#1
Angramar Temenos zei:nicolai zei:mijn oma zegt dat ook over hem...Drientje zei:En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.![]()
Daarom heeft het SP hem er ook uitgetrapt als fractievoorzitter, volg je het nieuws man?
ik vond hem een erg goed boegbeeld van de SP. Echt een open mens in plaats van zo'n onzekere authistische politicus. En de SP heeft hem er niet uitgeschopt, maar hij is gestopt wegens gezondheidsproblemen. En ik word een beetje moe dat je overal steeds offtopic gaat met dezelfde boodschap AT.
Zonde van dat festival. Maar er zal heus wel een reden zijn waarom die drugscontroles daar zo streng zijn.

