#1
Een man in the middle attack is dat er iemand tussen jou en de doelhost in zit die al het verkeer onderschept (vaak door middel van ARP poisening), zo nodig verandert en daarna door stuurt naar de doelhost. Hierdoor kan de content dus verandert worden en kun je een boel dingen doen.
Simpele manier om dit te verhelpen is gewoon om de boel via SSL te versturen, want dan is alles encrypted met een keypair (die de man in the middle dus niet bezit).
Torbutton is een behoorlijk goede additie op tor. Vooral omdat het ook al rekening houdt met authenticated sessions en cookies die je identiteit kunnen verraden.
Simpele manier om dit te verhelpen is gewoon om de boel via SSL te versturen, want dan is alles encrypted met een keypair (die de man in the middle dus niet bezit).
Torbutton is een behoorlijk goede additie op tor. Vooral omdat het ook al rekening houdt met authenticated sessions en cookies die je identiteit kunnen verraden.
