#1
door 1 fucking toerist wordt de shizzle verboden...straks de coffeeshops nog...dan gaat de criminaliteit lekker omhoog...gefeliciteert kabinet ![:angry:]()
Worstenjongen zei:Waarom moeten ze die shit verbieden omdat 1 of andere domme franse hoer van de brug is afgesprongen?
Sweet_Shadow zei:Als mensen na het paddoverbod giftige paddestoelen eten is dat mijns inziens niet de schuld van Klink, hoe stupide zijn houding ook is. Hoe zit het met eigen verantwoordelijkheid, iets waar anti-paddoverbodmensen juist meestal keihard op hameren? Als je sterft door onwetendheid na je mislukte paddestoelenspeurtocht (of je mislukte aankoop bij een dealer) is dat in essentie je eigen schuld, niet die van Klink.

Mindgamer zei:Lekker religies en politiek met elkaar mengen!! Daar krijg je dit soort trafelen van! Nederland wordt steeds saaier![]()
shokora zei:Het is ook niet de schuld van Klink. Maar het lijkt me wel duidelijk dat de maatregelen die Klink tegen willens en wetens in wil nemen de omgeving voor die fouten scheppen. Het is nog steeds de verantwoordelijkheid van ieder die besluit paddo's te plukken (en zichzelf daar capabel toe vind), maar dat neemt niet weg dat deze actie waarschijnlijk nooit was gebeurt als paddo's nog steeds legaal waren.
Zelfde geldt in principe voor wapens (hoe erg ik het ook haat om drugs en wapens in verband te brengen). In principe hebben ze gelijk dat 'guns don't kill people, people do'. Maar door wapens alom verkrijgbaar te maken, wordt er dus een situatie gecreëerd waarin mensen makkelijker de verkeerde beslissing kunnen maken. Daarom kun je dus indirect nog steeds de acties van mensen min of meer sturen.
buzzrider zei:dat filmpje![]()
anders moeten we allemaal dennenaalden gaan eten zoals die man met de baard zei![]()
"ik heb hem zelf geplant"![]()
Dan zou ik me haasten als ik in jou plaats wasPuppiiiEyes zei:buzzrider zei:dat filmpje![]()
anders moeten we allemaal dennenaalden gaan eten zoals die man met de baard zei![]()
"ik heb hem zelf geplant"![]()
Idd en moet je dan ook nog weten dat ik het nog niet eens heb kunnen proberen![]()
buzzrider zei:dat filmpje![]()
anders moeten we allemaal dennenaalden gaan eten zoals die man met de baard zei![]()
"ik heb hem zelf geplant"![]()
vriendelijk van jeSweet_Shadow zei:buzzrider zei:dat filmpje![]()
anders moeten we allemaal dennenaalden gaan eten zoals die man met de baard zei![]()
"ik heb hem zelf geplant"![]()
Dan loop je het risico te sterven, zoals die man met die baard zei. Dus niet eten van de taxusnaalden is het devies voor wie wil blijven leven.
Ik denk, ik zeg het maar effe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."