wraaklust slaat helemaal nergens op. Wel is het natuurlijk van belang om de samenleving te beschermen tegen deze mensen. Je zou veroordeelden bijvoorbeeld de keuze kunnen geven tussen:
-castratie en we laten je verder met rust
-levenslange opsluiting
-vrij door de maatschappij lopen, maar we informeren de omwonenden over je afwijking en je krijgt een enkelbandje om waardoor we je altijd onmiddelijk kunnen vinden.
-drion
.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is idd een psychische ziekte/afwijking, en ik denk zeker dat mensen daarmee kunnen leren omgaan, maar hoe kun je daar zeker van zijn?

Het belangrijkste in het straffen van deze mensen is het risico op herhaling zo klein mogelijk maken. Naar mijn idee kan dit alleen door levenslange opsluiting, of de dood. De dood is natuurlijk een lastige omdat we er met zijn allen nog steeds niet zeker van zijn wat er dan met je gebeurd. Wie weet beland iedereen gelijk in het paradijs.

Mij lijkt de dood toch de beste oplossing, omdat levenslange opsluiting enorm veel geld kost, en voor de persoon zelf ook niks oplost. Terug de maatschappij in is geen optie, en zeker niet tegenover een basisschool als tussen de middag hulp, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
First things first: pedofielen zijn mensen met een afwijking. Het is niet acceptabel dat ze kinderen fysiek en mentaal beschadigen met hun sexuele voorkeuren.

Ik ben het met Wacky eens.
Maar ik denk niet dat de doodstraf, levenslange opsluiting of sociale controle de oplossing is.

- Opsluiting kost alleen maar geld, terwijl zo iemand nog steeds normaal kan functioneren.
- Sociale controle werkt ook niet, omdat zo iemand nooit geaccepteerd zal worden door de maatschappij.
- De doodstraf is alleen een oplossing voor de radelozen.

Je moet een pedofiel beschermen voor zichzelf.
Hak zijn pik er af, doe er een gordel om of plaats hem in een afgezonderde samenleving zonder kinderen (bijvoorbeeld een klooster). Ontneem hem de mogelijkheid om aan zijn voorkeuren toe te geven. Geef hem een 'kinderslot'.

Trouwens, hoe bepaal je of iemand pedofiel is? Ze komen er zelf pas achter in hun puberteit.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
:sunglasses:
Niettes!!
Welles
Niettes!!

Ik kan gewoon slecht handelen met mijn geniale geest :mrgreen:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem. .
Klik om te vergroten...
Pedo's, verkrachters en seriemoordenaars zijn niet te vergelijken.

Pedofilie en necrofilie zijn aangeboren hersenafwijkingen. Pedoseksualiteit en necroseksualiteit zijn de praktiserende vormen.

Bij seriemoordenaars en verkrachters heb je het automatisch over praktiserende idioten, maar met een psychisch probleem dat daaraan ten grondslag ligt.

Mensen die pedofiel of necrofiel zijn; tjah, je kan er niets tegen doen. Je kan er geen flikker aan doen dat iemand zich aangetrokken voelt tot dergelijke vormen van seksueel contact. Het punt is vooral dat het niet in de praktijk gebracht moet worden. Ik heb geen idee wat we met pedoseksuelen moeten. Wat ik alleen weet is dat het onmogelijk is dat een kind voor zichzelf kan besluiten of het seksueel actief kan zijn. Om van de lichamelijke consequenties nog maar te zwijgen (meisjes met kapotte baarmoeders, vagina en soms zelfs hele vulva, zelfs tot op het niveau dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen).
Ik denk dat de knappe koppen in de penitentiaire wereld maar eens bij elkaar moeten gaan zitten, met wat psychologen en psychiaters er bij.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Achter de junkies, zit vaak ook een psychisch probleem :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#17
^

Achter sommigen op dit forum ook.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het lijkt mij vanzelf sprekend dat de daad zelf als een grens dient. Zelfs voor de meeste open minded people :wink:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het ook een moeilijk vraagstuk. Ik vind niet dat je de doodstraf of levenslang moet zetten op pedofilie, terwijl op moord bijvoorbeeld minder staat. Het is verschrikkelijk wat ze doen, maar de strafmaat moet niet afhangen van de mate van walging die tegenover een daad heerst in de maatschappij.

Wat zou een (humane) effectieve straf kunnen zijn? Een straf die doet waar straffen - ooit, lang geleden - voor is ingevoerd: gedragspatronen veranderen en herhaling voorkomen. Ik weet niet tot in hoeverre je door middel van psychotherapie iemand van zijn/haar pedofilie kan 'afhelpen'. Chemische castratie lijkt voor het probleem een oplossing, maar botst inderdaad met ethiek.

Andere ideeën voor straffen die werken?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dood door een te diepe penetratie.

::edit:: Ik blijf erbij dat zo een mensen hard gestraft moeten worden! Een kind zijn verdere leven verpesten is onaanvaardbaar gewoon!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."