#1
Waar woont die burgemeester, hij zou eens anaal onderzocht moeten worden door een paar echte junkies.
de espee is ook zeker weten goed bezig, maar d66 is weer erg goed bezig. zij maken denk ik ook meer kans. dankzij jou schrijf ik nu ook per ongeluk espeeAngramar Temenos zei:Stem espeeee!! Damnit![]()
mijn oma zegt dat ook over hem...Drientje zei:En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
nicolai zei:mijn oma zegt dat ook over hem...Drientje zei:En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.![]()
Angramar Temenos zei:nicolai zei:mijn oma zegt dat ook over hem...Drientje zei:En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.![]()
Daarom heeft het SP hem er ook uitgetrapt als fractievoorzitter, volg je het nieuws man?

Drientje zei:Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.

Ik verdiep me niet in politiek, ik ga ook niet stemmen en dus weet ik niet wat de eisen zijn voor de gemiddelde partijleiders.3970 zei:Drientje zei:Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.
Euhm....dat is toch een vereiste om in NL politicus te kunnen worden? Of kun je er één noemen waarbij dat niet zo is?![]()
BlackRobBlunt zei:Je kunt ook gewoon een ban krijgen voor constant offtopic lullen. :P
D66, sowieso!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."