Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddoverbod vanaf 1 december

Paddoverbod vanaf 1 december

63 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
drain bamage zei:
Mindgamer zei:
Ons land is behoorlijk rechts aan het worden, en dat vind ik jammer. Nederland wil mee doen met andere landen, want NL begint behoorlijk op de landen om ons heen te lijken. Zoals altijd komt er helaas geen burger oorlog en slikken we alles :( Binnenkort maar eens op extreem links stemmen.
Klik om te vergroten...

Extreem links? RAF bedoel je?
Extreem links als rechts is niet bep. bevorderlijk voor onze levensstandaard als je het mij vraagt en rechts dat is wilders toch :P ehm ik heb hem nog niet over het paddo verbod e.d. gehoord
Klik om te vergroten...

Extreem links is helaas niet zo'n beste term :(

CDA (die dus de hele hetze tegen drugs leidt) kan tegenwoordig ook wel onder rechts geclassificeerd worden. Al denken veel mensen nog steeds dat ze maar op het CDA moeten stemmen omdat die politiek in het midden zit.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Religies zijn (extreem) rechts en niet iets wat je met de politiek moet mengen.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
drain bamage zei:
Mindgamer zei:
Ons land is behoorlijk rechts aan het worden, en dat vind ik jammer. Nederland wil mee doen met andere landen, want NL begint behoorlijk op de landen om ons heen te lijken. Zoals altijd komt er helaas geen burger oorlog en slikken we alles :( Binnenkort maar eens op extreem links stemmen.
Klik om te vergroten...

Extreem links? RAF bedoel je?
Extreem links als rechts is niet bep. bevorderlijk voor onze levensstandaard als je het mij vraagt en rechts dat is wilders toch :P ehm ik heb hem nog niet over het paddo verbod e.d. gehoord
Klik om te vergroten...

Extreem links is helaas niet zo'n beste term :(

CDA (die dus de hele hetze tegen drugs leidt) kan tegenwoordig ook wel onder rechts geclassificeerd worden. Al denken veel mensen nog steeds dat ze maar op het CDA moeten stemmen omdat die politiek in het midden zit.
Klik om te vergroten...

sowieso, stem nooit op een partij die zijn of haar motieven baseren op een god die niet bestaat!
haha: http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/

RAF waren ook maar een stel moordenaars dus links komt er bij niet in, "links" zijn heeft trouwens niets te maken met mededogen, sociaal zijn of een goed mens zijn te maken dat is allemaal lulkoek, als je op iemand als geert stemt ben je niet per definitie een slecht mens :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan ben je een strategische stemmer :wink:
Sturen, sturen en nog eens sturen verdomme!!
Maar ik stem op D66 :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."