#1
Met chemische castratie neem je de lust van die mensen weg, lijkt mij de beste oplossing. Veel goedkoper dan pedo's levenslang in de cel doen (waar ze trouwens ook een flinke veeg uit de pan zullen krijgen van mede-gevangenen die het niet zo op kinderneukers hebben).
Chemisch castreren = lust weg = pedo weg = probleem weg.
Chemisch castreren = lust weg = pedo weg = probleem weg.
