#1
Hier nog een interessant stukje over Tor: http://perimetergrid.com/wp/2007/12/10/ ... ts-limits/
deadlock zei:Dat is bullshit. Ik kan er niet met mijn hoofd bij dat mensen dat blijven geloven.
zommes zei:deadlock zei:Dat is bullshit. Ik kan er niet met mijn hoofd bij dat mensen dat blijven geloven.
Ik ook niet.
Het is namelijk inderdaad zo dat de politie AANKONDIGD dat ze de boel gaan aftappen en over welke periode.
Denken jullie, serieus, dat er mensen in dienst zijn die gewoon van jan en alleman een beetje gaan luisteren of er niet iets illegaals over de telefoon gezegd wordt? Die eindeloze uren aan onzin die mensen over de telefoon tegen elkaar uitkramen uit gaan filteren... Als het zo was, zou het grappig zijn, want dan was het systeem écht compleet krankzinnig.

NEE NEE NEE NEE NEEEEEEE!!!!loadrunner zei:bewaar een tweedehands mobieltje die je hebt gekocht in de kroeg of rommelmarkt zonder batterij, plaats de batterij, voer het gesprek, en verwijder de baterij weer. Een telefoon geeft nl altijd zijn positie weer, als de batterij erin zit.
Zet voor de grap de wekker(van je mobiel) maar eens over 5 minuten, en doe je mobieltje uit. Deze wordt dan automatisch ingeschakeld(om de wekker af te laten gaan) zonder dat je ook maar een enkele knop indrukt.
btw aftappen is niet zo moeilijk, alleen men is echt uren aan t luisteren voordat er iets nuttigs word gevonden. Ik zou btw een flink aantal sexlijnen gaan bellen, worden ze knettergek...![]()
deadlock zei:@Mindgamer; Voor zover ik weet zijn er nooit NSA achterdeurtjes gevonden in Office. Dat is ook niet nodig. Wat zou er te backdooren zijn. Alle, met wachtwoorden beveiligde, documenten kunnen door middel van een simpel brute-force programmaatje gekraakt worden. Die programma's zijn overal op internet voor enkele tientjes te koop.
Ohjah, Operatingdeadlock zei:Operating ipv operation
Err, ja nou ja, dat is vrij simpel te controleren en de beste hackers ter wereld jagen al sinds de introductie van grote netwerken op informatie die hierop zou duiden. Er is nog niets gevonden. De broncode van Windows 2000(Windows NT 5.0) is daarnaast grotendeels gelekt en Windows XP (Windows NT 5.1) is daar zo enorm aan verwant dat er vanzelf wel backdoors gevonden zouden zijn.
Het is hetzelfde verhaalMindgamer zei:Tja, ik had het overigens een Nederlandse site. Ik lees dit een andere keer, ziet er namelijk ook interessant uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."