#1
drain bamage zei:Mindgamer zei:Ons land is behoorlijk rechts aan het worden, en dat vind ik jammer. Nederland wil mee doen met andere landen, want NL begint behoorlijk op de landen om ons heen te lijken. Zoals altijd komt er helaas geen burger oorlog en slikken we allesBinnenkort maar eens op extreem links stemmen.
Extreem links? RAF bedoel je?
Extreem links als rechts is niet bep. bevorderlijk voor onze levensstandaard als je het mij vraagt en rechts dat is wilders toch :P ehm ik heb hem nog niet over het paddo verbod e.d. gehoord
Extreem links is helaas niet zo'n beste term
CDA (die dus de hele hetze tegen drugs leidt) kan tegenwoordig ook wel onder rechts geclassificeerd worden. Al denken veel mensen nog steeds dat ze maar op het CDA moeten stemmen omdat die politiek in het midden zit.
