Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDancefestival stopt na 'brute drugscontroles'

Dancefestival stopt na 'brute drugscontroles'

48 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
nicolai zei:
Drientje zei:
En stem alsjeblieft geen SP. Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders, en nou niet gaan lopen tetteren dat ik niet weet waar ik over praat want ik ken die kerel op een manier zoals maar weinig andere mensen hem kennen en gezien hebben.
Klik om te vergroten...
mijn oma zegt dat ook over hem... :grin:
Klik om te vergroten...

Daarom heeft het SP hem er ook uitgetrapt als fractievoorzitter, volg je het nieuws man?
Klik om te vergroten...

ik vond hem een erg goed boegbeeld van de SP. Echt een open mens in plaats van zo'n onzekere authistische politicus. En de SP heeft hem er niet uitgeschopt, maar hij is gestopt wegens gezondheidsproblemen. En ik word een beetje moe dat je overal steeds offtopic gaat met dezelfde boodschap AT.

Zonde van dat festival. Maar er zal heus wel een reden zijn waarom die drugscontroles daar zo streng zijn.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
redelijk ziek die drugs controle's, zelf nooit echt last van gehad.
en als dan zo een kerel in je ster gaat poeren dan moet je hem wel helemaal onderschijten natuurlijk :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt ook gewoon een ban krijgen voor constant offtopic lullen. :P

D66, sowieso! :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.
Klik om te vergroten...


Euhm....dat is toch een vereiste om in NL politicus te kunnen worden? Of kun je er één noemen waarbij dat niet zo is? :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
3970 zei:
Drientje zei:
Die Jan Marijnisse is een heel vieze gladjanus. Veel beloven weinig geven doet de gek ik vreugde leven. Zo zit dat bij hem en niet anders.
Klik om te vergroten...


Euhm....dat is toch een vereiste om in NL politicus te kunnen worden? Of kun je er één noemen waarbij dat niet zo is? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik verdiep me niet in politiek, ik ga ook niet stemmen en dus weet ik niet wat de eisen zijn voor de gemiddelde partijleiders.

Dat ik toevallig iets weet over deze man, is niet omdat hij partijleider is en ik me in heem verdiept heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik je woord krijg dat je SP stemt ga ik nooit meer off topic lullen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Je kunt ook gewoon een ban krijgen voor constant offtopic lullen. :P

D66, sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

Heeee dat had mijn post kunnen zijn :grin:
Al krijgt AT geen ban, omdat hij in principe ook genoeg on topic post, maar verder, ik stem ook D66 en ga dat mooi niet veranderen, want zij staan ook erg voor zelfbeschikkingsrecht en ik ook en in kon me in hun punten toch wel het beste vinden.

Daarnaast nog even kort aan AT, bij deze even de vraag of je a.u.b. niet in élk topic over de SP kan beginnen, in een paar topics waar dat goed past is het geen probleem maar je neemt zo het onderwerp van nog al veel topics over.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yeah het spijt me, ik ben nogal radicaal :tearsofjoy: .

M'n excuses.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
D66. :grin: Omdat nuance de meest accurate efficientie biedt in het creeeren van een verfijnde en doortaste besluitvorming omtrend elk diplomatiek vraagstuk.

Geen bevooroordeelde afstoting, maar ten alle tijden eerlijke educatie en het hele verhaal. Green & Purple. :sunglasses:

Dat, en geen unformisme zoals de VVD dit onder de leden heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."