Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedo Gezocht

Pedo Gezocht

74 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met chemische castratie neem je de lust van die mensen weg, lijkt mij de beste oplossing. Veel goedkoper dan pedo's levenslang in de cel doen (waar ze trouwens ook een flinke veeg uit de pan zullen krijgen van mede-gevangenen die het niet zo op kinderneukers hebben).

Chemisch castreren = lust weg = pedo weg = probleem weg.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En wat ik me af vraag, hoeveel van jullie zouden nog steeds voor een milde straf zijn als het geen kind in azie was, maar je dochtertje van 6, of je neefje?

inderdaad! :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
Chemisch castreren = lust weg = pedo weg = probleem weg.
Klik om te vergroten...
= ethisch niet verantwoord = probleem terug
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
En zonder pik of zakkie kan een pedo geen kinderen misbruiken? Bullcrap
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
paraobi zei:
Levenslang/doodstraf, heb er absoluut geen medelijden mee.
Idd zoals pilliewilly al zegt; stel dat het je eige dochtertje/zoontje was, dan praat je wel anders.
Klik om te vergroten...

Ik heb buurmeisjes die op jonge leeftijd misbruikt zijn door hun opa. En ik heb met die meisjes vroeger altijd een zeer goede band gehad. En toch wens ik zo'n man niet de doodstraf of vreselijke martelingen toe. Wel zou ik graag zien dat hij niet meer in de positie is om dit nogmaals te doen. Maar dat kan dus ook op andere manieren.

Natuurlijk betekent dat dat ik walg van die man en dat ik het vreselijk vind wat hij m'n buurmeisjes aangedaan heeft. Ik heb hun trauma's van dichtbij meegemaakt en ook hoe het hun latere leven verknalt heeft. Maar m'n eigen morele kompas laat niet toe om dat op zo'n manier uit te leven.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat er veel meer pedofielen zijn dat je denkt, pedoseksuelen daarentegen zijn de mensen die daadwerkelijk handelen naar hun gedachten.
Die komen dus in het nieuws en die geven pedofielen een ontzettend slechte naam. Ik praat hun gedrag niet goed, absoluut niet. Maar ik ben wel van mening dat het grootste gedeelte gewone mensen zijn die helaas worstelen met een seksueel probleem. Ze kunnen er hoogstwaarschijnlijk niets aan doen.
Net als homoseksuelen... die kunnen er ook niets aan doen, niet dat homo's een probleem vormen. Maar het is hetzelfde idee.

Pedoseksuelen moet je niet doodmaken of castreren of wat dan ook, wat voor nut heeft dat... Ik vind dat je ze (mits schuldig bevonden) een tbs veroordeling (van 10 jaar ofzo) moet geven en ze moet behandelen (met medicatie/therapie).

Maar dat ben ik.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, dacht dat het een nederlander was.. heb 't niet helemaal gevolgd, ging mij meer om 't algemene straf-gedoe van pedo's :flushed:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
:(
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
levenslang! doodstraf komen ze te goed mee weg imo, laat ze maar lekker lijden in een cel voor de rest van hun leven op water en brood
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Lake zei:
ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic in staat zouden kunnen zijn om iemand die van pedofilie wordt verdacht, een eerlijk proces te geven.
Klik om te vergroten...


ik ben dan ook geen rechter, advocaat of jurist op welke manier dan ook.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
Pedo's opsluiten maakt ze niet minder pedofiel. Wat kun je dan doen? Je kunt ze levenslang opsluiten om de maatschappij te beschermen, of je kun therapie proberen. Noem ze maar geestesziek, maar waar trek je dan de lijn? Homofilie is ook niet 'natuurlijk' volgens sommigen, moeten we homo's ook levenslang opsluiten of ter dood brengen?
Klik om te vergroten...

In sommige landen gebeurt dit wel, normen en waarden veranderen over de loop van tijd. Vroeger werden er bijv. ook vrouwen waarvan men dacht dat ze heksen waren op de brandstapel gegooit..

Een perfecte wereld is gewoon een illusie, misschien over een paar duizend jaar :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben voor genetische manipulatie. Gewoon even in orde maken. Ik ben tegen de doodstraf.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem.

Dit soort misdaden zijn dan ook geen afweging meer voor de dader. Wanneer iemand besluit al dan door rood te rijden (in volledig veilige situatie), drugs te gebruiken of wild te kamperen (en je rommel netjes op ruimen), is dit een simpele kosten baten afweging zijn. Morele bezwaren zijn hierbij niet aanwezig. Het gaat puur om wat er te winnen valt en wat de risicos zijn. Wanneer morele bezwaren niet van belang zijn heb ik dus mijn vraagtekens bij het bestaan van de wet, maargoed, als je zo een wet wil handhaven is het dus zaak een straf te hanteren die genoeg is zodat het voor veel mensen niet meer lonend is om betreffende overtreding te begaan. Voor sommige mensen gaat de morele vrijheid wat verder zoals bijvoorbeeld stelen van de gemeenschap (belastingfraude) omdat dat niet van 1 duidelijk persoon is, of fietsen stelen omdat dit maatschappelijk eigenlijk wel geaccepteerd is. Ook hier gaat het voor betreffende overtreder nog om een risico analyse.

Bij de misdaden waar we het hier over hebben is dat niet het geval. Zwaarder straffen is dus niet direct zinvol om te voorkomen dat mensen het weer doen. Straffen uit wraaklust slaat helemaal nergens op. Wel is het natuurlijk van belang om de samenleving te beschermen tegen deze mensen. Je zou veroordeelden bijvoorbeeld de keuze kunnen geven tussen:
-castratie en we laten je verder met rust
-levenslange opsluiting
-vrij door de maatschappij lopen, maar we informeren de omwonenden over je afwijking en je krijgt een enkelbandje om waardoor we je altijd onmiddelijk kunnen vinden.
-drion
.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Pedos, verkrachters, seriemoordenaars, necrofielen, hoe gek je het kan verzinnen, achter dit soort misdaden zit een psychisch probleem. .
Klik om te vergroten...
Pedo's, verkrachters en seriemoordenaars zijn niet te vergelijken.

Pedofilie en necrofilie zijn aangeboren hersenafwijkingen. Pedoseksualiteit en necroseksualiteit zijn de praktiserende vormen.

Bij seriemoordenaars en verkrachters heb je het automatisch over praktiserende idioten, maar met een psychisch probleem dat daaraan ten grondslag ligt.

Mensen die pedofiel of necrofiel zijn; tjah, je kan er niets tegen doen. Je kan er geen flikker aan doen dat iemand zich aangetrokken voelt tot dergelijke vormen van seksueel contact. Het punt is vooral dat het niet in de praktijk gebracht moet worden. Ik heb geen idee wat we met pedoseksuelen moeten. Wat ik alleen weet is dat het onmogelijk is dat een kind voor zichzelf kan besluiten of het seksueel actief kan zijn. Om van de lichamelijke consequenties nog maar te zwijgen (meisjes met kapotte baarmoeders, vagina en soms zelfs hele vulva, zelfs tot op het niveau dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen).
Ik denk dat de knappe koppen in de penitentiaire wereld maar eens bij elkaar moeten gaan zitten, met wat psychologen en psychiaters er bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."