#1
Ik kan me er alleen maar op verheugen ![:hearteyes:]()
Bij een hoge dosering kan het zijn dat je bloedsuiker spiegel daalt dat komt omdat de lever geen glucose meer afgeeft omdat die het te druk heeft met xtc uit het lichaam te krijgen (heb dat gehoord van mijn kinderarts heb zelf diabetesAtropa zei:Mijn kringen gebruiken deze pillen al 3 jaar en ze zijn 141 mg per stuk en al sinds 2005 bekend. Ze zijn zuiver en bevatten MDMA. IMO die beste die er zijn qua dosering.
Heb zelf eens 500 mg MDMA in 1 keer oraal ingenomen en ondanks de effecten veels te heftig waren en ik me ultra zacht en waus voelde en zo stijf stond als een kanarie voelde m'n hart niet hevig aan ofzo. Gewoon versnelt maar niets ernstigs.
Wat wel extreem was, was de extreme behoefte aan suikers, lichthoofdigheid lag continue op de loer, elk kwartier een vol glas fris erin 2 uur lang. En ik danste niet, was zo wazig en zacht dat ik echt een softy was, maar een super strakke bek.
Alcohol en Xtc is een dikke no go. Vragen om vocht verlies en zout ontneming.
Ah, toch iemand die nadenkt voor hij begint te roepen dat er "dodelijke xtc" in omloop is.Maan zei:Volgens verslavingsarts Maarten Belgers van Iriszorg leidt één xtc-pil doorgaans niet tot problemen, maar schuilen de risico's in het combineren van drugs. "Zowel xtc als alcohol heeft een uitdrogend effect. Dat kan leiden tot het uitvallen van organen." De combinatie van paddo's (die lichamelijk weinig doen), drie glazen alcohol en één xtc-pil is volgens Belgers niet in alle gevallen fataal. "Als het écht mis gaat, is er meestal sprake van een optelsom van bijkomende lichamelijke en geestelijke risicofactoren, bijvoorbeeld hoge bloeddruk of suikerziekte." Of je goed hebt geslapen en gegeten en goed in je vel zit, speelt ook mee.
Drientje zei:Ow zeker waar! Paddo's zijn sowieso geen middel om me te spelen! Je moet en erg ervaren gebruiker zijn wil je paddo's met iets kunnen combineren!
Jammer dat ie dood is, en die dosis lijkt me ook niet zo'n probleem nu ik erover nadenk, overdosis xtc heb je pas met dosissen van 7 gram of meer per dosis.
Worstenjongen zei:Drientje zei:Ow zeker waar! Paddo's zijn sowieso geen middel om me te spelen! Je moet en erg ervaren gebruiker zijn wil je paddo's met iets kunnen combineren!
Jammer dat ie dood is, en die dosis lijkt me ook niet zo'n probleem nu ik erover nadenk, overdosis xtc heb je pas met dosissen van 7 gram of meer per dosis.
het licht helemaal aan je gewicht hoeveel gram jij kan verdragen he lieve schat
mischien was het wel een kiele ventje van 40 kilo en 1 m 50
MAW, je hebt pas een overdosis bij ongeveer 84 xtc pillen. Anders ga je dood van oververhitting.Worstenjongen zei:Ja ok lieve schat maar volgens mij had hij wat meer snoepjes gehad![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."